Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Men spännande, vad heter du och var bor du? Vilket är ditt personnummer?
Ezzelinos identitet har avslöjats genom en brottslig handling.
Du förstår inte Sonnenwende. Det är bara de som är kritiska mot massinvandring och påtvingad mångkultur och som i frustration ibland skriver ogenomtänkta inlägg som man inte alltid läst igenom hundraprocentigt innan man postar som ska avanonymiseras.
Om jag skriver inlägg där jag med invektiv starkt kritiserar PK politiker och journalister och hoppas att de ska straffas för tidigare begångna handlingar retroaktivt med kanske ett återinfört dödsstraff i framtiden näthatar jag. Men om extremvänstern/PK önskar livet ur mig för att jag röstar SD eller kritiserar vansinnet i samhället är det OK. Då applåderar man uthängning med namn och bild, vilket sätter min familj och mig i omedelbar livsfara samtidigt som jag riskerar att förlora arbetet, min försörjning och därmed min familjs trygga boende. Det är det goda hatet. Vi gör inte skillnad på folk, alla är lika mycket värda! Utom mångkulturkritikerna, de får man hata. Och slå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sguelaiche
Ska man säga att det är ett brott så har det väl i allra högsta grad med tråden att göra?
Man får inte köra mot rött! Jäklar, jag är inte jurist. Jaja, tills någon jurist talat om för oss att vi inte får köra mot rött lever vi i ovisshet huruvida det är förbjudet eller ej.