2016-06-19, 21:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
När du slipper ta höjd för ev graviditeter. Menar du att den man som har flest barn vinner?
Ja flest avkomma vinner. Det gäller för män att sprida sina gener. Har du inte läst biologi?
Citera
2016-06-19, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Varför då?
Håller man inte ihop familjen och uppfostrar sitt barn är man inga ansvarsfulla föräldrar. Det gäller att vara ärliga i sitt förhållande och skapa en trygg miljö för barnet, att kasta ut sin fru bara för att hon börjar närma sig en viss ålder är för mig obegripligt.
Utveckla gärna ditt resonemang istället för att skriva en mening åt gången.

För att hon är gammal, ful och man har tröttnat på henne naturligtvis.

Hon kan dock få stanna längre om hon är bra på att laga mat och hålla huset skinnande rent, givet att vi även legaliserar prostitution så män slipper dela säng med samma ragata år ut och år in.

Sen måste ju en man även kunna få sprida sina gener så mycket det bara går, det är ju det de är biologiskt programmerade för. Barnen är bekymrens bekymmer.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-06-19 kl. 21:17.
Citera
2016-06-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja flest avkomma vinner. Det gäller för män att sprida sina gener. Har du inte läst biologi?

Jo men sen läste jag företagsekonomi och lärde mig debit och kredit
Citera
2016-06-19, 21:20
Medlem
Durcherrss avatar
Det är väl ganska så självklart att ludren är mer tillfredsställda när de kan vara hemma och glassa medan mannen sliter ut sig på helvetesjobbet för att kärringen ska behålla sin bekväma livsstil. Dagens "hemmafruar" gör dessutom ingenting förutom att amma och snacka skit med sina vänner under sina shopping- och fikabesök.

Kvinnor är tyvärr parasiter som lever av mäns arbete och kommer alltid att vara det.

Prostitution, soc-sekreterare, "skötare" av ensamkommande "flyktingbarn" och liknande är kvinnors "favoritjobb".

Män som har "hemmafruar" måste vara de största idioterna på denna planet. Ut och jobba med er, era lata luder.
Citera
2016-06-19, 21:26
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Så att uppfostra ett barn är ingenting av värde för dig? Noterat, du skulle kunna skicka den hälsningen till din mor på mors dag så får vi se hur hon tar den komplimangen. I övrigt måste jag fråga dig om alla kvinnor är "hordjur" eller bara mödrar?

Men kom igen nu...
Skulle en hårt arbetande fader ej kunna "bonda" med och uppfostra sina barn???

Det verkar som att majoriteten sitter fast i feminazistiska hor-normer här.

Hypergamin förklarar kvinnors horeri...biologiskt.
Briffault´s lag förklarar kvinnans opålitlighet som partner...biologiskt.
Kombinera dessa lagar, ta ett steg tillbaka och titta på samspelet. Så har man något pålitligt att gå efter.

Singelmammor är verkligen mer horor än mammor i samspelet med oss män...
Bejakar man deras horaktighet, uppfattar de allt som så väldigt "lätt och bra" i samspelet dessutom.
På så vis kan man med lite vetskap betrakta kvinnor som pålitliga, i att följa den biologin.

Artikeln visar hur mamman hemma sannolikt är närmare sin natur, än de som lurats in i att leva efter feministiskt konstruerade ideal.
Citera
2016-06-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Det är väl ganska så självklart att ludren är mer tillfredsställda när de kan vara hemma och glassa medan mannen sliter ut sig på helvetesjobbet för att kärringen ska behålla sin bekväma livsstil. Dagens "hemmafruar" gör dessutom ingenting förutom att amma och snacka skit med sina vänner under sina shopping- och fikabesök.

Kvinnor är tyvärr parasiter som lever av mäns arbete och kommer alltid att vara det.

Prostitution, soc-sekreterare, "skötare" av ensamkommande "flyktingbarn" och liknande är kvinnors "favoritjobb".

Män som har "hemmafruar" måste vara de största idioterna på denna planet. Ut och jobba med er, era lata luder.

Här har vi någon som vet vad det är man talar om. I alla tider har det varit männen som tvingats att bygga upp civilisationer under det matriarkala förtrycket.

Men tiden har en tendens att förändra saker.
Citera
2016-06-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Men kom igen nu...
Skulle en hårt arbetande fader ej kunna "bonda" med och uppfostra sina barn???

Det verkar som att majoriteten sitter fast i feminazistiska hor-normer här.

Hypergamin förklarar kvinnors horeri...biologiskt.
Briffault´s lag förklarar kvinnans opålitlighet som partner...biologiskt.
Kombinera dessa lagar, ta ett steg tillbaka och titta på samspelet. Så har man något pålitligt att gå efter.

Singelmammor är verkligen mer horor än mammor i samspelet med oss män...
Bejakar man deras horaktighet, uppfattar de allt som så väldigt "lätt och bra" i samspelet dessutom.
På så vis kan man med lite vetskap betrakta kvinnor som pålitliga, i att följa den biologin.

Artikeln visar hur mamman hemma sannolikt är närmare sin natur, än de som lurats in i att leva efter feministiskt konstruerade ideal.

Ser inte hur en singelmamma skulle vara mer av en hora än en "vanlig" mamma.

Att vara singelmamma har ingenting med feministiskt konstruerade ideal att göra, det har att göra med misstaget att värdesätta mänskligt liv.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-06-19 kl. 21:49.
Citera
2016-06-19, 21:37
Medlem
Citat:

Ska nog inte slösa tid på att argumentera med någon som inte ens vet sitt eget kön.
Från feminist-tjej till snäll kille på 2 dagar.
(FB) Borde inte feministtjejer ragga?
(FB) Vad kategoriserar "20% killarna" - De som får Ligga/Dejta med vilka dom vill?
Citera
2016-06-19, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Kanske hemmamän också är lyckligare än övriga män?

För de männen som har dåliga gener med lågt testosteron ja. Sen är det klart att ingen mår bra utav att vara anställd som corporate slave åt något go
GLobalt företag som vill krossa nationalstaten. Män mår bäst av att komma ut och jaga, bygga saker åt sig själv och sin familj och att knulla. Män mår sämst av att finansiera sin egen undergång dvs arbeta för migrationsverket, socialen osv.
Senast redigerad av Perlmutter 2016-06-19 kl. 21:48.
Citera
2016-06-19, 21:51
Avslutad
Kvinnor är lyckligast när de är undergivna mannen och vet vad som gäller. Så enkelt är det. Förmodligen en av de enklaste och mest fundamentala av alla biologiska mekanismer, som svenskar valt att ignorera mer och mer.

Jag har daltat färdigt med kvinnor. Nu vet hon vad som gäller och hon älskar det.
Citera
2016-06-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ska nog inte slösa tid på att argumentera med någon som inte ens vet sitt eget kön.
Från feminist-tjej till snäll kille på 2 dagar.
(FB) Borde inte feministtjejer ragga?
(FB) Vad kategoriserar "20% killarna" - De som får Ligga/Dejta med vilka dom vill?

Så sant men ibland gör man saker mot bättre vetande. Häromdagen köpte jag exempelvis ett sånt där ekologiskt , återanvänt miljömärkt toapapper. Kändes bra just då men sen ångrade jag mig
Citera
2016-06-19, 21:53
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Jaha så kostnader och intäkter tar alltså grundläggande mänskliga behov/drifter ur människor???
Eller kan det vara så att människor fortsätter att vara mänskliga, även i onaturliga miljöer???

Förklara gärna varför de som har minst kognitiva problem framstår som genier, ekonomiskt, på våra marknader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in