2016-06-19, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och det gör man genom att antingen få dem dömda eller genom att riskera och ta lagen i egna händer.

Om man vill att det uppmärksammas positivt så går man via rättssystemet.

Fast det är det intrycket du och många ger.

Jag har redan gett gott om tips, ett sådant är att gå igenom bevisen med kritiska ögon, ställ frågor och ifrågasätta det som påstås precis som man gör med alla andra rättsfall.

Att inte vara kritisk är att inte ställa frågor och att acceptera allt som sägs.

Så hur skall du ha det, skall man acceptera allt eller skall man ställa frågor?

Vi TI har redan gått igenom med kritiska ögon kan det vara så eller så!
Vi behöver inte gå igenom en gång till med dina värdelösa frågor!
Vi behöver tips på teknik som kan fånga bevis och fälla dem! Dina frågor är bara repeterande och onödiga och tröttande
Citera
2016-06-19, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Har du sätt några personer som verkar ha samröre med detta på stan el runt din bostad ?

Kan inte spara informationen bara på ett ställe köp ett par usb och sänd filer till din mejl tex .

Ja nästan alla verkar veta om det!
Citera
2016-06-19, 15:44
Bannlyst
Citat:

Inget kommer upp till ytan om du skadar någon , tvärtom du blir inlåst ned drogad och kan inte tala om varför , precis vad dessa vill. Tänk på att de utnyttjar oskyldiga i detta om det är samma folk som jag haft efter mig så tänker du på ointelligent hämnd så kommer du bli som spettmanen i Åkeshov , en som fick tokspel och såg troll irl.
Om man skriver ett manifest då och skickar till utlänks media sedan tar man livet av sig!
Citera
2016-06-19, 15:52
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Ja nästan alla verkar veta om det!

Tänkt då att du kan ha uppträtt på ett sätt som skitsnackare redan förvarnat om, de kan ju antytt vad som helst. Utöver detta så kan du som van i 10 år med detta ha en så forskande blick ( för att se om det är samma gäng) så att de du möter undrar vad fan du glor på eller helt enkelt tycket det är obehagligt att någon tittar.

Jag har dokumenterat,fotat i smyg men ändå öppet spelat in etc , men där haft "fördelen" med att jag själv tvingats vänta då jag vill att andra inte ska dras in, och visst haft ett sug på att sätta fast dem , men väntat samlat och väntat så jag har mycket farlig information om dem. Och nu då jag fann mitt namn på nätet och dessutom kontaktpunkter till en ny granne som talade minst sagt udda , och den som lade ut de vinklade länkarna om mig så är dessa ganska körda. Ska bara tjäna lite pengar nu på en pryl och sedan sluta tycka synd om dem och börja ta itu med dem, för så här kan de inte få tjäna sitt levebröd. Ekonomin är bland det första de första de slår mot för att isolera en , hot från stenåldern är en annan metod som kan skrämma skiten ur en och försätter en i stridsberedskap medans dessa smörar in sig med fina brudar och erbjudanden. Tänkte i början att detta liknar en billig deckare , men jag hade inget val än att möta hoten så jag lät dem leka runt, nu misstänker jag med infon jag fick 2015 mer att det var arrangerat från början med hoten då en av dem använde samma och allt efter som hänt. Därför undrade jag om du hade beskrivning på två av namnen då dessa är så självsäkra så de kör med sin egen identitet och kan gjort det med andra .
Senast redigerad av Harfager 2016-06-19 kl. 16:08.
Citera
2016-06-19, 15:55
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Om man skriver ett manifest då och skickar till utlänks media sedan tar man livet av sig!

Inge bra alls.

Du ser ju att lite händer redan här , skit i att trötta ut dig på de som tramsar här , se dem som robotprogram för de kan kanske sin katalog utantill men tänka nytt och de är förlorade ...

Se till att käka D-vitamin , bra mot vår depressioner, du lever bara en gång låt inte dessa muppar få dig att må genom dåligt.
Citera
2016-06-19, 16:11
Bannlyst
Citat:
Inge bra alls.

Du ser ju att lite händer redan här , skit i att trötta ut dig på de som tramsar här , se dem som robotprogram för de kan kanske sin katalog utantill men tänka nytt och de är förlorade ...

Se till att käka D-vitamin , bra mot vår depressioner, du lever bara en gång låt inte dessa muppar få dig att må genom dåligt.
Tack Harfager
Citera
2016-06-19, 17:31
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Vi behöver tips på teknik som kan fånga bevis och fälla dem! Dina frågor är bara repeterande och onödiga och tröttande

Här är tre förslag på teknik som kan vara till nytta (text taget från diverse ställen):

1. Bone conduction microphone, IC recorder and music editing software for analyzing
V2K (Voice to Skall): recorded with bone conduction microphone and a IC recorder, analyzed with music editing software.
Länk: https://www.youtube.com/watch?v=fJYSa2wLBos

2. Spectrum Analyzer
En länk angående spectrum analyzer: http://jameslico.com/hackrf-spectrum-analyzer/#more-1698

3. Bat detector
I bought a bat detector to detect ultrasound. Between 20-60 khz the device has detected some ultrasound in our house. When it is set to 40 khz and the microphone is near the light switch and phone and wall outlet, I and my family have heard some loud noise and voice which could be recorded. I think anyone who is experiencing V2K and physical harassment might have possibility of ultrasound device used for their attack. I think we can ask some engineers to eliminate those devices. Länken som angavs: http://www.batsound.com/psondet.html#D100series
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-06-19 kl. 17:44.
Citera
2016-06-19, 17:59
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Här är tre förslag på teknik som kan vara till nytta (text taget från diverse ställen):

1. Bone conduction microphone, IC recorder and music editing software for analyzing
V2K (Voice to Skall): recorded with bone conduction microphone and a IC recorder, analyzed with music editing software.

2. Spectrum Analyzer
En länk angående spectrum analyzer: http://jameslico.com/hackrf-spectrum-analyzer/#more-1698

3. Bat detector
I bought a bat detector to detect ultrasound. Between 20-60 khz the device has detected some ultrasound in our house. When it is set to 40 khz and the microphone is near the light switch and phone and wall outlet, I and my family have heard some loud noise and voice which could be recorded. I think anyone who is experiencing V2K and physical harassment might have possibility of ultrasound device used for their attack. I think we can ask some engineers to eliminate those devices. Länken som angavs: http://www.batsound.com/psondet.html#D100series

Det är bra att ni är lite konstruktiva.

Ett litet varningens finger dock: När det gäller en spektrumanalystor så måste man vara medveten om att det finns gott om elektromagnetisk strålning som inte är avsedd för GS. I etern finns allt från vanliga radio- och TV-sändningar till mobiltrafik och wifi-baser. Luften är helt enkelt full av en massa icke-fientliga vågor. För att hitta GS-vågorna måste man först sortera bort alla icke-GS-vågor.

För att det ska bli en någorlunda vetenskaplig undersökning bör man dessutom använda sig av referensgrupper. Man bör samtidigt mäta vågorna som träffar TI's och de som träffar vanliga icke-TI. Om det då visar sig att det är statistiskt säkerställt att TI's träffas av fler vågor så har ni min fulla uppmärksamhet.
Citera
2016-06-19, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep

2. Spectrum Analyzer

3. Bat detector

Tack finns det någon länk till att köpa en Bone conduction microphone(inge bluetooth)
Senast redigerad av flubbb 2016-06-19 kl. 18:26.
Citera
2016-06-19, 21:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Det kan man fråga sig vid många tillfällen, det är inte att titta på den egna situationen med kritiska ögon om man antar att män går beväpnade enbart för att de håller handen mot skrevet, det är inte att titta kritiskt på den egna situationen att anta att man har 100% perfekt hörsel och perfekt sinnestillstånd när man precis har vaknat.

Citat:

Med andra ord, du vill inte att man ställer simpla frågor som definitivt kommer att dyka upp om man går via rättssystemet utan du vill att ta lagen i dina egna händer eller misstolkar jag dig nu?

Citat:
Vi behöver tips på teknik som kan fånga bevis och fälla dem!

Fast det är inte bara teknik utan man måste även sortera genom bevisen, att prata om påhittade radiovågor och el-allergier och annat strunt är inte bevis utan rent och skärt trams.

Var kritisk till det man uppfattar men var även kritisk till de som säger sig ha lösningar på allt och inget för det kommer alltid att finnas lurendrejare som säger sig kunna skydda dig från allt från smurfar till påhittade vågor och allergier som saknar bevis med saker som inte stoppar någonting eller i slutändan endast är en placebo.

Citat:
Dina frågor är bara repeterande och onödiga och tröttande

Att frågorna behöver upprepas tyder på att du inte klarar av att svara på dem utan antar att du har rätt, att du antar att du inte kan ha fel eller rent av misstolkat?

När alla andra som säger sig vara Ti erkänner att man inte alltid har 100% koll och därmed kan göra felaktiga bedömningar så bör du kanske sätta dig ner i båten och tänka på om du verkligen har så pass stenhård koll som du påstår och/eller verkar tro dig ha.

För jag säger inte att det är omöjligt att det finns Ti men att extremt många fall så skyller man på på tok för mycket olika saker där man även anklagar allt från breda termer för olika ideologiska inriktningar inom forskning om proteser till att anklaga sina föräldrar eller andra närstående.

Det är helt enkelt inte hållbart att som vissa redan har sagt i denna tråd att man ska anta att alla som säger sig vara Ti talar sanning för det kommer att ge ett felaktigt slutresultat då det betyder att man utgår från att det inte finns de som medvetet eller omedvetet ljuger där deras historier ändras så fort man börjar ställa frågor.

Men jag har en extremt viktig fråga till dig som jag troligen missade att du svarade på.

Anser du att man skall ta lagen i egna händer eller anser du att man skall gå via rättssystemet om man har vattentäta bevis för att man är en Ti?
Citera
2016-06-19, 21:46
Bannlyst
Citat:
Det kan man fråga sig vid många tillfällen, det är inte att titta på den egna situationen med kritiska ögon om man antar att män går beväpnade enbart för att de håller handen mot skrevet, det är inte att titta kritiskt på den egna situationen att anta att man har 100% perfekt hörsel och perfekt sinnestillstånd när man precis har vaknat.
Det är en enorm skillnad på att en man har handen på skrevet och en man som håller en pistol!

Citat:
Med andra ord, du vill inte att man ställer simpla frågor som definitivt kommer att dyka upp om man går via r mättssystemet utan du vill att ta lagen i dina egna händer eller misstolkar jag dig nu?
Jag har försökt att gå genom lagen och inte fått något gehör!

Citat:
Fast det är inte bara teknik utan man måste även sortera genom bevisen, att prata om påhittade radiovågor och el-allergier och annat strunt är inte bevis utan rent och skärt trams.
Det är inte påhittade radio våger Det är ett faktum att dem använder någon sorts teknik pratar man inte om det kommer man inte komma på dem! Det är mängder med TI´s som upplever samma sak.
Citat:
Var kritisk till det man uppfattar men var även kritisk till de som säger sig ha lösningar på allt och inget för det kommer alltid att finnas lurendrejare som säger sig kunna skydda dig från allt från smurfar till påhittade vågor och allergier som saknar bevis med saker som inte stoppar någonting eller i slutändan endast är en placebo.

Citat:
Att frågorna behöver upprepas tyder på att du inte klarar av att svara på dem utan antar att du har rätt, att du antar att du inte kan ha fel eller rent av misstolkat?
Det som jag misstolkat har jag redan lagt bakom mig.
Citat:
När alla andra som säger sig vara Ti erkänner att man inte alltid har 100% koll och därmed kan göra felaktiga bedömningar så bör du kanske sätta dig ner i båten och tänka på om du verkligen har så pass stenhård koll som du påstår och/eller verkar tro dig ha.
En sjukdom kommer inte var tredje månad.
Citat:
För jag säger inte att det är omöjligt att det finns Ti men att extremt många fall så skyller man på på tok för mycket olika saker där man även anklagar allt från breda termer för olika ideologiska inriktningar inom forskning om proteser till att anklaga sina föräldrar eller andra närstående.

Det är helt enkelt inte hållbart att som vissa redan har sagt i denna tråd att man ska anta att alla som säger sig vara Ti talar sanning för det kommer att ge ett felaktigt slutresultat då det betyder att man utgår från att det inte finns de som medvetet eller omedvetet ljuger där deras historier ändras så fort man börjar ställa frågor.

Men jag har en extremt viktig fråga till dig som jag troligen missade att du svarade på.

Anser du att man skall ta lagen i egna händer eller anser du att man skall gå via rättssystemet om man har vattentäta bevis för att man är en Ti?

Jag vet inte faktiskt Vi mår väldigt dåligt av stalkningen det är som tortyr! Vi vill bara leva ensamma det är vad jag begär och ha ett så bra liv som möjligt! Jag tror inte att jag skulle kunna döda någon.
Senast redigerad av flubbb 2016-06-19 kl. 21:56.
Citera
2016-06-19, 22:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det är en enorm skillnad på att en man har handen på skrevet och en man som håller en pistol!

Fast förut sa du att de höll i bältet eller mot skrevet och inte att de höll i en fysisk pistol som du såg, det är en enorm skillnad mellan att anta att de var beväpnade och att de faktiskt var det.

Citat:
Jag har försökt att gå genom lagen och inte fått något gehör!

Nej för att jag misstänker att du har gjort exakt samma som som många andra och bara påstått eller kommit med saker som inte har varit 100% hållbara eller om de är relativt vattentäta så har de inte varit starka nog för att övertyga den som har läst/sett dem.

Citat:
Det är inte påhittade radio våger Det är ett faktum att dem använder någon sorts teknik pratar man inte om det kommer man inte komma på dem! Det är mängder med TI´s som upplever samma sak.

Det finns mängder med påstådda Ti som har bevisats vara psykiskt sjuka eller de som fjantar runt också.

Som sagt, jag säger inte att det är omöjligt att det finns Ti och GS men man kan inte utgå från att alla talar sanning för om det vore till 100% att det är så många fall med äkta GS så skulle även de som sysslar med GS börja ljuga om att de är det och vips så har du falska vittnen.

Så, som sagt anta inte att alla talar sanning utan ställ de simpla frågorna och håll dig även själv till sanningen.

Citat:
En sjukdom kommer inte var tredje månad.

Nej men symptomerna kan göra det, speciellt om det finns något som triggar dem.

Citat:
Jag vet inte faktiskt Vi mår väldigt dåligt av stalkningen det är som tortyr!

Tala bara för dig själv, du är inte talespersonen för exakt alla som påstår sig vara Ti.

Citat:
Vi vill bara leva ensamma det är vad jag begär och ha ett så bra liv som möjligt! Jag tror inte att jag skulle kunna döda någon.

Fast det stämmer klart och tydligt inte för om du verkligen hade velat få vara ifred så hade du inte sökt uppmärksamhet här på flashback som är ett öppet forum.

För övrigt så ber jag återigen om ditt svar kring huruvida du anser att man skall ta lagen i egna händer eller inte för det är du otydlig om.

Sedan så skulle jag vilja ställa en extremt simpel fråga, varför skulle du vara jagad?

Om du inte vet varför, varför tror du att de jagar dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in