Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Vi TI har redan gått igenom med kritiska ögon kan det vara så eller så!
Det kan man fråga sig vid många tillfällen, det är inte att titta på den egna situationen med kritiska ögon om man antar att män går beväpnade enbart för att de håller handen mot skrevet, det är inte att titta kritiskt på den egna situationen att anta att man har 100% perfekt hörsel och perfekt sinnestillstånd när man precis har vaknat.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Vi behöver inte gå igenom en gång till med dina värdelösa frågor!
Med andra ord, du vill inte att man ställer simpla frågor som definitivt kommer att dyka upp om man går via rättssystemet utan du vill att ta lagen i dina egna händer eller misstolkar jag dig nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Vi behöver tips på teknik som kan fånga bevis och fälla dem!
Fast det är inte bara teknik utan man måste även sortera genom bevisen, att prata om påhittade radiovågor och el-allergier och annat strunt är inte bevis utan rent och skärt trams.
Var kritisk till det man uppfattar men var även kritisk till de som säger sig ha lösningar på allt och inget för det kommer alltid att finnas lurendrejare som säger sig kunna skydda dig från allt från smurfar till påhittade vågor och allergier som saknar bevis med saker som inte stoppar någonting eller i slutändan endast är en placebo.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Dina frågor är bara repeterande och onödiga och tröttande
Att frågorna behöver upprepas tyder på att du inte klarar av att svara på dem utan antar att du har rätt, att du antar att du inte kan ha fel eller rent av misstolkat?
När alla andra som säger sig vara Ti erkänner att man inte alltid har 100% koll och därmed kan göra felaktiga bedömningar så bör du kanske sätta dig ner i båten och tänka på om du verkligen har så pass stenhård koll som du påstår och/eller verkar tro dig ha.
För jag säger inte att det är omöjligt att det finns Ti
men att extremt många fall så skyller man på på tok för mycket olika saker där man även anklagar allt från breda termer för olika ideologiska inriktningar inom forskning om proteser till att anklaga sina föräldrar eller andra närstående.
Det är helt enkelt inte hållbart att som vissa redan har sagt i denna tråd att man ska anta att alla som säger sig vara Ti talar sanning för det kommer att ge ett felaktigt slutresultat då det betyder att man utgår från att det inte finns de som medvetet eller omedvetet ljuger där deras historier ändras så fort man börjar ställa frågor.
Men jag har en extremt viktig fråga till dig som jag troligen missade att du svarade på.
Anser du att man skall ta lagen i egna händer eller anser du att man skall gå via rättssystemet om man har vattentäta bevis för att man är en Ti?