2016-06-19, 16:53
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Alltså, jag brukar inte vara på flyktingbaaaarnens sida, men det här var för jävligt! Jag trodde inte att kvinnor KUNDE njuta av sex under dom omständigheterna. Alltså att man tilltvingat sig det, att mannen inte vill, kanske t.o.m. känner vämjelse, att han måste tänka på någon annan för att få opp den. Vad är det för glädje i det?
Nu är jag rätt övertygad om att det inte gått till på det sättet! Sådan där apghaner verkar knulla djur och småpojkar utan urskiljning. Skulle dom behöva hotas för att få kliva på en vanlig kvinna som dessutom inte är fet och anskrämlig? Skulle inte tro det!
Citera
2016-06-19, 16:54
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
GM har alltså våldtagit minst 2 minderåriga och utpressat dem. Korrekt?

Nja, att dom påstår sig vara underåriga OCH blivit våldtagna är ju inte utrett ännu. Jag tror inget av det är sant.
Citera
2016-06-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon ser helt ärligt ut att vara ganska fin för att nu vara en mormor som hon är. Inte direkt då den äckliga typen. Men såklart i jämförelse med då kvinnor i dessa mäns ålder som jag gissar är runt 25 ligger hon väl i lä. Då kanske det är bra detta med något "extra" som att jag kan hjälpa till med att du får asyl snabbare eller ligger du inte med mig är det tillbaka till Kabul för dig.

Nu är det ju inte bara utseende som räknas. Folk kan vara motbjudande på andra sätt också.
Citera
2016-06-19, 17:02
Medlem
De är så gamla så de kan fly till Sverige, men tillsammans två stycken så kan de själva inte gå till myndigheten och säga att de blivit hotade. Skulle denna lilla kvinna kunna utgöra ett så stort hot herregud, de är väl vana att fly från krig, då borde de väl kunna fly till Norge om de nu upplever henne så farlig. Tror inte ett skit på att de befann sig i en hotfullare miljö än den de redan flytt från. Jag tror att de ser sin möjlighet att få uppehållstillstånd om de först går med på gärningen och sedan anklagar henne för våldtäkt, det är fan patetiskt. De kunde bara bett henne dra åt skogen och flytt vidare. Löjligt.
Citera
2016-06-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Går mycket rykten nu och "info" från anonyma inlägg på flashback i syfte att svartmåla utpekade kvinnan. Man kan nästan tro att hennes konkurrenter är inne och postar.

Skulle vara intressant höra från utpekade kvinnan - oavsett om hon haft sex med de afghanska "pojkarna" - hennes åsikt om deras ålder och annat om dem

En av "pojkarna" (enligt min källa) har redan fått en egen lägenhet,en bostadsrätt lägenhet. Vad mer kan han önska? Pengar?

Samma källa sa att "pojkarna" i tidningsartiklarna inte är pojkar utan 22-åriga män som söker utpressa myndigheterna i sken av att de är barn.

Konkurrenter? Skämtar du? Hur troligt tror du det är att majoriteten här inne kommer från samma ort som henne? Och hur många i hennes ålder är intresserade av att knulla allt som rör sig? De flesta har väl fast förhållande och en riktig karl att idka sex med. Vem vill ha nybörjare om det rör sig om normalt sex? Men när det gäller kärringen i detta fall så handlar det inte om sex, utan om makt och att utnyttja och gärna förnedra. Det är sånt hon går igång på, vilket är uppenbart för alla som inte tillhör kategorin idioter.
Citera
2016-06-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
GM har alltså våldtagit minst 2 minderåriga och utpressat dem. Korrekt?

Stämmer. Om de inte knullade henne så skulle hon se till att de inte fick asyl. Utpressning från hennes sida alltså.
Citera
2016-06-19, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arival
De är så gamla så de kan fly till Sverige, men tillsammans två stycken så kan de själva inte gå till myndigheten och säga att de blivit hotade. Skulle denna lilla kvinna kunna utgöra ett så stort hot herregud, de är väl vana att fly från krig, då borde de väl kunna fly till Norge om de nu upplever henne så farlig. Tror inte ett skit på att de befann sig i en hotfullare miljö än den de redan flytt från. Jag tror att de ser sin möjlighet att få uppehållstillstånd om de först går med på gärningen och sedan anklagar henne för våldtäkt, det är fan patetiskt. De kunde bara bett henne dra åt skogen och flytt vidare. Löjligt.

De kontaktade myndigheterna, så varför påstår du att de inte gjorde det?

För övrig är det uppenbart att du aldrig träffat på manipulativa individer med personlighetsstörning, vilket kan vara aktuellt i detta fall.
Citera
2016-06-19, 17:10
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Män är djur.

Givetvis, djur är vi alla.
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Stämmer. Om de inte knullade henne så skulle hon se till att de inte fick asyl. Utpressning från hennes sida alltså.

Du skämtar nog, eller så missuppfattar jag dig?
Citera
2016-06-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
De kontaktade myndigheterna, så varför påstår du att de inte gjorde det?

För övrig är det uppenbart att du aldrig träffat på manipulativa individer med personlighetsstörning, vilket kan vara aktuellt i detta fall.

Det kan ju även finnas en beroendeproblematik i bakgrunden som drivit henne till denna skandal, om nu storyn är sann. Beroende av en eller flera saker som t.ex. sex, alkohol, droger, samt ett abnormt bekräftelsebehov parat med storhetsvansinne.
Citera
2016-06-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Givetvis, djur är vi alla.

Du skämtar nog, eller så missuppfattar jag dig?

Eller så har du inte hängt med i tråden och i nyheter. Följande står att läsa i medierna om fallet:

Föreståndaren för hemmet i Mellansverige, ska ha haft sex med flyktingpojkar och spelat in det på film. Det skriver Eskilstuna-Kuriren i dag. En av pojkarna säger till tidningen att chefen sagt att ”om ni inte har sex med mig ringer jag Migrationsverket så att de utvisar er”.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/misstankt-sexbrott-utreds
Citera
2016-06-19, 17:26
Medlem
Flashsmashs avatar
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Djurfarmen
Citera
2016-06-19, 19:49
Medlem
En gång i Sverige kunde sådant hanteras. Ärliga tjänstemän som satt säkra i sina roller, att regelverket följdes.

Eftersom Sverige har blivit fullständigt feministiserat och vanligt sunt förnuft inte längre fungerar kommer vi uppleva denna lilla historia som "normal".

Våra folkvalda har slängt in handduken för längesedan och de som jobbar i det allmänna vet det. Det är bara att anpassa sig eller bli av med sin tjänst eller hamna på undantag.

Tom. SÄPO är skiträdda att bli av med sina jobb, alla måste tänka "rätt" inte minst sedan de ligger som en myndighet direkt under regeringen.

Att knulla Afghanpojkar är bara "effekten" av samhällsutvecklingen och det är den som styr just nu. 87% tycker det är en lämplig utveckling.

Att sitta på ett betalt torp i Värmland eller i Dalarna med eget trädgårdsland och potatisåker kommer inte förändra ett skit.
Senast redigerad av Lagring 2016-06-19 kl. 19:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in