Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
Feta EU löner kan korrumpera vem som helst. Så bygger man lojalitet inom en maffiaorganisation. När Storbritannien rycker undan sitt stora bidrag blir de svårare för EU att få ihop till lönerna. Ett ökat krav på att Sverige ger ytterligare 10-20 miljarder till EU kommer att vara välkommet för den svenska nejsidan. Det är nog det som oroar regeringen och får Margot att agera desperat.
Marginalerna för Brexit är små, vi får verkligen hoppas det går vägen så att inte kommande generationer fastnar i ett 1000-årigt EU-rike som påminner om det Romerska.
Margot är ett inavlat patrask som saknar intelligens och förmåga att göra sitt jobb. det är ett inavlat får.
ett imperium brukar inte vara mer än 100 år. sedan börjar det rasa ihop.
sedan ska man aldrig lita för mycket på opinionsundersökningar eftersom det är något som man köper, man beställer en opinionsundersökning utifrån hur man vill manipulera befolkningen. det som är intressant är resultatet. jag hoppas att jag har fel men jag tror att de korrupta politikerna kommer att fiffla med resultatet så att det passar deras agenda och fickor. så som man gjort i framnkrike och österrike. i österrike har man sagt att det förekommit valfusk och att man ser allvarligt på det men sedan har det inte hänt något. fifflarna utreder sig själva och fortsätter sitta kvar som de förtjänat att vinna. därför ska man fiffla så mycket man bara kan så att de vidrigaste och äckligaste bidragspatrasket får mindre pengar och att staten måste låna mer och mer till att hålla dem under armarna. man ska göra allt man kan för att betala så lite skatt man bara kan för pengarna går till de som aldrig gjort rätt för sig. jag har stött på kvinnor som aldrig haft jobb, där man går från bidrag till bidrag och där man skaffar sig en unge när man inte har fler bidrag att söka. om man inte har egna pengar att handla mat för, att betala hyra för och att betala för alla sina ungar man har med massa olika så kanske man ska skaffa sig ett jobb istället för att leva på andra ryggar.