2016-06-18, 22:51
Medlem
Vilka fruktansvärt elaka kvinnor det finns, först bli tvingad att inmundiga alkoholhaltiga drycker och sen sex😮
Citera
2016-06-19, 01:03
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Härligt inlägg Det bevisar också att smaken är delad. Sedan är det typiskt att småpojkar på Flashback inte kan "begripa hur man frivilligt har sex med en sådan gammal kvinna". Finns de som tänder på/bortser ifrån lite skrynklor i alla åldrar. Men därmed inte sagt att man som ungdom ska "behöva drabbas av en sexgalen kvinna". Oavsett ålder på killarna, så får man inte ha sex med sina klienter.

Och precis som äldre män kan tända på ungdomliga tjejer kan äldre kvinnor tända på ungdomliga invandrarkillar. Omoget att spy galla över afghankillarna, på bilderna såg åtminstone en av dem helt okej ut, förmodligen snyggare än de flesta "blekansikten" som sitter här och skriver. Men det skär förstås i hjärtat att inse det. Mörkögda exotiska män med massor av tjock hår kommer in i horder och utkonkurrerar tunnhåriga arier. Haha
Du har en poäng och de rasistiska svadorna är lika tragiska som tröttsamma men generellt tror jag inte att unga afghaner har så stor chans hos svenskorna. Inte för att de är fula eller för att de kommer från fattiga förhållanden utan för de flesta kör på en väldigt sliskig stil och tycks växla mellan att vara extremt påflugna eller melodramatiska. Abnorma mängder hårprodukter också...
Jag kan ha fel så klart men det är inte precis chockerande att den kvinna som faktiskt har sex med dem själv tycks må väldigt dåligt och har omdöme som ett begagnat bilbatteri.
Citera
2016-06-19, 01:04
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fidelisandria
Och då har vi svaret på varför 30000 afghaner checkade in som ensamkommande förra året. Ryktet spred sig i Kabul med omnejd om den här bruttan och alla ville ta chansen att få smaka lite kamelTÅ som omväxling till den gamla vanliga kamelröven.
Jag tror du kommer få svårt att hitta kameler i Afghanistan. Prova Somalia.
Citera
2016-06-19, 01:13
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Ja, alltså E-kurirens chefredaktör må vara mäkta imponerad av sina medarbetare, men det visar bara på hur låga kraven är på den tidningen. Såg intervjun med gossarna och tanten som intervjuade var ju totalt manusbunden och ställde inga följdfrågor, utan satt bara och såg deprimerad ut när de svarade, sedan ställde hon monotont nästa fråga.

Det vettigaste hade varit att sponatant ställa följdfrågan "Vad sa polisen och socialtjänsten till er när ni gjorde anmälan", för att bringa klarhet i vad som skett. Men nej, hon ställer inga följdfrågor, det är för avancerat tydligen. Det jävliga är att det sänker också killarnas trovärdighet, då historien på intet sätt går ihop, det finns ingen röd tråd alls.
Den cyniska journalisten insåg väl rätt snabbt att killarna snackade en massa skit men att deras rövarhistoria ändå skulle bli en klick-succé som E-kuriren inte kunde avstå från under en nyhetstorr sommar.
Citera
2016-06-19, 01:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleanders
Vilka fruktansvärt elaka kvinnor det finns, först bli tvingad att inmundiga alkoholhaltiga drycker och sen sex😮

En liten aspekt som förklarar varför bara 1 av 100 som döms för sexbrott är kvinnor... De flesta män är lite som med det där är väl inget brott heller det är ju porr! En syn väl vittnad om i tråden. Vore det fall som det motsatta hade väl inte många kvinnor tyckt att detta inte var så stor grej utan mer lycka att ha få ha sex med en attraktiv 40-årig man även om nu de möjligen var rent av under 15 år...
Citera
2016-06-19, 01:27
Medlem
hejsan07s avatar
Citat:
Vi har ju stillbilder ifrån en film som visar hennes sängram, sängkläder, mobilskal och hårlockar. Hennes ansikte må vara blurrat men det räcker som "bevis" för min del för att åtminstone en mer eller mindre naken karl med ljusbrun ryggtavla legat på henne/förmodligen MED henne.

Eftersom polisen ännu är så försiktig med sina uppgifter/uttalanden skulle jag tro att något inte är klasklart med historien, förmodligen råder det oklarheter kring beroendeställningen, annars hade hon blivit anhållen pronto? Kan röra sig om att man inte vet NÄR det hela inträffat. Om killarna inte längre hade samröre med henne och filmen är ifrån en tidpunkt när deras beroendeställning hade upphört blir det svårt för åklagare att driva målet vidare.
Eller så är det helt enkelt någon annan på bilderna.
Citera
2016-06-19, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strandslendan
Sexbarnsmamman placerar alltså män hemma i sin bostad med sina barn, män från ett land där män som har sex med småpojkar inte är något man lyfter på ögonbrynen åt

Förekom det sex mellan männen på filmen eller stod de bara och stirrade på medans den andre hade sex med kärringen?

Sex hit och dit med allt möjligt är inget som denna kärring lyfter på ögonbrynen för. Säkerligen har hon även provknullat sina egna döttrars killar och det tycker hon väl också är normalt.
Citera
2016-06-19, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan07
Eller så är det helt enkelt någon annan på bilderna.

Vem skulle det då vara? Personen ligger ju i hennes sovrum i alla fall.
Citera
2016-06-19, 04:03
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Nu får ni lugna ner er några hekto....

Och internetdomstolen har redan avkunnat sin dom. Tänk på att vi 'bara' har andrahandsuppgifter från några anonyma förmodade EKVM.

/Provokatör
Går mycket rykten nu och "info" från anonyma inlägg på flashback i syfte att svartmåla utpekade kvinnan. Man kan nästan tro att hennes konkurrenter är inne och postar.

Skulle vara intressant höra från utpekade kvinnan - oavsett om hon haft sex med de afghanska "pojkarna" - hennes åsikt om deras ålder och annat om dem

En av "pojkarna" (enligt min källa) har redan fått en egen lägenhet,en bostadsrätt lägenhet. Vad mer kan han önska? Pengar?

Samma källa sa att "pojkarna" i tidningsartiklarna inte är pojkar utan 22-åriga män som söker utpressa myndigheterna i sken av att de är barn.
Citera
2016-06-19, 04:10
Medlem
Knivur-273s avatar
Tydligen måste hon utpressa dem för att få dem att knulla henne.

Då måste hon vara djävligt ful, eller på annat sätt extremt motbjudande.

För så är det, att de annars vanligen våldtar getter, får, katter, allt, även avgasrör.

Hon vet att jag aldrig skulle doppa drelen i henne.

Ålbete, kanske hon skulle duga till, om man borrat några hål i henne för kräftdjuren.

Kallas Hur/hure/hora/hore/whore/skank
Senast redigerad av Knivur-273 2016-06-19 kl. 04:18.
Citera
2016-06-19, 04:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Tydligen måste hon utpressa dem för att få dem att knulla henne.

Då måste hon vara djävligt ful, eller på annat sätt extremt motbjudande.

För så är det, att de annars vanligen våldtar getter, får, katter, allt, även avgasrör.

Hon vet att jag aldrig skulle doppa drelen i henne.

Hon ser helt ärligt ut att vara ganska fin för att nu vara en mormor som hon är. Inte direkt då den äckliga typen. Men såklart i jämförelse med då kvinnor i dessa mäns ålder som jag gissar är runt 25 ligger hon väl i lä. Då kanske det är bra detta med något "extra" som att jag kan hjälpa till med att du får asyl snabbare eller ligger du inte med mig är det tillbaka till Kabul för dig.
Citera
2016-06-19, 04:19
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon ser helt ärligt ut att vara ganska fin för att nu vara en mormor som hon är. Inte direkt då den äckliga typen. Men såklart i jämförelse med då kvinnor i dessa mäns ålder som jag gissar är runt 25 ligger hon väl i lä. Då kanske det är bra detta med något "extra" som att jag kan hjälpa till med att du får asyl snabbare eller ligger du inte med mig är det tillbaka till Kabul för dig.
Jag förstår inget....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in