Citat:
Ursprungligen postat av
Madchester496
I den mån att han vore en perfekt värvning, även om det kanske var lite överdrivet.
Billig, stabil och går direkt in i både startelva och spelidé.
Ja, på det sättet förstår jag det.
Adam har gjort nytta hos oss genom åren men jag gråter inte direkt om han lämnar med tanke på lönen och det lilla han tillför i nuläget.
Citat:
Ursprungligen postat av
OleYeller
Crespo kommer hamna i DIF.
Du kanske bara gissar men vad tyder på det?
I övrigt så har vi inte utnyttjat köpoptionen på Albornoz men han är tydligen fortsatt aktuell beroende på vad som sker i truppen. Nuvarande låneavtal löper till 15 juli tydligen.
Hjörtur är på EM och drar in lite cash till oss tack var det, där ser jag gärna en förlängning såklart. Då har vi tre mycket bra mittbackar men där handlar allt om hur tillmötesgående PSV är på hans egen önskan att få spela ty vi har ju inte råd att köpa loss honom direkt. Han har ju uttryckt att han gärna stannar.
Beträffande andra som det ryktats om är det väldigt tyst, inget om varken Rieks eller Ankersen.
MSD har spelat tre gånger 90 min i Copa America och kan säkerligen ha fått än mer intresse på sig genom det och är väl den av de spelare med kontrakt (om vi inte räknar lån som kontrakt) som känns närmast att lämna.
Engvall kan lämna men med en rätt medioker vår är ju frågan vilka som bjuder, även om en ung forward alltid gör att många är villiga att chansa.