Sen hur mycket dom tjänar som bolag är ju inte poängen.
Utan hur gick detta till ? När,hur kunde detta ske ? vart hon så otroligt överraskad av alla pojkar som uppskattade henne ? Vi vet inte vad som hänt, men har hon ställt upp på sex så kan ju detta missbrukas mycket, att pojkarna har filmat denna händelse , sen kommit på en bra ide...
Det är lite småkul att läsa den här historien. Här har vi anklagats för att överdriva när vi antyder att flyktingindustrin inte består av hjälpsamma människor utan av människor som vill få så mycket profit som möjligt och även många ggr består av medelålders tanter som vill ha mera sex.
Jag känner bara att något gick fel här .
Bilderna kan vara vem som helst pixlade , och kan han synas med ansikte ?
Frågan är ju om någon av killarna ligger på henne vid bilden , ansikte lär krävas.
Senast redigerad av bratider 2016-06-17 kl. 20:08.
edit e ju maken eller fd maken till pedofilkvinnan
Varför måla upp henne som pedofil?
Vad som är intressant är ju hur detta kunde leda till sex från början?
Dessa måste ha haft en tight relation efter ett tag, att man bara kastar av kjoltyget blir naken ligger sen är lite fjantigt tänkt.
Nu har vi en filmare med som beskådar akten med.
Hur vanligt kan detta vara ?
Tänk er in själva? givetvis om sex blivit på kartan är för hon inte kunde stå i mot all dessa hjärtan som delas ut på FB
Sluta vara en familjär tragedi. Ska det vara så förbannat svårt att inse allvaret?
Allvaret vet vi alla!
Men att sitta måla upp saker varken du eller jag har vetskap om, händelsen är tragisk ja , men att döma folk på förhand inte min grej..
Allvaret vet vi alla!
Men att sitta måla upp saker varken du eller jag har vetskap om, händelsen är tragisk ja , men att döma folk på förhand inte min grej..
som sagt ekurirens uppgifter om de ljuger e skandalen än större