Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Tams, trams, trams och trams.
Orka ta denna debatt här. Visst i mycket kan jag se din åsikt men denna tråd är sjukt fel. Så jävla fel då L inte är den du föraktar, kvinnan alltså som går tillbaka , lämnar osv. Ingen process finns här.Dessa olika processer kan vi tala om, såklart, men i en annan tråd. Känns lite fel här serrö.Så därför understöder jag alla som ser dig som en narr, eller på ren svenska en oerhört löjlig person betyder narr.
Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Min bedömning är att de högst sannolikt var ett par. Inte i slutet, men tidigare. När hon efter några veckor ville dra sig ur började terrorn.
Nu är det så här att jag skall berätta en sak jag för dig, ingen ser vad vi skriver. Lovar.
"Inte i slutet, men tidigare" - skriver du. "Smart tänkt", tänker jag, dock bör du utveckla detta men om jag förstår dig rätt så kom du till slutsatsen." L vart uppvaktad av M i början inte i slutet alltså, fan du är smart du.

"
Resten av ditt inlägg raderades av mig, tokigt kanske av mig men så kan det gå men inga sura miner. Jag lär få svar, av andra......