Kan inte uttala mig om den tidigare batchen, men har nu provat den förmodade senare varianten från tjugofyran. Som jag misstänkte inte alls så potent som man läst i tråden, förmodligen klenare batch eller om försäljarna i värsta fall kört en fuling och blandat ut etc. Låter det dock vara osagt då jag helt enkelt saknar referenser och faktiskt tycker detta är relativt gött hur som helst.
Höftat runt 150 mg som har gett en helt okej effekt, ett ganska mysigt och särskilt milt tjackliknande rus utan att vara direkt påtagligt mer än klar stimulans och ett mjukt välmående. Inte alls illa i mitt tycke, men samtidigt som det ser ut har substansen mer att ge än så. Men då ska man komma ihåg att ett streck efter den slagit bara fortsätter klättra så pass segt att man lätt missar hur påtänd man är.
Denna och 3-bmc liknar för övrigt misstänksamt mycket om varandra vilket får än att undra om saker och ting så att säga, men möjligen att den senare sitter på mer speed. Men trots det märkligt hur dessa liknar varandra i ruset, efylonet gav en mjuk kick som väldigt långsamt blir speedat/stissigt och mer likt 3-bmc ju mer tiden går. Var försiktig med refills tänker jag då den har galet lång halveringstid, annars är man väl ofrivilligt fjuttad i dagar.