2016-06-06, 02:47
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Vad kör du för doser och hur ofta återdoserar du?

jag har slutat väga men kanske 80mg det blir inte så himla mkt pulver när man väl krossat kristallerna, så 1g är alldeles för lite för mig för jag känner ett starkt återdoserings behov, men det är nog mer jag mentalt!

hemma låt oss sägamindre linor 40mg 1-2 streck per timme, det är inte alltid jag kör en hel påse.
men ute blir de fler sträck å störe dos, jag gillar inte ha för tjocka streck med den här bara, passar bättre göra flera små sen bara dra om
Citera
2016-06-06, 03:02
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92.nr2
Instämmer dessvärre med föregående talare angående de nya batcherna. Testade man deras "riktigt fina kristaller" som fanns förrut, dom vit/genomskinliga så lär man bli besviken på det som finns nu. Provade nyligen deras senaste och känner lite dåligt samvete över att jag rekat denna utifrån min första upplevelse på deras glaskristaller.

Det är bara skräp som finns just nu om man jämför med det som fanns för några år sedan. 6-eapb'n är förmodligen bra, men sjukt högt pris och finns endast som pellets/tabbar.

jag köpte 10 gram det var för ett par veckor sen och den är bra enligt mig. har fort 5g kvarm men som sagt kan va smart å bulka det man gillar. hoppas jag inte får någon annan batch
Citera
2016-06-06, 03:25
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
jag har slutat väga men kanske 80mg det blir inte så himla mkt pulver när man väl krossat kristallerna, så 1g är alldeles för lite för mig för jag känner ett starkt återdoserings behov, men det är nog mer jag mentalt!

hemma låt oss sägamindre linor 40mg 1-2 streck per timme, det är inte alltid jag kör en hel påse.
men ute blir de fler sträck å störe dos, jag gillar inte ha för tjocka streck med den här bara, passar bättre göra flera små sen bara dra om

Blir du inte oerhört skev om du fyller på så ofta? Om du drar ungefär 1g på ett dygn, hur lång tid tar det innan du känner dig normal igen?

Citat:
jag köpte 10 gram det var för ett par veckor sen och den är bra enligt mig. har fort 5g kvarm men som sagt kan va smart å bulka det man gillar. hoppas jag inte får någon annan batch

Det är inte säkert att Ephylone kommer klassas i nästa omgång bara för att den är under utredning nu. Den började utredas i april så det lär vara en av dem som lagt till senast på den listan. Vissa hamnade under utredning redan i november, t ex.

Nu vet vi inte ens när de tänker klassa nästa gång men även om den här skulle komma med redan nu så kan du i alla fall räkna med att den kommer finnas kvar i två månader efter listan presenterats (baserat på hur det varit i senaste klassningarna). Om inte lagren tar slut tidigare förstås.

Vill alltså bara påpeka att det kanske inte är jättebråttom att "bulka" än om du vill göra det. Så du inte sitter där med massor av gram av en ev. dålig batch. Särskilt om det visar sig att den här inte kommer med i nästa omgång.
Citera
2016-06-07, 17:24
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Blir du inte oerhört skev om du fyller på så ofta? Om du drar ungefär 1g på ett dygn, hur lång tid tar det innan du känner dig normal igen?

Det är inte säkert att Ephylone kommer klassas i nästa omgång bara för att den är under utredning nu. Den började utredas i april så det lär vara en av dem som lagt till senast på den listan. Vissa hamnade under utredning redan i november, t ex.

Nu vet vi inte ens när de tänker klassa nästa gång men även om den här skulle komma med redan nu så kan du i alla fall räkna med att den kommer finnas kvar i två månader efter listan presenterats (baserat på hur det varit i senaste klassningarna). Om inte lagren tar slut tidigare förstås.

Vill alltså bara påpeka att det kanske inte är jättebråttom att "bulka" än om du vill göra det. Så du inte sitter där med massor av gram av en ev. dålig batch. Särskilt om det visar sig att den här inte kommer med i nästa omgång.

jo lite skev, typ som att jag inte kan skriva korrekt, balansen brister å sånt. ångest oro, men det får jag nästan av all cs så blir en liten benso för lindra det, annars fungerar jag rätt normalt, jag blir inte överspeedad eller npt
så biverkningarna är rätt milda

andra mer kända RC kan fan ge mig hallisar efter ett tag
och gjort mig helt fked up

haha jo får hoppas på det är samma batch som tidigare!
men nu blire fan en paus allmänt från cs/rc droger tills det kommer något roligare
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-07 kl. 17:26.
Citera
2016-06-09, 19:09
Medlem
Kockistens avatar
De ljuger om det för mig nu också och säger att det är samma batch trots att den var ur lager i flera veckor och föreslår att jag skulle ha tolerans (i över en månad och efter ETT gram? Yea, right.) Blir riktigt ledsen nu. De som skötte sig så bra, så beter de sig som tolvåringar nu :/
Citera
2016-06-10, 02:20
Medlem
Dexter007s avatar
Så jag som ni som precis hade tänkt beställa Ephylone från rc24 ska avvakta eller, är batchen dålig, har inte betalta änn?
VAd finns det annars för liknande substanser man kan köpa på samma sida? Alla tips mottages av en simulantnybörjare
Citera
2016-06-10, 11:48
Medlem
Dexter007s avatar
Fick väl lite svar på min fråga tidigare att senaste rc24 batchen är skit, är några andra av deras stimulanter värda att testa, eller en annan shop? Vilka ska jag ta?
Citera
2016-06-13, 01:14
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Fick väl lite svar på min fråga tidigare att senaste rc24 batchen är skit, är några andra av deras stimulanter värda att testa, eller en annan shop? Vilka ska jag ta?

Ärligt talat så vet jag inte.fick hem 10g. Ser å luktar samma. konsistens som förra påsarna som jag har kvar och utåt ser jag ingen skillnad Provade lite igår och jätte lite idag. Jätte svårt att avgöra om det är från en annan batch med det lilla jag smakat
Citera
2016-06-13, 20:52
Medlem
Pimilos avatar
Hur är rc24's denna? Är det den bästa CS substansen på den sidan som lutar åt det dopaminerga hållet eller finns det någon som är bättre? Mvh
Citera
2016-06-16, 22:24
Medlem
Kan inte uttala mig om den tidigare batchen, men har nu provat den förmodade senare varianten från tjugofyran. Som jag misstänkte inte alls så potent som man läst i tråden, förmodligen klenare batch eller om försäljarna i värsta fall kört en fuling och blandat ut etc. Låter det dock vara osagt då jag helt enkelt saknar referenser och faktiskt tycker detta är relativt gött hur som helst.

Höftat runt 150 mg som har gett en helt okej effekt, ett ganska mysigt och särskilt milt tjackliknande rus utan att vara direkt påtagligt mer än klar stimulans och ett mjukt välmående. Inte alls illa i mitt tycke, men samtidigt som det ser ut har substansen mer att ge än så. Men då ska man komma ihåg att ett streck efter den slagit bara fortsätter klättra så pass segt att man lätt missar hur påtänd man är.

Denna och 3-bmc liknar för övrigt misstänksamt mycket om varandra vilket får än att undra om saker och ting så att säga, men möjligen att den senare sitter på mer speed. Men trots det märkligt hur dessa liknar varandra i ruset, efylonet gav en mjuk kick som väldigt långsamt blir speedat/stissigt och mer likt 3-bmc ju mer tiden går. Var försiktig med refills tänker jag då den har galet lång halveringstid, annars är man väl ofrivilligt fjuttad i dagar.
Senast redigerad av Skogsvandring 2016-06-16 kl. 23:10.
Citera
2016-06-16, 22:35
Medlem
Ghurps avatar
jag har bara kört några små linor och inte varje dag. men jag kan inte tyda om det är en annan batch. förutom att jag fått extra svprt att somna på en sån liten mängd.. but f k yeah fortf min favo även om den uinte kickar så hårt

/edit alltså jag har ju kvar flera gram från den batchen som var dunder och det är omöjligt att se,smaka,lukta efter någon skillnad.. i dooont knooow maaan. kanske är en lite sämre men dålig är den inte
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-16 kl. 22:38.
Citera
2016-06-17, 00:20
Medlem
Citat:
jag har bara kört några små linor och inte varje dag. men jag kan inte tyda om det är en annan batch. förutom att jag fått extra svprt att somna på en sån liten mängd.. but f k yeah fortf min favo även om den uinte kickar så hårt

/edit alltså jag har ju kvar flera gram från den batchen som var dunder och det är omöjligt att se,smaka,lukta efter någon skillnad.. i dooont knooow maaan. kanske är en lite sämre men dålig är den inte

Personligen tyckte jag denna var skräp, provade inte förra batchen men bortkastade pengar imo.
Verkar som att de har gjort sina mph pellets svagare med enligt det senaste som har skrivits.
Kommer nog aldrig beställa av 24an igen, inte när dem späder ut sina produkter så fort dem säljs väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in