Citat:
Ursprungligen postat av
Madchester496
Får väl hoppas att det blir mer Adde Johansson än Andre Mattsson, tror Eriksson kommer jobba rätt mycket högerkant. Kruxet där är ju att vi har rätt defensiva svagheter, så en högerback bättre än Tim vore att önska, även om jag personligen tycker att Stefan Karlsson fyller den rollen mer än väl.
Vi får se.
Edit: kul för övrigt att du jazzar "aikare i DIF" i samma inlägg som Goitom. Hej, Nebo. Hej, Hatten, Hej Nordin!
Håller med. Karlsson lär släppas efter säsongen och Tim skulle kanske duga i och acceptera den rollen som Karlsson av någon outgrundlig anledning fått nu. Har Pelle en Porsche, möjligen..?
Eftersom Karlsson är avskriven så borde högerback vara prio ett redan i det här fönstret. Jag har inga namn att gå efter, Bosse får trolla fram nåt. En helt vanlig treplussare vore ett stort lyft.
Har aldrig gillat M.E även om jag såklart sett glimtar av riktig kvalité. Är han bra på riktigt, eller? Besvärlig jävla värvning för mig.. Lär väl bli ett stort "jaha, det var ju inte heelt bortkastade pengar, kommer du ihåg matchen mot bla bla osv" i slutändan.