Citat:
Det lyckas du själv med, det enda jag gör är och ställa simpla frågor, om jag kan finna och sticka hål på det du säger så kan jag lova dig att de som arbetar med lag och rätt kommer att finna betydligt fler problem med det du säger och då kommer allt att falla ihop och allt du säger dig vara utsatt för kommer att klassas som trams eller ursprunget ur en psykos.
Intressant för tidigare så har du sagt att du väcktes vilket tyder på nyvaken och ingen är i sina sinnes fulla bruk när man är helt nyvaken, speciellt inte om man väcks för då går man på adrenalin de första sekundnarra.
1. Så du menar att du har ofelbar hörsel och därmed aldrig har eller kan komma att höra fel?
2. Att du säger att du hörde vad du hörde säger absolut ingenting då man kan höra fel. (det är en del av att vara människa)
Citat:
Så du tjuvlyssnar på dina grannar och hur vet du att någon av dem inte hade haft sex någon annanstans än i lägenheten?
Citat:
Vilket fortfarande inte eliminerar någonting.
Vilket jag finner som en återkommande faktor hos specifikt vissa som påstår sig vara TI, men om ni verkligen är TI så måste ni vara beredda på frågor och att svara dem för annars kommer ni aldrig att kunna bli trodda.
Citat:
Jasså, så de har försökt att skjuta dig?
Har du något bevis för detta påstående eller skall vi bara tro på ditt påstående om att folk skall ha försökt mörda dig med skjutvapen?