2016-06-16, 12:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Du vecklar ju in frågorna så det ser ut som jag har ingen koll!

Det lyckas du själv med, det enda jag gör är och ställa simpla frågor, om jag kan finna och sticka hål på det du säger så kan jag lova dig att de som arbetar med lag och rätt kommer att finna betydligt fler problem med det du säger och då kommer allt att falla ihop och allt du säger dig vara utsatt för kommer att klassas som trams eller ursprunget ur en psykos.

Citat:
Jag var vaken och utvillad.

Intressant för tidigare så har du sagt att du väcktes vilket tyder på nyvaken och ingen är i sina sinnes fulla bruk när man är helt nyvaken, speciellt inte om man väcks för då går man på adrenalin de första sekundnarra.

Citat:
Jag har väldigt bra hörsel jag hörde vad jag hörde.

1. Så du menar att du har ofelbar hörsel och därmed aldrig har eller kan komma att höra fel?

2. Att du säger att du hörde vad du hörde säger absolut ingenting då man kan höra fel. (det är en del av att vara människa)

Citat:
För att dem har inte sex på dagen när jag tänker efter har jag aldrig hört dem ha sex.

Så du tjuvlyssnar på dina grannar och hur vet du att någon av dem inte hade haft sex någon annanstans än i lägenheten?

Citat:
Jag hör dem dagligen och har aldrig hört någon som använder slang.

Vilket fortfarande inte eliminerar någonting.

Citat:
Jag orkar inte svara på alla frågor

Vilket jag finner som en återkommande faktor hos specifikt vissa som påstår sig vara TI, men om ni verkligen är TI så måste ni vara beredda på frågor och att svara dem för annars kommer ni aldrig att kunna bli trodda.

Citat:
Jag svär jag ljuger inte dem har försökt att döda mig många gånger sist försökte dem skjuta mig!

Jasså, så de har försökt att skjuta dig?

Har du något bevis för detta påstående eller skall vi bara tro på ditt påstående om att folk skall ha försökt mörda dig med skjutvapen?
Citera
2016-06-16, 14:12
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Det där med att att självskriva vad det handlar om och låta citat och länkar vara ett stöd är inget du tycker du är en bra regel

Det är upp till mig att skriva vad jag vill. Du måste hålla med om att intervjun var smått sensationell och ett bevis på att organized stalking och electronic harassment är på riktigt!?
Citera
2016-06-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Det är upp till mig att skriva vad jag vill. Du måste hålla med om att intervjun var smått sensationell och ett bevis på att organized stalking och electronic harassment är på riktigt!?

Precis det går inte att tycka om det du skriver, för du tycker länkar och citat är allt du levererar,

Vad tycker du med egna ord.
Citera
2016-06-16, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det lyckas du själv med, det enda jag gör är och ställa simpla frågor, om jag kan finna och sticka hål på det du säger så kan jag lova dig att de som arbetar med lag och rätt kommer att finna betydligt fler problem med det du säger och då kommer allt att falla ihop och allt du säger dig vara utsatt för kommer att klassas som trams eller ursprunget ur en psykos.
försök stick håll på det då!

Citat:
Intressant för tidigare så har du sagt att du väcktes vilket tyder på nyvaken och ingen är i sina sinnes fulla bruk när man är helt nyvaken, speciellt inte om man väcks för då går man på adrenalin de första sekundnarra.
Nej det är dina ord jag har hela tiden hävdat att jag inte väcktes!

Citat:
1. Så du menar att du har ofelbar hörsel och därmed aldrig har eller kan komma att höra fel?

2. Att du säger att du hörde vad du hörde säger absolut ingenting då man kan höra fel. (det är en del av att vara människa)
Jag hörde klart och tydligt "han har fått en spruta"

Citat:
Så du tjuvlyssnar på dina grannar och hur vet du att någon av dem inte hade haft sex någon annanstans än i lägenheten?
För jag aldrig hört dem haft sex! Och jag tjuvlyssnar inte

Citat:
Vilket jag finner som en återkommande faktor hos specifikt vissa som påstår sig vara TI, men om ni verkligen är TI så måste ni vara beredda på frågor och att svara dem för annars kommer ni aldrig att kunna bli trodda.

Jasså, så de har försökt att skjuta dig?

Har du något bevis för detta påstående eller skall vi bara tro på ditt påstående om att folk skall ha försökt mörda dig med skjutvapen?

Det förekommer överträdelse av lagen gång på gång från dessa övervakare! Vi vill bara leva ifred! Vi har inte den orken att gå igenom allt!
Nej jag har inget bevis
Senast redigerad av flubbb 2016-06-16 kl. 17:16.
Citera
2016-06-16, 17:12
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep

Nej den var verkligen inte sensationell och den var långt ifrån något bevis för så kallad "electronic harassment".

Att underrättelseorganisationen jobbar med övervakning och infiltration kriminella är känt
Citat:
First and foremost criminal gangs and drug cartels. I provided information about the National Front, Nazis or skinheads to Israeli Secret Service
Att sätta span på knarkhandlare är väl knappast vad tråden handlar om.

När det gäller "electronic harassment" så är det väldigt tydligt att han inte har koll på vad han snackar om:
Citat:
Armin Gross: Did you also use such weapons?
Carl Clark: No. I was responsible for surveillance.

Att han dessutom drar till med
Citat:
It’s a bit like what takes place in a science fiction movie.
säger väl det mesta.

På det hela taget en ganska intetsägande och meningslös intervju.
Citera
2016-06-16, 17:35
Medlem
madtops avatar
Citat:

Jag tror du har missuppfattat vad tråden handlar om. Den handlar om GS förekommer eller inte. Tråden handlar inte om det går att eliminera möjligheten att GS kan existera. Du har vänt på bevisbördan, du ska lyfta fram bevis för att GS existerar.

Så alldeles oavsett om du drömde, vad som sas eller om du hör dina grannar knullar eller inte så bevisar det inte ett skit. Vad du i stället ska göra är att fixa bevis för att GS förekommer. Rigga upp en kamera som fotograferar dina perps samt ta ett toxikologiskt test som visar om och vad de injicerar i dig.

Citat:
Jag sa att jag har en sådan kedja men inte att den var på! Dum fan
För mig är det väldigt talande att du föredrar att fantisera om nattliga injektioner från perps i stället för att du ser till att låsa dörren med säkerhetskedjan. De flesta som hävdar att de är TI's vill ogärna utesluta möjligheten att de är utsatta. För när man väl uteslutit andra möjligheter så återstår bara ett svar på varför man mår som man mår.

En normal människa som tror att det finns en risk för hemfridsbrott ser till att minska möjligheten för att bli utsatt.
Citera
2016-06-16, 17:54
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Precis det går inte att tycka om det du skriver, för du tycker länkar och citat är allt du levererar,

Vad tycker du med egna ord.

Trams.
Citera
2016-06-16, 17:56
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Nej den var verkligen inte sensationell och den var långt ifrån något bevis för så kallad "electronic harassment".

Att underrättelseorganisationen jobbar med övervakning och infiltration kriminella är känt

Att sätta span på knarkhandlare är väl knappast vad tråden handlar om.

När det gäller "electronic harassment" så är det väldigt tydligt att han inte har koll på vad han snackar om:

Att han dessutom drar till med

säger väl det mesta.

På det hela taget en ganska intetsägande och meningslös intervju.

Har du bättre insyn menar du? Har du bättre koll på verkligheten än han?
Citera
2016-06-16, 18:17
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
försök stick håll på det då!

Har jag ju redan gjort vid flera tillfällen, din historia förändras på detaljnivå från att du har hund och kedja till att du helt plötsligt inte använder kedja till att du har vaknat efter de har gett dig en spruta till att du har varit vaken ett tag efter de har gett dig en spruta.

Som sagt, om jag redan nu finner att det finns problem med det du säger så kommer det garanterat att kollapsa om du skulle få detta till att bli ett rättsfall.

Citat:
Nej det är dina ord jag har hela tiden hävdat att jag inte väcktes!

Följande två citat talar emot dig

Citat:
Nej jag vaknade inte! om jag hade vaknat när dem var där så skulle det bli fight!
Jag vaknade och hörde han har fått en spruta!

Citat:
Jag vaknade för ett tag sen så hörde jag "han har fått en spruta" Och vips så kollade kroppen och fan en liten prick som ömmade!

Citat:
Jag hörde klart och tydligt "han har fått en spruta"

Ja och jag ställer de simpla frågorna om det inte finns en möjlighet att du kan ha hört fel samt om du någonsin har hört fel i ditt liv tidigare?

Det är två Ja eller Nej fråga och inte någonting annat.

Citat:
För jag aldrig hört dem haft sex! Och jag tjuvlyssnar inte

Klart du måste tjuvlyssna om du aktivt lyssnar efter om dina grannar har sex eller inte?

Men det är inte det de hela handlar om så det spelar egentligen ingen roll om du tjuvlyssnar på när dina grannar har sex eller om du inte sysslar med sånt. (Det är din ensak)

Utan de viktiga detaljerna är egentligen varför du påstår dig ha kedja till dörren (som du inte använder, varför du inte gör detta är en bra fråga?), du påstår dig ha superhörsel där det tydligen inte existerar någon chans att du kan ha hört fel och även hur det kommer sig att din berättelse förändras från att du vaknade och hörde någon säga något till att du var vaken sedan tidigare och hörde något.

Citat:

Fast jo, det eliminerar ditt påstående om att dina grannar aldrig skulle ha sex och därmed aldrig prata om det.

Citat:
Det förekommer överträdelse av lagen gång på gång från dessa övervakare! Vi vill bara leva ifred! Vi har inte den orken att gå igenom allt!
Nej jag har inget bevis

Så det kan lika gärna ha varit ur en dröm som du blandar ihop med verklighet då allt du har som bevis för att du har blivit beskjuten av ett eldvapen är ett påstående och inga vittnen osv?
Citera
2016-06-16, 18:21
Bannlyst
Citat:
Jag tror du har missuppfattat vad tråden handlar om. Den handlar om GS förekommer eller inte. Tråden handlar inte om det går att eliminera möjligheten att GS kan existera. Du har vänt på bevisbördan, du ska lyfta fram bevis för att GS existerar.
Här vart det fel post du citerade ondahammster

Citat:
Så alldeles oavsett om du drömdee, vad som sas eller om du hör dina grannar knullar eller inte så bevisar det inte ett skit. Vad du i stället ska göra är att fixa bevis för att GS förekommer. Rigga upp en kamera som fotograferar dina perps samt ta ett toxikologiskt test som visar om och vad de injicerar i dig.
Dem som övervakar mig ligger steget förre Jag ska fixa en kemera!

Citat:
För mig är det väldigt talande att du föredrar att fantisera om nattliga injektioner från perps i stället för att du ser till att låsa dörren med säkerhetskedjan. De flesta som hävdar att de är TI's vill ogärna utesluta möjligheten att de är utsatta. För när man väl uteslutit andra möjligheter så återstår bara ett svar på varför man mår som man mår.

En normal människa som tror att det finns en risk för hemfridsbrott ser till att minska möjligheten för att bli utsatt.
Jag gör ju det problemet är att jag har hund och den måste rastas!
Citera
2016-06-16, 18:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Här vart det fel post du citerade ondahammster

Dem som övervakar mig ligger steget förre Jag ska fixa en kemera!

Jag gör ju det problemet är att jag har hund och den måste rastas!
Vaknar inte hunden när det kommer inkräktare och ger dig sprutor om nätterna?
Citera
2016-06-16, 18:45
Bannlyst
Citat:
Har jag ju redan gjort vid flera tillfällen, din historia förändras på detaljnivå från att du har hund och kedja till att du helt plötsligt inte använder kedja till att du har vaknat efter de har gett dig en spruta till att du har varit vaken ett tag efter de har gett dig en spruta.
NEJ DET ÄR DU SOM VILL ATT DEN ÄNDRAS

Citat:
Som sagt, om jag redan nu finner att det finns problem med det du säger så kommer det garanterat att kollapsa om du skulle få detta till att bli ett rättsfall.
DEM HAR BEGÅTT MÄNGDER MED ÖVERTRÄDELSER JAG VET INTE OM JAG ORKAR.

Citat:
Följande två citat talar emot dig
jAG KAN INTE SE DEM CITATEN NÄR JAG QUOTAR DIG

Citat:
Ja och jag ställer de simpla frågorna om det inte finns en möjlighet att du kan ha hört fel samt om du någonsin har hört fel i ditt liv tidigare?

Det är två Ja eller Nej fråga och inte någonting annat.
JAG HÖRDE VAD JAG HÖRDE

Citat:
Klart du måste tjuvlyssna om du aktivt lyssnar efter om dina grannar har sex eller inte?
NEJ JAG TJUVLYSSNAR INTE DET ÄR DU SOM VILL FÅ DET TILL DET!
Men det är inte det de hela handlar om så det spelar egentligen ingen roll om du tjuvlyssnar på när dina grannar har sex eller om du inte sysslar med sånt. (Det är din ensak)
Citat:
Utan de viktiga detaljerna är egentligen varför du påstår dig ha kedja till dörren (som du inte använder, varför du inte gör detta är en bra fråga?), du påstår dig ha superhörsel där det tydligen inte existerar någon chans att du kan ha hört fel och även hur det kommer sig att din berättelse förändras från att du vaknade och hörde någon säga något till att du var vaken sedan tidigare och hörde något.
DET VAR DU SOM NÄMNDE SÄKERHETS KEDJA SÅ SA JAG JAG HAR EN SÅDAN INGET MER.
DEN ÄR PÅ PÅ NATTEN TILLS EN VÄN KOMMER OCH GÅR UT MED HUNDEN KL 08 DÄREFTER SOVER JAG EN TID OLÅST FÖR JAG ÄR FÖR TRÖTT.

Citat:
Så det kan lika gärna ha varit ur en dröm som du blandar ihop med verklighet då allt du har som bevis för att du har blivit beskjuten av ett eldvapen är ett påstående och inga vittnen osv?
JAG HAR INTE BLIVIT BESJUTEN. JAG VAR HOS EN VÄN LÄGENHET DÄR SÅG JAG TVÅ MÄN GÅ UT SNABBT GENOM EN BIL DEM HOLDE HÄNDERNA NERE SOM MAN HÅLLER EN PISTOL. DEM TITTADE IN GENOM FÖNSTRET. KORT INNAN HÖRDE JAG ÖVERVAKARNA DISKUTERA OM DEM SKULLE SKJUTA MIG. DEM HOPPADE IN I BILEN OCH KÖRDE SNABBT IVÄG......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in