Citat:
Ursprungligen postat av
apjävel
Wtf!! verkligen?
Jag kan tänka mig att ge både personer av samma och motsatt kön komplimanger, jävlar vad illa ute jag måste vara.
Jag tror du är lite snett ute här herr försiktig. Däremot så krävs det kanske en viss fingerspetskänsla men om det är ärligt menat och inte uppenbart sliskigt så fungerar det alldeles utmärkt.
Herre?
Hysterika snarare. Vi har våra parningssignaler. Det vore otroligt osexigt om en man måste lämna in en skriftlig ansökan.
Större delen av den manliga befolkninge lär sig med erfarenhet. Det är den störda procenten samt killar som druckit för mycket alkohol som tappar hämningar som inte förstår dessa gränser.
Ett misstag är ingen kränkning. Det är bara en kränkning om det görs för att någon skall tappa sin värdighet. Det står i lagen.
Idiotinställningen anser att flirtande är trakasserier. Men då är både du och jag brottslingar.
Men jag tyckte knappast jag tappade värdighet.
Inställningen verkar komma från en Hen som aldrig fått en komplimang. Komplimanger vill alla ha så länge de inte innehåller krav, eller att man blir indragen mot sin vilja i någon annans sexualitet.
Sweet Jesus. Sätt Alla män i fängelse tills de är socialt omkonstruerade så de ger komplimanger endast efter nådigast tillåtelse!
Drottningfasoner