2016-06-15, 21:23
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
Wtf!! verkligen?

Jag kan tänka mig att ge både personer av samma och motsatt kön komplimanger, jävlar vad illa ute jag måste vara.

Jag tror du är lite snett ute här herr försiktig. Däremot så krävs det kanske en viss fingerspetskänsla men om det är ärligt menat och inte uppenbart sliskigt så fungerar det alldeles utmärkt.
Herre?
Hysterika snarare. Vi har våra parningssignaler. Det vore otroligt osexigt om en man måste lämna in en skriftlig ansökan.
Större delen av den manliga befolkninge lär sig med erfarenhet. Det är den störda procenten samt killar som druckit för mycket alkohol som tappar hämningar som inte förstår dessa gränser.

Ett misstag är ingen kränkning. Det är bara en kränkning om det görs för att någon skall tappa sin värdighet. Det står i lagen.

Idiotinställningen anser att flirtande är trakasserier. Men då är både du och jag brottslingar.
Men jag tyckte knappast jag tappade värdighet.

Inställningen verkar komma från en Hen som aldrig fått en komplimang. Komplimanger vill alla ha så länge de inte innehåller krav, eller att man blir indragen mot sin vilja i någon annans sexualitet.

Sweet Jesus. Sätt Alla män i fängelse tills de är socialt omkonstruerade så de ger komplimanger endast efter nådigast tillåtelse!
Drottningfasoner
Senast redigerad av Gertrud1 2016-06-15 kl. 21:31.
Citera
2016-06-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Herre?
Hysterika snarare. Vi har våra parningssignaler. Det vore otroligt osexigt om en man måste lämna in en skriftlig ansökan.
Större delen av den manliga befolkninge lär sig med erfarenhet. Det är den störda procenten samt killar som druckit för mycket alkohol som tappar hämningar som inte förstår dessa gränser.

Ett misstag är ingen kränkning. Det är bara en kränkning om det görs för att någon skall tappa sin värdighet. Det står i lagen.

Idiotinställningen anser att flirtande är trakasserier. Men då är både du och jag brottslingar.

Inställningen verkar komma från en Hen som aldrig fått en komplimang. Komplimanger vill alla ha så länge de inte innehåller krav, eller att man blir indragen mot sin vilja i någon annans sexualitet.

Sweet Jesus. Sätt Alla män i fängelse tills de är socialt omkonstruerade så de ger komplimanger endast efter nådigast tillåtna.
Drottningfasoner

Herre gud, I see your point, lite disträ och skyller på fotboll

Ja, här ska ingen komma och tro att man kan ge komplimanger till höger och vänster. De som har rätt till det måste genomgå urvalsprocess för att motverka eventuella kränkningar. Och låt för guds skull inte blicken dröja kvar för länge på någon av motsatt kön som visar lite hud särskilt inte om du är över en viss ålder för då borde du ha vaccinerat dig mot attraktion. Fängelse kanske är en bra lösning eller kanske alla som kan uppfattas som attraktiva av någon ska välja att stanna hemma.
Citera
2016-06-15, 21:57
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Herre gud, I see your point, lite disträ och skyller på fotboll

Ja, här ska ingen komma och tro att man kan ge komplimanger till höger och vänster. De som har rätt till det måste genomgå urvalsprocess för att motverka eventuella kränkningar. Och låt för guds skull inte blicken dröja kvar för länge på någon av motsatt kön som visar lite hud särskilt inte om du är över en viss ålder för då borde du ha vaccinerat dig mot attraktion. Fängelse kanske är en bra lösning eller kanske alla som kan uppfattas som attraktiva av någon ska välja att stanna hemma.
Exakt. Och måste man gå ut så är det burka som gäller.
Vi får börja ta efter Londons muslimska borgmästare. Först förbjuda snygga människor i reklamen. Gudrun är på tåget!
Sedan får inte snygga människor gå ut alls.
Och trevliga människor får inte vistas på Internet.
Tillåter du mig att ge dig en komplimang ang det senaste?
Eller måste jag hängas ut och göra avbön i Aftonbladet?

Och var går åldersstrecket?
Senast redigerad av Gertrud1 2016-06-15 kl. 22:02.
Citera
2016-06-15, 22:09
Medlem
Citat:
Exakt. Och måste man gå ut så är det burka som gäller.
Vi får börja ta efter Londons muslimska borgmästare. Först förbjuda snygga människor i reklamen. Gudrun är på tåget!
Sedan får inte snygga människor gå ut alls.
Och trevliga människor får inte vistas på Internet.
Tillåter du mig att ge dig en komplimang ang det senaste?
Eller måste jag hängas ut och göra avbön i Aftonbladet?

Och var går åldersstrecket?

Det är helt ok för mig, tackar och bockar. Men pass på, det finns någon som kan känna anstöt så jag tar det inte för otroligt att en avbön kan vara på sin plats ändå.

Vart ålderstrecket går, vet ingen. Det är lite spännande
Citera
2016-06-15, 22:09
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Herre?

Sweet Jesus. Sätt Alla män i fängelse tills de är socialt omkonstruerade så de ger komplimanger endast efter nådigast tillåtelse!
Drottningfasoner
Att du fortsätter med dina små fula, billiga angrepp är intressant. Trodde du hade tagit an strategin att ignorera mig. Du är en miserabel tönt. Det är uppenbart att du inte har alla hästar hemma.
Du kan läsa mitt inlägg så ser du att jag gör skillnad på flirt och trakasserier.
Jag är van att ni inte håller med mig. Jag ger gärna komplimanger men inte till främmande kvinnor för det kan misstolkas.

Kan jag få vara otrevlig och kalla dig för jävla hagga? Anmäler du mig för OT ska jag anmäla dig så det sjunger om det och leta fram de gamla inläggen om liten kuk etc. Lämna mig ifred för fan.
Jag orkar inte med dig, idiot
Citera
2016-06-15, 22:15
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Wtf!! verkligen?

Jag kan tänka mig att ge både personer av samma och motsatt kön komplimanger, jävlar vad illa ute jag måste vara.

Jag tror du är lite snett ute här herr försiktig. Däremot så krävs det kanske en viss fingerspetskänsla men om det är ärligt menat och inte uppenbart sliskigt så fungerar det alldeles utmärkt.
Jag har haft framgång med mina strategier. Hur du gör är din ensak. Jag lever efter mina regler och TS förefaller inte fatta ett skit.

I övrigt; Tur för dig att Gudrun1 och du är polare. Inte nådigt.
Citera
2016-06-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Att du fortsätter med dina små fula, billiga angrepp är intressant. Trodde du hade tagit an strategin att ignorera mig. Du är en miserabel tönt. Det är uppenbart att du inte har alla hästar hemma.
Du kan läsa mitt inlägg så ser du att jag gör skillnad på flirt och trakasserier.
Jag är van att ni inte håller med mig. Jag ger gärna komplimanger men inte till främmande kvinnor för det kan misstolkas.

Kan jag få vara otrevlig och kalla dig för jävla hagga? Anmäler du mig för OT ska jag anmäla dig så det sjunger om det och leta fram de gamla inläggen om liten kuk etc. Lämna mig ifred för fan.

Du tycker att man inte ska ge komplimanger till någon av motsatt kön i vardagliga sammanhang för det uppfattas slibbigt, detta ska endast ske i krogmiljö där raggning är comme il faut. Jesus vad tråkigt det låter och ....slibbigt och...ospännande. Jag skulle nästan kunna hävda tvärtom, givetvis att man gör det på rätt sätt.
Citera
2016-06-15, 22:21
Medlem
Citat:
Jag har haft framgång med mina strategier. Hur du gör är din ensak. Jag lever efter mina regler och TS förefaller inte fatta ett skit.

Så du har skapat regler för att inte uppfattas som slibbig och är framgångsrik med detta...kanon. Jag behöver inte dylika regler, det går bra ändå.

Hurdå tur?
Citera
2016-06-15, 22:25
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Ah lite sotis.
Girlfight!

I övrigt gör jag avbön.
Jag har tagit i män.Om det varit för trångt när man ska förbi. Om någon är ledsen har jag kunnat stryka den över ryggen eller armen. Herregud jag har tom tagit män i handen!!!
Jag har också den fula ovanan att om jag märker nåt bra. Att jag säger det.
Herreminskapare jag är en sexbrottsling!
Jag har gett män komplimanger för deras kläder och deras lukta gott. Det här tom hänt att jag uppmärksammat någons utseende. Hur ska det gå för mig?
Jag har tom om någon som det varit laddning med tom skämtat vågat.

Jag gör härmed avbön till alla Flashbackare och andra för min indiskretion.
Vi kvinnor måste verkligen skärpa oss. Sluta le uppskattande och prata med en ljus glad röst till de vi tycker om.
Jag lovar att jag aldrig mer ska se en man i ögonen om jag inte har burkagallret på!
Citera
2016-06-15, 22:30
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Du tycker att man inte ska ge komplimanger till någon av motsatt kön i vardagliga sammanhang för det uppfattas slibbigt, detta ska endast ske i krogmiljö där raggning är comme il faut. Jesus vad tråkigt det låter och ....slibbigt och...ospännande. Jag skulle nästan kunna hävda tvärtom, givetvis att man gör det på rätt sätt.
Det är möjligt. Jag är försiktig när det gäller tjejer. Om man inte verkligen märker intresse. Vad jag försöker säga är att det kan tolkas så fel. Har varit med om de som trodde jag flirtade när jag bara var trevlig. Nu är jag ju inte singel så då är man ju förstås ännu mer försiktig.

Tycker man ska tänka sig för men kan man greja det och ge en komplimang på ett juste sätt så visst. Såna som TS verkar väl förvirrade.

(Allt beror egentligen på att jag är så jävla snygg, så de skulle kasta sig över mig om jag inte var försiktig )

Sa det till Pansarvecket och säger det till dig nu. Du och han ska ha en eloge för att ni har humor och går att prata med. Har inte varit med om så många såna i det här delforumet.
Citera
2016-06-15, 22:32
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Du får kalla mig vad du vill. Jag har inte sagt något om liten penis. Jag har pratat om brist på kulor vilket är en metafor.

Det vi diskuterar är faktiskt ganska allvarligt. Att hänga ut halva Sveriges befolkning som sexbrottslingar är rätt magstarkt så nej jag kommer inte låta er hållas.
Citera
2016-06-15, 22:33
Medlem
Citat:
Ah lite sotis.
Girlfight!

I övrigt gör jag avbön.
Jag har tagit i män.Om det varit för trångt när man ska förbi. Om någon är ledsen har jag kunnat stryka den över ryggen eller armen. Herregud jag har tom tagit män i handen!!!
Jag har också den fula ovanan att om jag märker nåt bra. Att jag säger det.
Herreminskapare jag är en sexbrottsling!
Jag har gett män komplimanger för deras kläder och deras lukta gott. Det här tom hänt att jag uppmärksammat någons utseende. Hur ska det gå för mig?
Jag har tom om någon som det varit laddning med tom skämtat vågat.

Jag gör härmed avbön till alla Flashbackare och andra för min indiskretion.
Vi kvinnor måste verkligen skärpa oss. Sluta le uppskattande och prata med en ljus glad röst till de vi tycker om.
Jag lovar att jag aldrig mer ska se en man i ögonen om jag inte har burkagallret på!

Du inser vad din kvinnliga avbön innebär för mig som man, jag måste nog snarast öppna mina ådror men först stegling.

Och menar du verkligen att allt ovan skett utanför krogmiljö och utan regelverk. Skrämmande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in