2016-05-20, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MCA74
Svårt att säga om det som funkar bra för mig skulle vara bra för en annan. Det jag vet är att om man hittar rätt dosering som funkar bra..ja då kan Phenibut vara en drog som hjälper mot ångest och socialfobi på ett sätt som inte riktigt går att jämföra med andra droger.
Men 3.5g har jag tagit på 2 veckor utan några besvärliga bivekrningar.
Samma här aldrig fått någon jobbig AT öht från phenibuten.
Citera
2016-05-21, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonfiction
Man bör vara försiktig med phenibut....men tar man det 1-2ggr i veckan behöver man inte vara orolig för att få någon AT. Har polare som tagit över 3g utspritt under en vecka utan att få några besvär.
Citera
2016-05-22, 13:17
Medlem
Funderar på att testa Phenibut men har lite frågor till er som är insatta och vet hur man ska dosera Phenibut. Har testat lyrica tidigare och hörde att detta skulle vara snarlik benzo.
Vad är lämplig dos för mig som väger över 70kg och testar detta för första gången?
Tack på förhand
Citera
2016-05-23, 21:35
Medlem
M1NDs avatar
Väger ca 65kg+. Har tagit uppemot 2g utan att känna ett dyft av phenibut pulver...

Pulvret luktar lite inte speciellt, smakar lite syrligt och äckligt. Antar att det ska vara riktigt phenibut, många som rekommenderade källan. Har ingen speciell tolerans, kanske lite mot iktorivil... Men den är inte hög och har gått några dagar sedan jag lekte med mitt GABA-system.

Något har jag ju känt, men kan inte riktigt säga vad, svårt att sätta fingret på..
Men tänkte att de skulle likna lyrica typ, men har inte fått några sånna effekter.

Testar äta 1g extra nu.. Tillsammans med en halv ikto + 300mg gabapentin. Bör tilläggas att jag har Noopept i kroppen också, ca 50mg 2x om dagen.

Tar jag för låga doser om man tänker russyfte? Mot ångest har de nog hjälpt lite utan att man riktigt tänkt på det.

Kram
Citera
2016-05-24, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tajmahall
Funderar på att testa Phenibut men har lite frågor till er som är insatta och vet hur man ska dosera Phenibut. Har testat lyrica tidigare och hörde att detta skulle vara snarlik benzo.
Vad är lämplig dos för mig som väger över 70kg och testar detta för första gången?
Tack på förhand
Börja med att ta 500-1000mg det bör du känna rätt bra om det är första gången du tar det.
Citera
2016-05-25, 14:49
Medlem
Citat:
Börja med att ta 500-1000mg det bör du känna rätt bra om det är första gången du tar det.
Bra tips men 500mg ska räcka för dom flesta att känna av pheni. Vissa personer behöver högre dos. Min kompis tar 1.5gr en gång i veckan när vi ska ut o festa. Börja lågt och hitta vad som funkar för dig.
Citera
2016-05-25, 15:42
Medlem
M1NDs avatar
Tack för svar grabbar!

Varför känner jag inget av mitt phenibut? Är de kasst eller kan de vara så att de inte är phenibut?

De luktar lite syrligt och smakar lite syrligt.

Hur ska phenibut smaka? En 0.5mg iktorivil ger mer effekt än vad 3g av det jag har gör.
Citera
2016-05-28, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonfiction
Det är nog många som klarar sig ifrån AT. Det gäller att man är försiktig och inte tar det allt för ofta. Phenibut gör faktiskt mer nytta än skada om man doserar det rätt och är den enda substansen som kan hjälpa personer med socialfobi.
Citera
2016-05-30, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M1ND
Tack för svar grabbar!

Varför känner jag inget av mitt phenibut? Är de kasst eller kan de vara så att de inte är phenibut?

De luktar lite syrligt och smakar lite syrligt.

Hur ska phenibut smaka? En 0.5mg iktorivil ger mer effekt än vad 3g av det jag har gör.
mina är i kapslar därför har jag ingen aning om hur dom smakar. Du ska känna på 500mg-1g.
Citera
2016-05-31, 18:23
Bannlyst
Citat:
mina är i kapslar därför har jag ingen aning om hur dom smakar. Du ska känna på 500mg-1g.
1g är lite väl tycker jag. 500mg-750mg funkar bra om det är riktig phenibut.
Citera
2016-06-02, 10:47
Medlem
Citat:
Trodde phenibut kom endast i kapslar kan inte tänka mig hur äckligt phenibut pulver måste smak bläää
Citera
2016-06-04, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kamagrajkpg
1g är lite väl tycker jag. 500mg-750mg funkar bra om det är riktig phenibut.
Har du Phenibut i Kapslar eller är det pulver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in