2016-06-14, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Vad fattar du inte.

Det är större chans att du vaknar om man ger en spruta jämfört om någon ropar längre ifrån.

Plåster sätter man på för det blöderi någon timme men väldigt lit.

PS hur bor du om man kan komma och gå lite som man vill DS
Har fått spruta det blöder inte en timme det blöder knappt 5sek. Trycker man bara stoppar det blodet.

Jag bor på nedrebotten mina granar är muslimer och ingen kan komma hur man vill dem gör sig skyldiga till hemfridsbrott.
Senast redigerad av flubbb 2016-06-14 kl. 19:18.
Citera
2016-06-14, 20:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Mina grannar är muslimer.

Och?

Även muslimer har sex...

Citat:
Nej har inte kollat med någon läkare.
Och brukar ha låst dörr men det har dykt upp extra nycklar ibland som varit borta!
Jag vill byta lås men har inte råd!

Okej, då skulle jag rekommendera att du kollar med en läkare först då värk kan som sagt innebära något helt annat, det kan ömma i kroppen när man har infektioner, burit tungt eller en rad andra saker.

Antar att du bor i lägenhet, kolla med hyresvärden om det och hur det går att lösa annars är det bara att börja spara.
Citera
2016-06-14, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och?

Även muslimer har sex...

Okej, då skulle jag rekommendera att du kollar med en läkare först då värk kan som sagt innebära något helt annat, det kan ömma i kroppen när man har infektioner, burit tungt eller en rad andra saker.

Antar att du bor i lägenhet, kolla med hyresvärden om det och hur det går att lösa annars är det bara att börja spara.

"Han har fått en spruta" är knappast slang för "han har fått ett ligg" haha
Om jag nu blir övervakad så är ju hela byn på det!
Det skulle knappast att hjälpa att byta lås om dem är med på det. Får väl spara till ett larm
Citera
2016-06-14, 20:18
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det skulle knappast att hjälpa att byta lås om dem är med på det. Får väl spara till ett larm

Vilka är "dem" som är med på det? Låssmeden?
Du kan ju alltid kosta på dig något så avancerat som en säkerhetskedja, kostar 99kr.
http://www.clasohlson.com/se/b/Bygg/L%C3%A5s-&-s%C3%A4kerhet/S%C3%A4kerhetskedja

Fast jag skulle föredra att du i stället riggar upp en kamera så vi äntligen kan få lite bevis. Investera i t.ex en sån här: https://www.kjell.com/se/sortiment/ljud-bild/foto-video/kameror/atelkameror/denver-wct-5003-atelkamera-p50766?gclid=Cj0KEQjw1v66BRCV-6rh6s-Biu8BEiQAelpui1icBWP8cjXjLN68NCDGi7Fp StG6nFteUD_QVJWdBu0aAiib8P8HAQ

När du väl fångat dina perps på film så gör du en polisanmälan samt lägger ut bilderna så vi äntligen får lite progress i den här tråden.
Citera
2016-06-14, 22:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Fast är du 100% säker på att du inte hörde fel dock?

Och som sagt, hörde du det utanför dörren eller fönstret?

[Tillagt]

Larm går att slå ut utan problem, det enda som är garanterat att veta om folk bryter sig in i ens hem är att ha något som visar upp om någon har varit där (typ papper under dörrmattan som absorberar avtryck eller dylikt.
Citera
2016-06-14, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vilka är "dem" som är med på det? Låssmeden?
Du kan ju alltid kosta på dig något så avancerat som en säkerhetskedja, kostar 99kr.
http://www.clasohlson.com/se/b/Bygg/L%C3%A5s-&-s%C3%A4kerhet/S%C3%A4kerhetskedja

Fast jag skulle föredra att du i stället riggar upp en kamera så vi äntligen kan få lite bevis. Investera i t.ex en sån här: https://www.kjell.com/se/sortiment/ljud-bild/foto-video/kameror/atelkameror/denver-wct-5003-atelkamera-p50766?gclid=Cj0KEQjw1v66BRCV-6rh6s-Biu8BEiQAelpui1icBWP8cjXjLN68NCDGi7Fp StG6nFteUD_QVJWdBu0aAiib8P8HAQ

När du väl fångat dina perps på film så gör du en polisanmälan samt lägger ut bilderna så vi äntligen får lite progress i den här tråden.

Jag har en sådan lås kedja och jag har hund men hon skäller inte!
Ja den var bra den kameran alltså!
Citera
2016-06-15, 00:48
Medlem
Littlepaw13s avatar
Ok.
Nu listar vi alla som är med här.
1. Forskare och ingengörer(högteknologiska vapen skall utvecklas)
2. Entrepenörer (vapen skall tillverkas också)
3. Skådespelare (inhyrda av 'the man')
4. "Vanliga människor" (vänner, bekanta, kollegor, familj)
5. "Staten" (säpo, FK, AF, läkare, lärare)
6. Polisen (självklart, någon måste ju anväbda de högteknologiska vapnen)
7. Familj
8. "Media" (riktade meddelanden).
9. Övriga (tanten i kiosken, frisören, killen från comhem som installerade ditt internet, hantverkarna som hyresvörden skickade, hyresvärden, bilförsäljaren och hon snygga bartendern. Eller går dessa under "skådespelare med spjutspetskompetens"?)

Betänk nu att ALLA dessa människor står utan moral OCH under payroll. Ingen kommer alltså säga ett ljud, ingen kommer drabbas av regrets eller försäga sig.
Allt är ständigt under kontroll, 24/7 och den mänskliga faktorn är utraderad?

Hur skulle ni som är TIs förklara detta?
Hur genomför man en så massiv operation, och då utan att vissa får betalt som ni själva säger, utan ett enda fuck up? Vem har beordrat (vem är det med ett så stort nätverk som vill skada er?) och vem drar i trådarna?

Om dessa vapen fanns, finns det patent? Finns det ingen girig tillverkare där ute förblindad av sin egen girighet som skulle sälja iden?

Vart rekryterar man till illuminati flygares scenskola? Hur tränar man alla dessa perps i hemlighet? Tränas man för en specifik TI eller jobbar man på flera targets samtidigt? Om inte, hur får man ihop nog med folk med tanke på andelen som söger sig vara förföljda (räkna med ett minimum på ca 100 perps /ti)?
Detta är bara några enkla frågpr jag skulle vilja ha svar på.

Tack

Senast redigerad av Littlepaw13 2016-06-15 kl. 00:55.
Citera
2016-06-15, 08:49
Medlem
Citat:
Har fått spruta det blöder inte en timme det blöder knappt 5sek. Trycker man bara stoppar det blodet.

Jag bor på nedrebotten mina granar är muslimer och ingen kan komma hur man vill dem gör sig skyldiga till hemfridsbrott.

Då tar vi det igen, om någon ger en spruta så vore chansen stor att du vaknar till och med större än när någon ropar.

Om man sätter på ett plåster skulle du inte behöva leta efter ett litet ömmande märke du hade sett plåstret ell lite av blodet.

Vad jag undrar med ditt boende så hade jag varit undrande om jag hört folk ropa så jag hör det om man bor själv.
Citera
2016-06-15, 09:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag har en sådan lås kedja och jag har hund men hon skäller inte!
Ja den var bra den kameran alltså!

Om du har kedja och haspar på den så kan ingen ta sig in utan att slå bort den och det kräver en hel del, så grattis, du har precis motbevisat dig själv rörande att folk bryter sig in hos dig under natten och ger dig sprutor.

Citat:

Vad dina grannar har för religion spelar ingen roll, däremot så vägrar du svara på en viktig fråga och det är vart du hörde folk ropa, var det utanför sovrumsfönstret (antar att du sover i ett rum med fönster och inte i en garderob) eller var det från ytterdörren? (Eller var det kanske så att du hörde grannarna ovanför som ropade?)
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-06-15 kl. 09:38.
Citera
2016-06-15, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Ok.
Nu listar vi alla som är med här.
1. Forskare och ingengörer(högteknologiska vapen skall utvecklas)
2. Entrepenörer (vapen skall tillverkas också)
3. Skådespelare (inhyrda av 'the man')
4. "Vanliga människor" (vänner, bekanta, kollegor, familj)
5. "Staten" (säpo, FK, AF, läkare, lärare)
6. Polisen (självklart, någon måste ju anväbda de högteknologiska vapnen)
7. Familj
8. "Media" (riktade meddelanden).
9. Övriga (tanten i kiosken, frisören, killen från comhem som installerade ditt internet, hantverkarna som hyresvörden skickade, hyresvärden, bilförsäljaren och hon snygga bartendern. Eller går dessa under "skådespelare med spjutspetskompetens"?)

Betänk nu att ALLA dessa människor står utan moral OCH under payroll. Ingen kommer alltså säga ett ljud, ingen kommer drabbas av regrets eller försäga sig.
Allt är ständigt under kontroll, 24/7 och den mänskliga faktorn är utraderad?

Hur skulle ni som är TIs förklara detta?
Hur genomför man en så massiv operation, och då utan att vissa får betalt som ni själva säger, utan ett enda fuck up? Vem har beordrat (vem är det med ett så stort nätverk som vill skada er?) och vem drar i trådarna?

Om dessa vapen fanns, finns det patent? Finns det ingen girig tillverkare där ute förblindad av sin egen girighet som skulle sälja iden?

Vart rekryterar man till illuminati flygares scenskola? Hur tränar man alla dessa perps i hemlighet? Tränas man för en specifik TI eller jobbar man på flera targets samtidigt? Om inte, hur får man ihop nog med folk med tanke på andelen som söger sig vara förföljda (räkna med ett minimum på ca 100 perps /ti)?
Detta är bara några enkla frågpr jag skulle vilja ha svar på.

Tack

" Vem har beordrat (vem är det med ett så stort nätverk som vill skada er?) och vem drar i trådarna?" Troligtvis någon mäktig kriminell person som i mitt fall.

Man använder hörsnäckor för att kommunicera och remoute neural monitoring och Voice-to-skull för att tortera. Patent: http://www.google.com/patents/US48770 och http://www.google.com/patents/US3951134
Det är inte så svårt att få med sig folk om man är ogillad på en viss plats eller av vissa människor. Så är det för mig, jag fattar dock inte hur man kan ta något så långt och tortera någon på det här sättet under längre tid. Man kan väl säga till om man tycker något är fel eller ge personen en smäll om man nu är sån. Sjukt fegt och respektlöst mot andra runomkring som blir drabbade, för så blir det alltid om man är utsatt för något sånt här. I de flesta fall så känner man och har normala människor runtomkring sig även om man är kriminell och om man har en maktposition med respekt så har man ofta det av "normala" människor med. Det beror väl på vad man menar med kriminell med men jag syftar inte på någon småtjuv eller pundare utan folk i kriminella organisationer.
Senast redigerad av gangstalked 2016-06-15 kl. 11:59.
Citera
2016-06-15, 12:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstalked
" Vem har beordrat (vem är det med ett så stort nätverk som vill skada er?) och vem drar i trådarna?" Troligtvis någon mäktig kriminell person som i mitt fall.

Man använder hörsnäckor för att kommunicera och remoute neural monitoring och Voice-to-skull för att tortera. Patent: http://www.google.com/patents/US48770 och http://www.google.com/patents/US3951134
Det är inte så svårt att få med sig folk om man är ogillad på en viss plats eller av vissa människor. Så är det för mig, jag fattar dock inte hur man kan ta något så långt och tortera någon på det här sättet under längre tid. Man kan väl säga till om man tycker något är fel eller ge personen en smäll om man nu är sån. Sjukt fegt och respektlöst mot andra runomkring som blir drabbade, för så blir det alltid om man är utsatt för något sånt här. I de flesta fall så känner man och har normala människor runtomkring sig även om man är kriminell och om man har en maktposition med respekt så har man ofta det av "normala" människor med. Det beror väl på vad man menar med kriminell med men jag syftar inte på någon småtjuv eller pundare utan folk i kriminella organisationer.

Ett patent från 1974 skulle alltså användas för tortyr via voice to skull-kommunikation, en teknologi som inte ens finns idag...
Citera
2016-06-15, 13:32
Bannlyst
Citat:
Om du har kedja och haspar på den så kan ingen ta sig in utan att slå bort den och det kräver en hel del, så grattis, du har precis motbevisat dig själv rörande att folk bryter sig in hos dig under natten och ger dig sprutor.
MEN FY FAN VAD JOBBIGA NI ÄR ALLTSÅ VARFÖR ÄR NI HÄR?
Jag sa att jag har en sådan kedja men inte att den var på! Dum fan

Citat:
Vad dina grannar har för religion spelar ingen roll, däremot så vägrar du svara på en viktig fråga och det är vart du hörde folk ropa, var det utanför sovrumsfönstret (antar att du sover i ett rum med fönster och inte i en garderob) eller var det från ytterdörren? (Eller var det kanske så att du hörde grannarna ovanför som ropade?)

JO EFTERSOM DU SA "HAN HAR FÅTT EN SPRUTA" ÄR SLANG FÖR "HAN HAR FÅTT LIGG"
Jag hörde uppe!

Och angående en sådan kamera som tar bilder när någon rör sig!
Dem vet vad jag köper eftersom dem övervakar mig så de skulle knappast knalla in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in