2016-06-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Word!!
Jag anser också att han är ett avskum och förtjänar en kula i huvet, men nu känns det som det börjar sväva iväg.

Som jag förstått det var han en tönt i skolan som BLEV mobbad .

Det är inte helt sant. Sant är däremot att han hade problem redan i dagisåldern.
Citera
2016-06-13, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Släpp spekulationerna att han sprang omkring och stampade folk i högstadiet för det gjorde han inte. Det är som jag skrev innan, rena spekulationer.

Om vi ska vara ärliga så var han ju inte så ofta i skolan på högstadiet, eller hur?!
Citera
2016-06-13, 22:49
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Om vi ska vara ärliga så var han ju inte så ofta i skolan på högstadiet, eller hur?!

Visst, men det styrker ju bara att han inte sprang omkring och stampade folk i skolan.
Citera
2016-06-13, 23:09
Medlem
Citat:
Eller så får du ett barn med Downs syndrom och får en aha-upplevelse.
Visste inte att mongolider har benägenhet att slå ihjäl folk? Har faktiskt aldrig hört talas om ett enda sådant fall så du får nog förklara vad du menar
Citera
2016-06-14, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu2
Visste inte att mongolider har benägenhet att slå ihjäl folk? Har faktiskt aldrig hört talas om ett enda sådant fall så du får nog förklara vad du menar

Ah... du menar att det är bara de som föds med ett handikapp som råkar "drabba" andra som får skylla sig själva? Handikappade som inte stör andra är dock helt ok - eller vad menar du?
Citera
2016-06-14, 01:04
Medlem
Citat:
Ah... du menar att det är bara de som föds med ett handikapp som råkar "drabba" andra som får skylla sig själva? Handikappade som inte stör andra är dock helt ok - eller vad menar du?
Om vi plötsligt har en "handikappad" som stör andra så till vida att hen är farlig då skulle jag vilja påstå att det inte är helt ok.

Typ GM i den här tråden, har visat sig vara "handikappad" på ett farligt sätt, det stör omgivningen så mycket att han måste avrättas eller förvaras inlåst resten av sitt liv.

Hänger du med? Jag vet inte om du trollar (hävdar en viss åsikt som du egentligen inte står för bara för att skapa reaktioner) eller om du möjligen har något "handikapp", det är isåfall helt ok vilket som.
Citera
2016-06-14, 01:38
Medlem
Läste en artikel för inte så länge sedan som handlade om "What You Should Know About Psychopaths And Serial Killers", visserligen från 2013, men ändå intressant.

"Psychopathy can be scored using a 40 point checklist developed by Robert Hare, and is often lumped together with the DSM and ICD’s anti-social personality disorder. This measures only the behavioral and cognitive psychopathy, and tends to ignore the neurobiological aspects"

Mer om psykopatlistan av Robert Hare finns här: http://www.psykologiguiden.se/www/pages/?Lookup=Psychopathy%20Checklist

Fantasivärld

"One theory states that psychopathy develops as a survival mechanism to regularly experiencing such situations, do not really develop internal emotional intelligence. They do not consciously notice how stressed they are: they create a diphasic personality to cope with it. This does not mean they have multiple personalities, it means they create a fantasy world for themselves , and mirror something else for everyone on the outside. With serial killers, this fantasy world is just far darker than with other subgroups to whom that description applies. These people “didn’t mature, because choosing to live in his fantasy world allowed him to say a child with no respect or consequences” (Keppel, p.325)."

"It is likely that the development of psychopathy is rooted both in experience and genetics, with development into serial killing requiring a more pronounced lack of even superficial attachments."

Läs hela artikeln.
Källa. Exposing the Truth
Citera
2016-06-14, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Men att gå igång på en diskussion om att han var helvild i skolan för att en person skrivit det i tråden (som dessutom fått det från utomstående) är bara puckat. Han var helt sjuk i huvudet och det eskalerade sedan han var 15, men han var och visade inte upp dessa psykopattendenser när han gick i skolan vad folk än tror. Vad som vore en mer intressant diskussion är vad som föranledde detta och i min värld var det när han började bygga och käkade ryssfemmor som andra åt godis, men det är dock på samma nivå som dig, enbart spekulationer.

Jag håller med dig, så upplevde jag det också.
Citera
2016-06-14, 08:32
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Men tydligen lockar dom till sig snygga tjejer har du en förklaring till det? Har lusläst Marre Jonssons fejja och det är inga dåliga pök han haft ihop det med kan jag lova.

"Snygga tjejer" är ju liksom i betraktarens öga men jag förstår hur du menar. Många(långt ifrån alla) "utseendemedvetna" (fixerade låter så neg) kvinnor/flickor verkar ha låga krav på allt annat än muskelmassa, käklinje och tatueringsmängd. Så länge folk väljer partner enligt rådande trender istället för med hjärtat så riskerar man i hög utsträckning dåliga förhållanden.

Den enkla förklaringen är ju att han är Alpha. Av någon genetisk anledning söker kvinnor upp dessa män bra mycket oftare än Beta-veklingar på 65 kg.

Mvh
Citera
2016-06-14, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
"Snygga tjejer" är ju liksom i betraktarens öga men jag förstår hur du menar. Många(långt ifrån alla) "utseendemedvetna" (fixerade låter så neg) kvinnor/flickor verkar ha låga krav på allt annat än muskelmassa, käklinje och tatueringsmängd. Så länge folk väljer partner enligt rådande trender istället för med hjärtat så riskerar man i hög utsträckning dåliga förhållanden.

Den enkla förklaringen är ju att han är Alpha. Av någon genetisk anledning söker kvinnor upp dessa män bra mycket oftare än Beta-veklingar på 65 kg.

Mvh
Återigen, det var han som letade upp henne och inte tvärtom men håller med om att utseendefixerade kvinnor går efter männens utseende, statusprylar osv. Sen kan man väl säga att överlag så söker män som honom efter vackra kvinnor, snabba bilar, tuffa hundraser osv. Penisförlängare för att de saknar självförtroende. Hur många män som ser ut som han har en ordinär kvinna vid sin sida, en liten pudel vid sin sida och kör en Volvo?
Citera
2016-06-14, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann

Mvh

Var det en kittlande upplevelse hon eftersträvade?

Var Lotta rentav kanske med på att bli misshandlad?

ingick Lotta implicit in i ett avtal om att gå med på hans olagliga beteenden?

En annan enkel förklaring går att finns i manligt kontrollbehov av kvinnor (inte bara kvinnors sexualitet utan framför allt kvinnors självbestämmande över sin kropp och sina liv) och hans konstiga föreställningsvärld.

Andra förklaringar hittar man säkert i lagstiftningen då den är utformad så att den gynnar förövaren och placerar offret i ett rättslöst och utsatt tillstånd.
Senast redigerad av Frequently 2016-06-14 kl. 10:29.
Citera
2016-06-14, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frequently
Var det en kittlande upplevelse hon eftersträvade?

Var Lotta rentav kanske med på att bli misshandlad?

ingick Lotta implicit in i ett avtal om att gå med på hans olagliga beteenden?

En annan enkel förklaring går att finns i manligt kontrollbehov av kvinnor (inte bara kvinnors sexualitet utan framför allt kvinnors självbestämmande över sin kropp och sina liv) och hans konstiga föreställningsvärld.

Andra förklaringar hittar man säkert i lagstiftningen då den är utformad så att den gynnar förövaren och placerar offret i ett rättslöst och utsatt tillstånd.

Samma kittlande upplevelser som de tjejer som frivilligt kontaktar killar I våra fängelser. De VILL inleda en relation med en idiot.. Någonting I idioter attraherar dessa damer.

Kanske är det tanken att kunna kontrollera en gorilla? Sen upptäcker de att de hade fel. Gorillan kontroller dem istället.

De tjejer som inte anmäler misshandel går med på att bli misshandlade I framtiden – indirekt. Vi har lagar som ska skydda våra individer. Vill man inte bli skyddad – då anmäler man inte.

Dessa män vill kontrollera sina kvinnor - likaväl som viss sorts kvinnor vill kontrollera sina män. En våldsam man som sitter inne är liksom det ultimata för dessa kvinnor.

Enda sättet att skydda sig från idioter är att inte umgås med idioter – oavsettt kön.

Man ska inte skylla på “lagstiftningen” när man inte ens är beredd på att använda den lag som finns för att få idioterna fällda. Istället anmäler dessa kvinnor sina män när de är förbannade – och tar tillbaka sin anmälan när de vill bli sams med idioten och idka samlag med vederbörande. Då är det polisen/åklagaren som är “dumma” om de vill driva saken vidare.

Jag är innerligt trött på tramset när man bortförklarar fortsatt umgånge med idioter genom att skylla på “rädslan”.

Som nu I detta fall: “lotta hade FÖRSÖKT göra slut flera gånger..” blablabla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in