2016-06-12, 17:41
Medlem
rotesaus avatar
Olle Zahrison:
Citat:
en chans att ta ställning innan vi publicerar namnet på en misstänkt gärningman. I en direktsänd pk kan en sådan uppgift plötsligt komma.

Om polisen som statlig myndighet hade gått ut med namn offentligt lär det vara i sin fulla ordning att publicera.
Jävla bullshit av Ekot. Stålbad behövs...
Citera
2016-06-12, 17:43
Medlem
Cykablyaats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Alla här vet att SR värnar om islam och hbtq. Men i valet mellan islam och hbtq (muslimsk terrorist skjuter ihjäl 50 homosexuella), så väljer SR alltså att skydda islam.

Muhammedaner har vi fler av i SV än öppet homosexuella, och islam-lobbyn är i dagsläget starkare än gay-lobbyn i MSM är jag rätt säker på. Vanligt folk kommer nu att börja ifrågsätta detta daltande med (p)islam, och förhoppningsvis vaknar de sista komatosa svenskarna som ännu tror att islam går att integreras i demokratiska samhällen.

Sluta vara så naiv. Liberaler kommer aldrig att vakna, de blir hellre mördade än att inse att de levt i en lögn. Därför är de ett hot mot vår allas säkerhet och vi borde göra oss av med dessa lika mycket som kebab.
Senast redigerad av Cykablyaat 2016-06-12 kl. 17:45.
Citera
2016-06-12, 17:43
Medlem
Studsbolls avatar
SRs behov av att censurera rimmar extremt illa med deras uppdrag som folket betalar för. De ansvariga för beslutet är grovt olämpliga för dessa tjänster och måste sparkas omgående. Att de inte ens inser att dylika stasimetoder inte ens fungerar i ett modernt informationssamhälle är skrämmande.
Citera
2016-06-12, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykablyaat
Ok, vem tror att vi fortfarande lever i ett fritt land med rådande demokrati och informationsfrihet? Detta är ren och skär censur pga politiska skäl och inget annat.

DDR 2.0
Du skulle bli förvånad, kanske chockad, om du visste hur många som litar/lutar sig på msm. Att SR beter sig så här: närmare Sovjet kommer vi inte.

Men siffran börjar vända nu åt alternativmedias fördel. Man får kanske hoppas på ketchupeffekten, och att folket KRÄVER sanningen, hela sanningen och inget annat än sanningen.
Citera
2016-06-12, 17:44
Medlem
DreamTwisters avatar
Det var alltså SR? Nån som vet hur SVT gjorde i sin liverapportering?
Kan man se presskonferensens deltagare prata vore det rätt märkligt om man bara fick se talande huvuden med svensk kommentering.
Citera
2016-06-12, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykablyaat
Sluta vara så naiv. Liberaler kommer aldrig att vakna, de blir hellre mördade än att inse att de levt i en lögn. Därför är de ett hot mot vår allas säkerhet och vi borde göra oss av med dessa lika mycket kebab.
Jag skrev förhoppningvis. Man ska vara optimist, även om jag befarar det värsta. Fanatism är illa oavsett förklädnad. Fanatisk liberal eller fanatisk islamist, bara en nyansfråga.
Citera
2016-06-12, 17:49
Medlem
Muwltipliers avatar
Detta är en av anledningarna till varför jag vägrar betala TV-licens. Dom idioterna skall inte få en krona av mig!
Citera
2016-06-12, 17:52
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det var alltså SR? Nån som vet hur SVT gjorde i sin liverapportering?
Kan man se presskonferensens deltagare prata vore det rätt märkligt om man bara fick se talande huvuden med svensk kommentering.

Svt har publicerat namn i alla fall.
http://www.svt.se/nyheter/utrikes/uppgifter-flera-skjutna-pa-nattklubb-i-florida
Citera
2016-06-12, 17:52
Moderator
Tinuviels avatar
Med reservation för att jag kom in lite sent tror jag inte Ekot nämnde gärningsmannens namn i sändningen 17.45.
Citera
2016-06-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Nu verkar man inte ens hymla om att man har censur.
Nej, sanningsministeriet har bråda dagar tydligen.

Skärmdump:
http://imgur.com/j4tOepG
Citera
2016-06-12, 17:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Svt har publicerat namn i alla fall.
http://www.svt.se/nyheter/utrikes/uppgifter-flera-skjutna-pa-nattklubb-i-florida
Alltid något. SR kanske hellre gynnar framväxten av samisdat på flashback
Citera
2016-06-12, 17:58
Medlem
Tack vare detta får nyheten ännu större spridning. Tack SR för att ni åter igen gör SD och andra en mycket stor tjänst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in