Citat:
Ursprungligen postat av
JumpingJack
Jag tittade på Nyhetsmorgon, högst ovilligt, och noterar att de Paula fortfarande har den irriterande och oprofessionella ovanan att ständigt blanda in sig själv, sina egna åsikter och vanor i alla frågor vilket faktiskt är totalt ointressant.
"Ja men alltså, jag tänker att om JAG hade förlorat min man så skulle JAG känna att JAG... och då skulle nog JAG känna MIG ganska ledsen bla bla bla" och i slutet på harangen om Tilde så finns det en liten fråga.
Jag antar att hon lagt sig till med den intervjustilen för att vara "mänsklig" och "medkännande" och ha ett "samtal" men hon framstår bara som självupptagen och står i vägen för intervjuobjektet.
TV4 borde skicka henne på en kurs i intervjuteknik. Eller i alla fall tala om för henne att det är den som intervjuas som är viktig, inte Tilde.
Det där känns klassiskt för nyhetsmorgon, de bryr sig bara om son egen PK-damm. Gud nåde den som går utanför den förutbestämda mallen.
Sen är ju Tilde och många andra på den kanalen så fruktansvärt korkade och egenkära.