Citat:
Ursprungligen postat av
sajklan
Vi försöker inte radera några spår alls, men det kvittar helt vad jag svarar så kommer du ändå bara vända och vrida på det till din egna vining!
Så därför kommer jag inte ge mig in i diskussionen med dig!
Hur idiotiskt det än låter för dig, så är du inte smart nock att fatta att vi faktiskt tror på hela Onecoin konceptet! Men du var väl en av dem på 80 talet (om du ens var född då) som trodde internet bara var en fluga och hackade på alla andra som trodde på det också? Eller att kreditkortet aldrig skulle slå igenom?
Och vad ger det dig om jag visar biljetterna? Jag har lovat att jag ska skicka bilder direkt från eventet istället!
Var väl väldigt få som ens visste om internet på 80-talet och jag har svårt att tro att någon av dem var skeptiska.
När det gäller Onecoin så är jag troende men kanske inte på samma sätt som du. Allt pekar på att det är pyramid/ponzi, det finns (ännu) inga bevis på att det finns en fungerande kryptovaluta bakom. Och om Ruja & Co mot all förmodan skulle ha ett ärligt uppsåt, kommer de ha riktigt svårt (i princip omöjligt) att släppa Onecoin publikt utan att den kraschar.