Citat:
Ursprungligen postat av
FreshToDeath
Tycker detta är det största skämtet i amerikanska rättssystemet. Helt sanslöst.
Någon som har sett teorierna om att hans son var inblandad? vad tror ni?
Jättesent svar! Men ja, jag har sett ett program som visar att sonen inte bara var inblandad utan faktiskt var den skyldige. Nu är det länge sedan och jag skriver fritt ur minnet. Det jag minns är att om ingen kände till OJ:s och Nicoles förflutna, så skulle det scenariot vara fullt tänkbart.
Sedan något som är ytterst irriterande är att Ron Goldman ofta kallas för Nicoles "pojkvän". Det var han inte utan arbetade bara på restaurangen där Nicole med familj åt. Detta vet iofs alla som känner till fallet, han var där bara för att lämna tillbaka Nicoles mammas glasögon.
Nu bemöter jag iofs ditt inlägg och det är inte du som skrivit det, men att påstå att OJ:s advokater var undermåliga håller jag verkligen inte med om.
Vidare är det intressant hur OJ:s friande dom fortfarande upprör folk. Denna rättegång hade allt, rasistiska poliser osv.. Det är lätt att glömma hur vita kändisar glider igenom det amerikanska rättssystemet utan att folk kallar det skandal.
Benson 76 jag är ledsen att jag inte citerade dig, ditt minne är bättre än mitt. Du beskriver anledningen till att sonen kan misstänkas. Vi har sett samma dokumentär.