Citat:
Ursprungligen postat av
inavladarab
Jaha? Varför tog 87% av svenska folket in muslimer om de inte tycker om att gå i burka?
Muslimerna kommer bestämma det vare sig du vill eller inte.
Det är inte en fråga vad du vill eller inte. Muslimerna kommer införa sharia oavsett vad du tycker.
www.sydsvenskan.se/2012-10-15/slutmalet-ett-globalt-shariastyre
Sluta med dina dumma frågor. Var fan bor du någonstans? Följer du bara PK-media? Läs Avpixlat och Friatider så att du får lite koll på verkligheten och vad som kommer hända i framtiden.
*suck* Vad tror du? Inom islam är det bara kvinnor som ska ha klädkoder. Detta är den första anpassningen till sharia. Det kommer fler de närmsta åren tills ni till slut få gå i burka. Sluta läs PK-media för helvete!
Du var mig en dum j-vel. Men det är väl å andra sidan sommarlov nu, så jag borde inte vara överraskad.
87% av svenska folket har INTE tagit in några muslimer, och de vill antagligen inte gå i burka heller. 87%-snacket är gammalt nu, lägg ner det, blir tröttsamt.
I övrigt har jag röstat SD de två senaste valen, och kommer att göra så 2018 också.
Ok, vi låter muslimerna bestämma. Ett tag. Sedan går det åt helvete, som brukligt här också, precis som det gör överallt där de får härja utan en diktator som håller dem i nackskinnet. De klarar ju inte av att leva i demokratiska länder.
Den här "uppmaningen" är diskriminering mot kvinnorna. Mer riktigt, hade varit att gå ut med en uppmaning till alla medarbetare om att de bör klä sig vårdat. Inte att, som nu, peka ut en grupp och specifika saker man får och inte får ha på sig.