2016-06-09, 20:10
Medlem
Kan inte alla sluta skriva och förundras över kvinnor som träffar våldsamma män. Det finns många män som träffar psykopatiska kvinnor som förstör möns liv och säkert inte skulle dra sig för att döda om de kunde.

Denna kvinna visste väl inte vad hon gav sig in på och när hon gjorde det var det för sent.
Citera
Bannlyst
Tycker det var fruktansvärt fegt av anhöriga att inte åka och hämta hem henne till Härnösand och låtit henne bo där ett tag. Jag menar dit hade inte Mördar-Martin haft råd att åka till ens . Fan hade detta gällt min syrra så hade jag hämtat henne på studs vad hon än säger . Sen hade jag fixat folk och avlivat fanskapet och lovar er ingen skulle finna kroppen efteråt.
Citera
Medlem
Lazermannens avatar
Hur mycket av det 8-åriga fängelsestraffet satt han av ?
Citera
2016-06-09, 20:11
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Tack. Fina kvinnor. Hemsk kille. Ingen jävla man.

Om du syftar på henne som fick välja mellan krossade revben eller krossat underliv så hette hon Th*rese i förnamn.
Citera
2016-06-09, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Han har tydligen varit ihop med någon släkting till en fotbollsspelare också

https://www.facebook.com/sanna.toivonen.39

Blir mörkrädd av alla dessa idioter som släpar hem skit utan tanke på sina barns trygghet. Taskigt omdöme är bara förnamnet.

Vad patetiskt hans FB sida är. Idioter som diskuterar att avrätta Gunilla Persson i såpan svenska h fruar. De måste vara stolta över att peppa en mördare. Han hoppade alltså sönder hennes huvud och lungor. Må han aldrig mer komma ut och se dagens ljus.
Citera
2016-06-09, 20:14
Medlem
Bläddra ner på hans Facebook så har han delat ett inlägg som handlar om hur sjukt det är med män spm friats från en gruppvåldtäkt... Vilken jävla dålig ursäkt till människa. Ni andra DFG gubbar som är där med klämkäcka kommentarer också, hur fan tänker ni? Ni lär vetat vad den hår killen gick för. Fy fan vilken gris.
Citera
2016-06-09, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Detta visar också att djurgårdens huliganer är fega kvinnomisshandlande kräk.

Givetvis visste polarna i dfg att idioten misshandlat oskyldiga och kvinnor tidigare.
Det sågs tydligen som en merit.
Så efter detta avancerar väl kräket till top boy inom dfg.

Vilka ryggradslösa kräk inom den firman. Fy fan.

Jag blir mörkrädd när jag ser hur åklagare, firmapolare m.fl blundar, accepterar en äcklig kvinnomisshandlare.

Vad mer inom dfg anses som en merit?
Pedofilbrott?
Barnmisshandel?

Rätt många ryggradslösa kräk jag skulle vilja spy på just nu.

Offret och hennes anhöriga uttrycker jag endast empati för däremot.

Att han är Djurgårdare är ju uppenbart, men hur vet du att han var DFG:are? Inte aktiv va? Tycker personligen alla firmasnubbar, oavsett lag, och inklusive våra gubbar(Wisemen) ligger någonstans runt IQ 75, men så länge som de bara kör sina arrade box så gör de ju ingen större skada.
Citera
2016-06-09, 20:21
Medlem
ljusetssvins avatar
Undrar om svenska rättsystemet verkligen tror att det går att "bota" en sån där jubelidiot?

Varför kommer dom ut gång på gång och fortsätter direkt med misshandel av helt oskyldiga människor?

Kör ut dom med helikopter i bottenviken och kasta ut dom nakna så får fiskarna mer mat..
Citera
2016-06-09, 20:26
Medlem
langaocbs avatar
Hur stor är risken att han inte blir dömd för mord utan dråp?

Citat:
Ursprungligen postat av Helgon1891
Jag kommer försvara GM i alla väder men aldrig hans handlingar!!
Har känt honom sedan barnålder och han är en ÄLSKVÄRD person!
Förjävligt att han inte gjort rätt val i livet, vilket vi alla har möjlighet att göra.
MEn han har defenitivt inte haft det lätt med sin sociala uppväxt

Vet du vad? Vi är våra handlingar. Vad finns det att försvara exakt? Din vän är inte värd att älska, han är värd ett nackskott.
Citera
2016-06-09, 20:27
Bannlyst
Det lustiga eller olustiga vilket man nu väljer är ju att alla tre bröderna blivit psykopater och mördarmaskiner. Var det Järnspett-brorsan som triggat dom andra två eller är dom genetiskt födda onda? Hade varit intressant att släktforska lite på de här människorna och se vad man finner.
Citera
2016-06-09, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Tycker det var fruktansvärt fegt av anhöriga att inte åka och hämta hem henne till Härnösand och låtit henne bo där ett tag. Jag menar dit hade inte Mördar-Martin haft råd att åka till ens . Fan hade detta gällt min syrra så hade jag hämtat henne på studs vad hon än säger . Sen hade jag fixat folk och avlivat fanskapet och lovar er ingen skulle finna kroppen efteråt.

jaha och hur smart är det att berätta för hela sverige om dina planer?, vilka "folk" ställer upp då du berättar dina planer här.
Citera
2016-06-09, 20:31
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Kan inte alla sluta skriva och förundras över kvinnor som träffar våldsamma män. Det finns många män som träffar psykopatiska kvinnor som förstör möns liv och säkert inte skulle dra sig för att döda om de kunde.

.

Hur tror du den procentuella andelen är för män som mördas eller misshandlas grovt av kvinnor de har relation med respektive omvänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in