Citat:
Ursprungligen postat av
Audi-cab
Idiot...

Det är som att säga att en tjej som bär kort kjol på sommaren får skylla sig själv att bli gruppvåldtagen av ett gäng apor från Somalia. Tror inte du tyckt samma om det vore din syrra eller morsa din jävla idiot...!
Lär dig svenska också. Det heter HONOM och inte HAN (fetat). Obegåvade fåntratt.
Idiot... Lite konsekvenstänk och självkontroll får man väl ändå ha. Har man en intim relation med en våldsbejakande mördare med tatuerad skalle så får man nog skylla sig själv.
Går jag in i en bur fylld av lejon så kan jag förvänta mig att bli lemlästad och uppkäkad.
Dom här brudarna brukar tyckte att det är coolt och imponerande att vara tillsammans med kriminella och dömda mördare med huvudtatueringar. De får "respekt", lever ett spontant liv och blir dominerade av en alfahanne. Mindre kul när den alfahannen beter sig mot henne så som hon vet att han betett sig mot andra.
Visst, tråkigt att hon blev mördad. Men jag känner inför henne som jag känner inför människor som går med mörka kläder på motorvägen mitt i natten eller folk som skjuter heroin.
Jag vill även tillägga att i funktionellt samhälle så hade det här aset blivit hängd för länge sen.