2016-06-09, 18:19
Bannlyst
Vart bidrar man med pengar som belöning till den eller dom som plockar honom på kåken sedan?
Citera
2016-06-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Vart bidrar man med pengar som belöning till den eller dom som plockar honom på kåken sedan?

Villig att donera en fet slant.

När blir det rättegång? Hur lång tid brukar sånt här ta, tills domen är fastställd?
Citera
2016-06-09, 18:23
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Han har garanterat haft hög status på kåken sina tidigare vändor och tveksamt om det förändras nu. Mediebevakningen avgör vilket håll vinden hos medfångarna blåser åt när han är tillbaka där inne.
Citera
2016-06-09, 18:24
Bannlyst
Han har tydligen varit ihop med någon släkting till en fotbollsspelare också

https://www.facebook.com/sanna.toivonen.39
Citera
2016-06-09, 18:25
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Varför inte, man avlivar ju rabiessmittade hundar...
Man skulle ju kunna köra hans egen stil, låta honom välja om han vill få alla ben krossade i sin kropp eller om man ska hoppa sönder hans huvud.
Han verkar ju gilla sånt.
Citera
2016-06-09, 18:26
Medlem
Citat:
Han har tydligen varit ihop med någon släkting till en fotbollsspelare också

https://www.facebook.com/sanna.toivonen.39

Källa ?
Sluta länka hela namnet.
Citera
2016-06-09, 18:26
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Det är ju det jag har skrivit gång på gång, du KAN inte "vinna" över en psykopat, det är inte slut förrän HAN anser att det är slut, eller när han dödat.
Det finns fall där offret själv tagit sitt liv för att hon inte orkar mer
Enligt hans egna ord: "Ingen avslutar med mig, det är JAG som avslutar"

Det beror på vad för typ personen med psykopati är. Det är inte alla psykopater som dödar, vet du. Ibland kan det räcka med att man som partner gör sig så tråkig som möjligt tills psykopaten tröttnar och drar vidare. Fungerar på personer som ex parasiterar ekonomiskt, vägrar att flytta ut när man ber dem, stalkar och misshandlar psykiskt. Rättshaverister osv.

Sen kan man inte "vinna" som du säger, med samma typ av medel då dessa personer är närmast outtröttliga och inte känner någon skam, men en del kan man tiga iväg.

Nu är ju GM en riktigt farlig person så i detta fallet kunde inte BO göra så mycket mer än att möjligtvis gå under jorden..
Citera
2016-06-09, 18:27
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/

Längst ner på sidan finns en poll:
Tycker DU att dödsstraff är befogat i detta fall?
Jag tycker fan att om man mördar någon annan människa förtjänar man fan att dö själv. Så ja inför dödsstraff för såna här brott.
Citera
2016-06-09, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnarsvensson
Källa ?
Sluta länka hela namnet.

Källan är mördarens facebook varsegod att kika och du skall finna

https://www.facebook.com/marre.jonsson.7?ref=br_rs
Citera
2016-06-09, 18:28
Medlem
Xer0s avatar
Den här snubben är uppenbarligen sjuk i huvudet, och dessutom bror till "Åkeshovsmannen".
Problemet är ju att dessa personer ens går lösa.

Varför kvinnor tyr sig till dem förstår jag heller inte.
Citera
2016-06-09, 18:28
Medlem
Kvinnan ska ha bott i min hemstad Härnösand men ska säga att jag inte vet vem hon är. Men jag kan säga att det kommer hållas en tyst minut i stadsparken för att hedra hennes minne. Fint iniativ får jag säga. Vidare hoppas jag att mördaren får det hårdaste straff som går att få. Stackars kvinna och stackars familj. Såna här galningar ska inte få förstöra samhället.
Citera
2016-06-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
Idiot... Det är som att säga att en tjej som bär kort kjol på sommaren får skylla sig själv att bli gruppvåldtagen av ett gäng apor från Somalia. Tror inte du tyckt samma om det vore din syrra eller morsa din jävla idiot...!

Lär dig svenska också. Det heter HONOM och inte HAN (fetat). Obegåvade fåntratt.
Idiot... Lite konsekvenstänk och självkontroll får man väl ändå ha. Har man en intim relation med en våldsbejakande mördare med tatuerad skalle så får man nog skylla sig själv.

Går jag in i en bur fylld av lejon så kan jag förvänta mig att bli lemlästad och uppkäkad.

Dom här brudarna brukar tyckte att det är coolt och imponerande att vara tillsammans med kriminella och dömda mördare med huvudtatueringar. De får "respekt", lever ett spontant liv och blir dominerade av en alfahanne. Mindre kul när den alfahannen beter sig mot henne så som hon vet att han betett sig mot andra.

Visst, tråkigt att hon blev mördad. Men jag känner inför henne som jag känner inför människor som går med mörka kläder på motorvägen mitt i natten eller folk som skjuter heroin.

Jag vill även tillägga att i funktionellt samhälle så hade det här aset blivit hängd för länge sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in