Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Ibland kan det vara bra att sätta sig in i en fråga innan man ifrån "byskolan" gapar idiot bakom tangentbordet och slänger skit på en avliden!
Liknelsen om motorvägen visar ungefär vilken förmåga till empati som du besitter.
Generellt sett så har du massor av poänger i ditt inlägg om hur det ofta kan gå till, men nu handlar det om den här speciella tråden, med de här speciella BO och GM.
Han hade hittat henne på Fejjan och slet i 3 veckor med att försöka imponera på henne. Direkt upptäckte hon vilken dåre han var och sa till någon vän att hon inte ville ha med honom att göra, men att han hade varit enormt hotfull.
Så nu kan du droppa gissningarna som troligen stämmer överens på en del brudar, men antagligen inte på Lotta?
Av det jag har läst så har hon haft en relation med gärningsmannen - du påstår alltså att hon inte haft det?
Du får jättegärna citera mig där jag slänger skit på en avliden, annars kanske du ska sluta komma med sådana löjliga och hederslösa påståenden.
Liknelsen om motorvägen säger ingenting om min empatiska förmåga. Att du inte kan förstå liknelsen logiska självklarhet säger däremot en hel del om din intelligens.
Jaha, så i slutet är du alltså själv inte säker - eftersom du säger "antagligen" och avslutar med ett frågetecken. Allt tyder ju på att hon haft en relation med honom, om än en kort sådan. Du får det att framstå som att han har hittat henne på nätet och slumpmässigt börjat förfölja henne, men så verkar det ju inte ligga till.
Och dina infantila försök att förminska min åsikt och samtidigt upphöja din egen kunskap i fallet kan du ju lägga ner med direkt. Det är uppenbart att du blivit emotionell i det här fallet, men för Guds skull - lite objektivitet och logik vore på sin plats!