2014-09-19, 21:48
Medlem
En av få svenska journalister som faktiskt gör sitt jobb.
Henne ska vi vara rädda om.
Citera
2014-09-19, 22:17
Medlem
TheBITs avatar
Brorsan hennes brukade spela cs på rätt hög nivå vad jag minns, hamnade i nåt bråk med spawn. Inte särskilt relevant, men kul liten kuriosa om man så vill.
Citera
2014-09-20, 01:41
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBMinchia
Jag tänker på arbetarklassens väl och ve. Borgare som bokstavligen dödar fattiga människor dagligen genom politiska beslut kan gärna få dö för mig, eftersom de saknar empati.
Har inte sett henne i media på väldigt länge. Kan det vara så att hon fått silkessnöret av de redaktioner hon brukar kränga sitt skit åt?
Då hon skrev i Metro för länge sedan titulerade hon sig "statsvetare", men frågan är om hon vet hur hatad hon är av statsmedborgarna som tillhör motståndarna.

Hon hade rätt i sak och det vet du mycket väl. Hon är dessutom fortfarande ofta i media som väl är.

En annan lysande text. http://www.expressen.se/ledare/sakine-madon/madon-nazisternas-nyttiga-idioter/
Senast redigerad av Oliveira 2014-09-20 kl. 01:47.
Citera
2016-06-09, 14:02
Medlem
GoEks avatar
Ska Sommarprata i år, definitivt värt att lyssna på.
Citera
2016-07-16, 00:12
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Ska Sommarprata i år, definitivt värt att lyssna på.

Ute nu.

Citera
2016-07-16, 07:18
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Ute nu.

Jo, mycket hårdrock vat det. Bortsett från en relativt ointressant och förutsägbar uppväxthistoria så delar hon ut ett gäng välförtjänta käftsmällar på det bisarra svenska vänsteretablissemanget.
Citera
2016-07-16, 09:43
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Jo, mycket hårdrock vat det. Bortsett från en relativt ointressant och förutsägbar uppväxthistoria så delar hon ut ett gäng välförtjänta käftsmällar på det bisarra svenska vänsteretablissemanget.

Just musiken är det som gör att jag drar mig för att lyssna. Liberaler ska inte yttra sig om kultur, lika lite som kulturmänniskor ska göra det om politik.
Citera
2016-07-16, 11:07
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Just musiken är det som gör att jag drar mig för att lyssna. Liberaler ska inte yttra sig om kultur, lika lite som kulturmänniskor ska göra det om politik.
Var inte ett ord om "kultur" i sak så vitt jag minns.
Citera
2016-07-24, 17:37
Medlem
HasseBanans avatar
Såg ett inslag på Avpixlat nyss där hon och Johanne Hildebrandt diskuterar problemen i förorterna. Har sällan sett ett par så välsvarvade ben, där Sakine satt och skrevade i bara shorts.
Citera
2017-10-13, 07:45
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Såg ett inslag på Avpixlat nyss där hon och Johanne Hildebrandt diskuterar problemen i förorterna. Har sällan sett ett par så välsvarvade ben, där Sakine satt och skrevade i bara shorts.
Sitter och kollar in henne på TV4 just nu. Jävlar vad han har mognat och piffat upp sig.

Och stackars Greider, idag är han flankad av Sakine och Carolin Dahlman och får inte en syl i vädret knappt.
Senast redigerad av arbetet 2017-10-13 kl. 07:49.
Citera
2018-03-16, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenjoabsolut
http://i.imgur.com/0F82yoq.jpg

Oh my god. Denna individ är nästan en karikatyr av den feminiserade testosterondränerade svenske "mannen".
Citera
2018-03-16, 20:42
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niigback
En av få svenska journalister som faktiskt gör sitt jobb.
Henne ska vi vara rädda om.

Utan tvekan helt sant.

Hon skriver informativa texter och kan ge både vänstern och högern en känga.

Väldigt begåvad och det är hon väldigt ensam om i dagens mediasamhälle.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in