Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-06-11, 21:21
  #1
Medlem
Någon som vet vem hon är gravid med?

Provrörsbefruktning, kändissex eller vägen till det nya jobbet? Jag har inte ens uppfattat att hon har kille och är uppenbarligen tyst om vem mannen till barnet är. Vet hon det? Vet du det? Berätta!
Citera
2013-06-13, 18:43
  #2
Medlem
TheHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Någon som vet vem hon är gravid med?

Provrörsbefruktning, kändissex eller vägen till det nya jobbet? Jag har inte ens uppfattat att hon har kille och är uppenbarligen tyst om vem mannen till barnet är. Vet hon det? Vet du det? Berätta!

Hon är inne i vecka 23, dvs strax innan hon påbörjade jobbet på Norran. Du är inne på något där!
__________________
Senast redigerad av TheHawks 2013-06-13 kl. 18:48.
Citera
2013-06-13, 20:29
  #3
Medlem
brewslees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Någon som vet vem hon är gravid med?

Provrörsbefruktning, kändissex eller vägen till det nya jobbet? Jag har inte ens uppfattat att hon har kille och är uppenbarligen tyst om vem mannen till barnet är. Vet hon det? Vet du det? Berätta!

Ett jämnårigt popsnöre från Småland.
Citera
2013-06-13, 20:44
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brewslee
Ett jämnårigt popsnöre från Småland.

Såpass!

Har du något namn på den här killen? Är de tillsamman eller var det ett engångsligg?
Citera
2013-06-13, 22:49
  #5
Medlem
brewslees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Såpass!

Har du något namn på den här killen? Är de tillsamman eller var det ett engångsligg?

Daniel har jag för mig, rätt nytt förhållande om jag minns rätt.
Citera
2013-06-15, 13:24
  #6
Medlem
nimrod666s avatar
Det jag gillar hos Sakine är att hon vågar komma med kontroversiella uttalanden och i alla lägen står för sina åsikter. På den här bilden ser hon skönt avslappnad ut.
Citera
2013-06-15, 13:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaccot
Det är något med Sakine. Hade gärna varit pappa till barnet.


Visst är det något särskilt med Sakine Madon. Bara med sin uppenbarelse äger hon när hon deltar i debatter i TV. Vacker som en dag, begåvad och karismatisk i mina ögon.
Att hon skulle ha en kille från Småland var en nyhet. Trodde hon var sambo med en annan kvinna. Skit samma, hon kan ju ha bägge erfarenheterna och hennes privatliv är ju hennes privatsak.
Som journalist är hon helt överlägsen de allra flesta då hon inte fallit i PK-gropen. Med sina utomeuropeiska rötter behöver hon ju heller inte kräla omkring nere i den.

Hoppas hon vårdas ömt här, för hon är en riktigt duktig tjej mitt i karriären.
Citera
2013-06-17, 16:09
  #8
Medlem
RevolverRoffes avatar
Hon är enligt folkbokföringen sambo med en annan (mycket yngre) kvinna.
Citera
2013-06-17, 16:55
  #9
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverRoffe
Hon är enligt folkbokföringen sambo med en annan (mycket yngre) kvinna.

Är hon lesbisk eller inte?
Citera
2013-06-17, 16:59
  #10
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Är hon lesbisk eller inte?
Ingen aning. Hon kanske hyr i andra hand? Kanske hyr den unga kvinnan i andra hand? Inneboende?

EDIT: Den "unga kvinnan" är endast sex år yngre än Sakine (som är 33). Jag tog fel förut.

Intressant är att de är inte vänner med varandra på Facebook.
__________________
Senast redigerad av RevolverRoffe 2013-06-17 kl. 17:05.
Citera
2013-06-18, 10:49
  #11
Medlem
Sakine Madon är min hjältinna i en värld där ingen längre vågar ha åsikter. Dessutom är hon en fena på att skriva kort och kärnfullt. Sedan vem eller hur hon knullar är ganska ointressant så länge som det inte är med mig.
Citera
2013-06-20, 01:46
  #12
Medlem
Kapten Kagges avatar
Sakine är en oas i den öken som är svensk massmedia. En av ytterst få läsvärda journalister i Sverige.

Jag hittar ingen källa till att hon skulle vara gravid
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback