2016-06-09, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Så alla killar som pysslar med kampsport tex ska man anse som aggressiva idioter som slår ner folk hur som helst? Eller killar som har muskler och tatueringar är kvinnomisshandlare? Eller alla utländska killar våldtar.
Alltså man ska och kan aldrig döma hunden efter håren. Kolla bara Anders Eklund som dödade lilla Engla. Berätta gärna hur man kunde se på honom (utseendemässigt) att han var kapabel till detta brutala våld.

Våldsmän finns i alla kategorier tyvärr.
Fördomarna har hjälp mig att hålla mig undan. Man ska inte döma hunden efter håren men alla bör ha någon känsla för vad som kan tänkas vara rätt och vad som kan tänkas vara fel. Jag gör t.ex aldrig affärer med zigenare och det behöver inte betyda att alla affärer går åt helvete med zigenare men merparten av dem gör det. Därför tar jag det säkra före det osäkra och gör affärer med svenskar då svenskar enligt min egen erfarenhet är pålitligare.

De som är med i kampsporter är för det mesta normala människor men man bör akta sig för vad som händer den dagen man hamnar i gräl med någon som har en styrka som vida överstiger ens egen.
Citera
2016-06-09, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Alltså, fy fan vad jag äcklas av såna människor som du, du maler och maler om kvinnans egen skuld.
Du är inte ett spår bättre än den här mördaren, du hatar kvinnor och verkar tro att allt är deras eget fel oavsett vad dom utsätts för.
Du har redan bevisat att du hatar kvinnor, snälla låt det stanna där!

Och skriv inget mer i tråden är du snäll, du har redan gjort din ståndpunkt klar
*spysmiley*
Men din analfabetiska jävla missfoster. Läs vad jag skriver ditt jävla fanskap. Jag har redan sagt att det är hans fel ditt mongo. Citera inte mig om du inte fattar vad jag skriver.
Citera
2016-06-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Alltså va? Den här kvinnan har gjort ett eget val och hon har haft lika mycket frihet och ansvar som alla andra men själv valt att gänga sig med honom. Den som oprovocerat blev påhoppad har inte gjort något val. Förstår du skillnaden? Du kanske vill likställa den här idioten som "vilken annan människa som helst".

Nej du, hon har verkligen inte gjort ett eget val. Jag tror nämligen inte många skulle välja att bli mördade eller ha en farlig sjuk hotande psykopat efter sig.
Citera
2016-06-09, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av filippasol
Nej du, hon har verkligen inte gjort ett eget val. Jag tror nämligen inte många skulle välja att bli mördade eller ha en farlig sjuk hotande psykopat efter sig.
Men sluta vara efterbliven. Hon har inte gjort valet att vilja bli mördad, hon har däremot gjort valet att vara med honom. Fattar du skillnaden? Och alla med minimalt förstånd förstår att han ser ut som en idiot och att man bör akta sig för honom. Varför är man med en sån idiot?
Citera
2016-06-09, 13:43
Medlem
Citat:
Fördomarna har hjälp mig att hålla mig undan. Man ska inte döma hunden efter håren men alla bör ha någon känsla för vad som kan tänkas vara rätt och vad som kan tänkas vara fel. Jag gör t.ex aldrig affärer med zigenare och det behöver inte betyda att alla affärer går åt helvete med zigenare men merparten av dem gör det. Därför tar jag det säkra före det osäkra och gör affärer med svenskar då svenskar enligt min egen erfarenhet är pålitligare.

De som är med i kampsporter är för det mesta normala människor men man bör akta sig för vad som händer den dagen man hamnar i gräl med någon som har en styrka som vida överstiger ens egen.

Jag har känt flera zigenare som har varit hur bra som helst. Så om du hade en butik så skulle du inte släppa in dom i din butik då menar du?

Ja du får väl ha dina åsikter kan inte ändra på dom såklart. Men jag själv tror inte man kan lita på någon kategori. Det enda man kan är att känna av situationer vänta och se men det är också inte alltid säkert. Hon gjorde ju också det valde att avbryta tidigt men det gick endå åt skogen. Oftast får ju kvinnor skulden att hon väljer att stanna kvar.. Men kvinnor får också skulden för att bära fel kläder, gå ensam, jogga ensam, lyssna på musik och inte vara uppmärksam, åka taxi ensam, vara ute sent ensam, gå i parker ensam, gå hem med okända killar ensam. Hur och vad vi än väljer är det fel på kvinnan (hon får skylla sig själv). Helt sinnessjukt.
Citera
2016-06-09, 13:46
Medlem
Anmärkningsvärt att avpixlat inte skriver om detta. Hade det varit abdullah said hade det varit fullt ös på sidan.
Citera
2016-06-09, 13:46
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Citat:
Men sluta vara efterbliven. Hon har inte gjort valet att vilja bli mördad, hon har däremot gjort valet att vara med honom. Fattar du skillnaden? Och alla med minimalt förstånd förstår att han ser ut som en idiot och att man bör akta sig för honom. Varför är man med en sån idiot?

Du verkar vara rätt fördomsfull, det finns människor som ser ut så där som är fromma som lamm, så dra inte alla över en kam.
Citera
2016-06-09, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Jag har känt flera zigenare som har varit hur bra som helst. Så om du hade en butik så skulle du inte släppa in dom i din butik då menar du?

Ja du får väl ha dina åsikter kan inte ändra på dom såklart. Men jag själv tror inte man kan lita på någon kategori. Det enda man kan är att känna av situationer vänta och se men det är också inte alltid säkert. Hon gjorde ju också det valde att avbryta tidigt men det gick endå åt skogen. Oftast får ju kvinnor skulden att hon väljer att stanna kvar.. Men kvinnor får också skulden för att bära fel kläder, gå ensam, jogga ensam, lyssna på musik och inte vara uppmärksam, åka taxi ensam, vara ute sent ensam, gå i parker ensam, gå hem med okända killar ensam. Hur och vad vi än väljer är det fel på kvinnan (hon får skylla sig själv). Helt sinnessjukt.
Nej de som skyller på kvinnan i de fallen du skrev upp är inget annat än sjuka, psykiskt störda eller muslimer.

Nej, inte i en butik men de flesta håller nog med mig om att man inte köper en bil från blocket om säljaren visar sig vara en zigenare. Men ok, jag är en fördomsfull och hemsk människa.

Vad ska man säga, det är synd om henne och hennes anhöriga, helt klart. Allt är hans fel men hon borde ha varit mer kritisk till vem hon öppnade sig för, menar jag då att det är hennes fel helt plötsligt? Självklart inte, det är hans fel till 99,99 % men hennes skrapa omdöme i att välja partner är enligt mina standarder under all kritik.

Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Du verkar vara rätt fördomsfull, det finns människor som ser ut så där som är fromma som lamm, så dra inte alla över en kam.
Ja, fördomsfull eller väldigt kritisk. Det sparar mig en hel del lidande dock.
Senast redigerad av caralhos 2016-06-09 kl. 13:51.
Citera
2016-06-09, 13:50
Avstängd
Kan det vara så att hon fick veta om äcklets lillebror och sen om hans förflutna som gjorde att hon inte ville träffa honom mer?
Citera
2016-06-09, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division

Super aggressiv, livsfarlig seriemördare, precis alla varningssignaler fanns där helt öppet. Dessa predatorer har mycket större arenor att spela på nu, iochmed sociala medier, och knulldejtingappar. Räcker med några väl valda bilder så har dom tusentals potentiella offer, vill dock inte utv. Mina teorier nå mer, med hänsyn till anhöriga.
Citera
2016-06-09, 13:55
Medlem
Citat:
Självklart är det hans fel, men man ska inte resonera som du gör "av eller på". En kvinna med en sund insida väljer inte en sån aggressiv kamphund till "människa". Och nej han har ingen fin insida och har aldrig haft. Vem som helst fattar att han är sjuk i huvudet bara av att titta på honom. Så snygg tjej och så väljer hon en neandertalare, helt ofattbart.

Enda straffet som är rättmätigt är att låsa in honom med fem andra killar och låta dem gå lös på honom.

Så snygg var hon inte.

Man måste för övrigt inte vara skev för att man är kroppsbyggare, har en i släkten som tävlar i detta, ja, han ser lite mongo ut, rent kroppsligt, men han är en stor nallebjörn och har aldrig någonsin använt våld mot en tjej. För att bli lika skadad som GM i detta fallet krävs det mer än timmar på gymmet, han verkar överlag ha haft en pissig kvinnosyn. (Högintensiv)Träning=testo generator, men testosteron ≠ kvinnomisshandlare.
Citera
2016-06-09, 13:59
Medlem
Undra hur många kärleksbrev denne mannen kommer få under sin fängelsevistelse. Kommer aldrig förstå mig på vissa kvinnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in