2016-06-08, 20:36
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Hade han slagit sönder revbenen på tjejen han dödat nu?

Och fått chansen att slutföra jobbet?

Hon kan ha varit skräckslagen för att vittna, det förstår nog alls. Men killens kompisar har också ett ansvar, anser jag!
Enligt Exponerat ja

”Dom träffades i feb i år via FB.. Inledde ett stormigt förhållande, redan efter 3v kom första smällen. Lotta försökte flera ggr avbryta förhållandet men lyckades inte. 1 maj åkte hon in till st Göran för han hade spräckt 2 revben på henne.

http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/
Citera
2016-06-08, 20:37
Medlem
I ett naturligt samhälle hade den här individen förskjutits. Nu, när vi inte har så mycket plats över så får vi rationalisera till att endast skjuta.

Varför går exemplar som detta fria i samhället? Han borde frihetsberövats bara på grund av sitt utseende.

Oanvändbar arvsmassa.
Citera
2016-06-08, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justina
De har två kriminella söner som har förstört livet för många människor redan innan denna BO slogs ihjäl, och föräldrar brukar ha en hel del att göra med hur ungarna beter sig.

Så vad vill du säga, vi låser in alla föräldrar med kriminella barn?
Citera
2016-06-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnisss
Ne, det är det ingen som sagt. Om du inte kan se föräldrarnas skuld i det här är det ingen ide att vi diskuterar.
Citera
2016-06-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Hade han slagit sönder revbenen på tjejen han dödat nu?

Och fått chansen att slutföra jobbet?

Hon kan ha varit skräckslagen för att vittna, det förstår nog alls. Men killens kompisar har också ett ansvar, anser jag!

Han misshandlade henne i maj så hon fick söka vård för brutna revben!
Kompisar är ju frågan om han hade några, alltså nära kompisar som han umgicks med när hon var med.
Citera
2016-06-08, 20:42
Avstängd
Vad heter åklagaren?
Citera
2016-06-08, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Har man avlat fram två mördare, då har man en viss skuld i det.

Tänk dig hur tankarna går hos dem, om de finns i livet fortfarande och inte är sänkta av alkoholmissbruk vilket inte skulle förvåna mig om dom är.

Det är strunt samma vad du vill kalla föräldrarna så är sönerna två individer som gjort egna val.
Citera
2016-06-08, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Ne, det är det ingen som sagt. Om du inte kan se föräldrarnas skuld i det här är det ingen ide att vi diskuterar.

Så du menar att det är Breiviks föräldrars fel att ha blev en massmördare och terrorist? Gå och lägg dig
Citera
2016-06-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Så du menar att det är Breiviks föräldrars fel att ha blev en massmördare och terrorist? Gå och lägg dig
Har jag sagt det? Skit på dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnisss

Att låta föräldrar betala när minderåriga orsakar kostnader för samhället kan ju vara en början. Föräldrarna till dessa två stjärnor, Järnspettsmannen samt aktuell GM, kunde gärna betala vad avkomman kostat och kostar samhället, för mig går det jättebra, hellre än att mina skattepengar ska gå till dessa avskum.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Vad heter åklagaren?

Hans namn hittar du i artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22959811.ab
Citera
2016-06-08, 20:47
Medlem
Om det nu är så att han blivit dömd för kvinnomisshandel innan varför skulle då en tjej vilja vara med honom efter det ?
För visst är det väll inget man kan hålla hemligt direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in