2016-06-08, 19:37
Medlem
Bodde bo i villa, det såg ut så i aftonbladet som han slagit i glasrutan på dörren
Citera
2016-06-08, 19:38
Bannlyst
Tycker det är för jävligt av Sverige att dalta med sådana kräk som det här jävla elefantollonet till avskum.Räcker ju att kolla hans FB så ser man ju direkt att det är ett jävla as. Stackars jävla tjej och hennes anhöriga.
Citera
2016-06-08, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Denna man har mördat en helt oskyldig kvinna, och hans bror mördade en helt oskyldig människa också. Även föräldrarna står i skuld, tycker jag, som åstadkommit två mördare till söner, två psykfall som samhället hade varit bra mycket bättre utan.

Att skuldbelägga föräldrar för dess barns gärningar som dem utför i vuxen ålder är empatilöst och efterblivet.
Citera
2016-06-08, 19:41
Medlem
Desto mer jag läser om denna idiot, desto mer förfäras jag över att han gick omkring fritt.

Senaste bedrifterna: 2014 dömd till 2,5 år för kvinnomisshandel. Släpps ut efter 2/3 antar jag eftersom han träffade BO i februari.

I maj 2016 misshandlar han BO. Varför låser de inte in honom omedelbart då? Hans fulla fängelsestraff är inte ens avklarat.

Vilket ruttet rättssystem vi har.

Han har ju begått hur många brott som helst, grova våldsbrott. Någonstans får det väl vara nog.
Citera
2016-06-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.I.K.I
Så forskning kring andras kurande som utövat liknande sport

^

nej, men det gör.
Citera
2016-06-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnisss
Att skuldbelägga föräldrar för dess barns gärningar som dem utför i vuxen ålder är empatilöst och efterblivet.

Efterblivet är det inte, och empati har jag inte för varken denna man eller hans familj.
Citera
2016-06-08, 19:44
Bannlyst
Citat:
Hon var väl inte socialt utsatt?
Vad jag förstår så hade hon jobb, vänner och släkt.
Så kan det absolut vara. Måhända hon hade otur i sitt sökande efter kärleken..

Vad vet jag?
Citera
2016-06-08, 19:44
Medlem
Jag kan bara stämma in i kören om hårdare straff. Tänk brottsoffrets familj och vänner, hur de tappar tron på rättssystemet och Sverige efter det här.
Citera
2016-06-08, 19:45
Medlem
Public Enemys avatar
Är det inte OG som säger sig hata kvinnomisshandlare?
Det skulle inte vara mer än rättatt han hamnar på en avdelning med killar därifrån, så han får smaka på lite biljardbollar.
Citera
2016-06-08, 19:47
Bannlyst
Citat:
Efterblivet är det inte, och empati har jag inte för varken denna man eller hans familj.

Helt efterblivet, dem har inget med mordet att göra.
Citera
2016-06-08, 19:48
Medlem
Citat:
Inavel kanske? Det är fasen inte vanligt att få två så störda barn
Citera
2016-06-08, 19:48
Bannlyst
Läste att GM bror som kallas järnspettmannen även han mördat en snubbe med ett järnspett och att han skyllde på att han kände sig jagad av troll. Vad fan så man kan gå ut och mörda random människa och sedan skylla på vad som helst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in