2016-06-08, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Det är just den naiva inställningen som gör det surt för många kvinnor.

Var som en kvinna, tänk som en man.
Citera
2016-06-08, 18:06
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
GM skulle inte ha hamnat på det du kallar "mentalsjukhus" -- och rättspsykiatri, dvs inlåsning under de formerna finns kvar.

Jag tror inte GM hör hemma på rättspsyk -- jag tror inte han begått sina gärningar under något som helst sjukdomstillstånd som gör att han inte kunna styra och förstå dem. Jag tror han helt enkelt är en elak jävel som varit fullt medveten om vilken skada han skulle göra och varför.

Ja det är ju just det som är grejen med psykopater, dom är FULLT medvetna om sina onda handlingar men utför dom ändå just för att dom tror att dom har RÄTTEN att göra det.
Det finns alltid en giltig ursäkt "du fick mig att göra det", "hade du inte gjort det du gjorde hade jag inte behövt straffa dig", eller helt enkelt bara att dom har tråkigt-är arga på nåt eller får nåt ryck.

Hade man varit lagt åt det religiösa hållet hade man kallat dom för djävulen.
Dom är inte alls några offer för olika omständigheter, dom är rent och skärt onda!
Citera
2016-06-08, 18:06
Medlem
Zloths avatar
http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/

Jag skäms verkligen över att bo i detta vidriga, kulturmarxistiska HBTQ skitland.

I vilket annat land som helst så hade detta genetiska avfall redan suttit inspärrad för tid och evighet. Hur mycket ska vi sätta att han är ute inom 5 år?

Fy fan Tänk er att det går runt psykopater bland era barn. Psykopater som man känner till sedan tidigare men som har blivit frigivna. Dessa personer ska för i helvete sitta inspärrade tills dom dör.

Antingen det eller så bör dom avrättas.
Senast redigerad av Zloth 2016-06-08 kl. 18:10.
Citera
2016-06-08, 18:13
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/

Jag skäms verkligen över att bo i detta vidriga, kulturmarxistiska HBTQ skitland.

I vilket annat land som helst så hade detta genetiska avfall redan suttit inspärrad för tid och evighet. Hur mycket ska vi sätta att han är ute inom 5 år?

Fy fan Tänk er att det går runt psykopater bland era barn. Psykopater som man känner till sedan tidigare men som har blivit frigivna. Dessa personer ska för i helvete sitta inspärrade tills dom dör.

I Sverige ska det daltas med förövarna, det är ju synd om dom.
Offren, de som överlever får frågor om dom provocerat fram våldet/våldtäkten med frågor om klädsel, berusningsgrad och tid på dygnet, medan förövaren ska vårdas frisk.

Se bara här i tråden, alla som skriver att kvinnan får skylla sig själv.
Bara i Sverige!
Citera
2016-06-08, 18:14
Medlem
Vilken TR kommer ha detta mål?
Citera
2016-06-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth

Där fanns mycket info på den sidan. Vilken vacker kvinna. Hon verkar ha varit så vanlig med ett bra liv. Vilket omaka par. Nu måste han väl ändå åka in på livstid denna gång när han dels dödat och dels dömts för flera grova misshandlar innan. Dom kan väl inte släppa ut den här människan en gång till.
Citera
2016-06-08, 18:23
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I dagens läge tatuerar sig var och varannan och var och varannan pumpar muskler och adrenalin på gym -- de flesta är inte kriminella.

Jag tror att om man inte umgås i de kretsarna eller på annat sätt möter det klientelet att det inte är så enkelt att "se" att det är en kriminell eller våldsbenägen person man har med att göra.

Den här kvinnan gillade ju uppenbarligen inte de sidorna av honom - eftersom kort in i förhållandet försökte bryta det. Så troligen har hon inte sett och förstått på förhand.
Herregud du maler på i inlägg efter inlägg. Nej, vi har förstått att hon inte förstod något på förhand, och det är just vad diskussionen handlar om då många i tråden anser att hans tatueringar över armarna, ryggen, nacken, halsen, huvudet, hans steroidpumpade kropp och hela hans framtoning på Facebook ger ett visst intryck av honom som många ryggar tillbaka av. Han ser ut som om han vore medlem i något amerikanskt fängelsegäng man ser dokumentärer om. Jag umgås inte heller i sådana kretsar men ser på mils avstånd vad det där är för någon tomte och jag tar inte gärna risken att umgås med en sådan person oavsett om jag kanske går miste om en "trevlig och snäll" potentiell vän. Möjligen räddar mina fördomar mig från att hamna i trubbel som jag riskerat att hamna i om jag umgåtts med honom, kanske räddar det till och med mitt liv då jag hellre avstår från att umgås med en sådan.

Sen är det så att många idag har tatueringar och tränar, det är dock inte så många som det skriker kriminell luffare ifrån men i GM's fall gör det faktiskt det och det är väl få andra än hjärntvättade feminister som inte ser detta.

I ett normalt samhälle hade detta avskum varit inspärrad i en cell sedan 15 år tillbaka och befunnit sig där i resten av sitt liv eller helt enkelt varit avrättad för längesen. Kulturmarxismen segrade igen och kostade ännu ett människoliv. Grattis Sverige.
Citera
2016-06-08, 18:27
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
Vilken TR kommer ha detta mål?
Solna skulle jag tro.
Citera
2016-06-08, 18:30
Medlem
Ni är helt sinnesslöa, man håller ihop med en dåre/idiot/missbrukare för att försöka kontrollera dom/situationen. Om ni inte är där, så låt vli att uttala er, tack
Citera
2016-06-08, 18:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Ja det är ju just det som är grejen med psykopater, dom är FULLT medvetna om sina onda handlingar men utför dom ändå just för att dom tror att dom har RÄTTEN att göra det.
Det finns alltid en giltig ursäkt "du fick mig att göra det", "hade du inte gjort det du gjorde hade jag inte behövt straffa dig", eller helt enkelt bara att dom har tråkigt-är arga på nåt eller får nåt ryck.

Hade man varit lagt åt det religiösa hållet hade man kallat dom för djävulen.
Dom är inte alls några offer för olika omständigheter, dom är rent och skärt onda!
Instämmer helt i det - och därför anser jag inte heller att det är "vård" den här killen behöver - utan straff.
Psykopater blir inte bättre av vård - de lär sig bara manipulera bättre.
Citera
2016-06-08, 18:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juHac
Ni är helt sinnesslöa,
Citat:
man håller ihop med en dåre/idiot/missbrukare för att försöka kontrollera dom/situationen
. Om ni inte är där, så låt vli att uttala er, tack
Ja, precis. Den här kvinnan har ju dessutom försökt ta sig loss tidigare, men det ledde bara till hot, trakasserier och misshandel.
Citera
2016-06-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Absolut. Dessutom hade hon en sund livsstil och han inte.
Men de borde väl tidigt ha känt till varandras åldrar, tänkte jag?
Sedan kanske även hon utstrålade status i hans ögon, ekonomiassistent och fina drinkar, o. s. v.
Och att träffas just genom Facebook.......... sådan mycken just yta och statustänk där och detta vansinnesflirtandet där och alla jävla falska luringar just där.

Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Nej, men HELHETSBILDEN säger mycket om en person. Nu vet jag inte var han bodde, men förmodar att det var i ett ruffigare område och att hans look i kombination med ruffigt område och utbildningen "Livets hårda skola" (som avslöjar en stökig bakgrund) TILLSAMMANS är variabler som väcker misstanke om en person med problem UTÖVER arbetslöshet.

Visst ser kriminella och farliga människor olika ut. Vissa ser ut som de dårar de är t ex Juhani ("balkongmannen") och denne kille, medan andra ser mer städade ut, men i detta fall är det ju inte så. Bara de som tillhör samma "grupp" som MGM kan tycka att det är väl inget konstigt med hans utseende och attribut.

Finns många som skriver in "livets hårda skola" fast dom har både utbildning och bra jobb/egen firma.
Jag har träffat män som haft utbildning och bra jobb men ändå varit tattuerade.
Har även träffat galningar som varit företagare och inte haft en enda tattuering men varit riktiga psykos.
För att inte prata om dom som ljuger på FB med både namn och bakgrund.

Lätt träffa en hundägare och prata hund utan att ens få fullständigt namn på en gång och tillochmed ta en lunch på stan utan att veta den andres fullständiga namn.
Kalle jobbar på lager kan äga lagret.
Kalle som är egen företagare gick i KK för många år sen och har drivit runt och blivit försörjd av andra.

Så många variabler och att aldrig döma en hund efter dens hår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in