2016-06-08, 15:38
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
aha en gravt humorbefriad struts.

VAR ( citera tack) står det att man vänder sig till ALLA män??
VARFÖR ska inte kvinnor (och män) som drabbas av detta INTE ta upp det, hur det nu väljs att göras?
Varför man inte vänder sig enbart till gruppen unga män på asylboenden har jag redan svarat tillräckligt på tycker jag. Du kan läsa mina tidigare inlägg i saken.

tråkstruts.
Står det män?
Finns det några avgränsningar av några män?
Då är det alla män som skall in på lodrät fyra.

Inte mitt fel om feminister är korkade och inte vet hur de ska uttrycka sig.
Citera
2016-06-08, 15:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Sexuella trakasserier har funnits i alla tider. Frågan är mer har man låtsas om dem eller har man inte i samhället? Och tar vi skolan ex. så har man ju valt att inte låtsas om dem och hålla pojkarna som ägnade sig åt detta bakom ryggen på flickors bekostnad.
Samma standard lösning där som i övriga samhället alltså.

Sen hur kan du veta HUR problemet ska belysas? denna "kampanj" är ju inte ens klar än.
Och här sitter du och går till attack redan.

Sen ska inte män skjutas…de ska göras medvetna om problemet som alla andra. Men schysst liknelse…jepp skjuter man vilt in i skogen och gör ett jävla väsen av sig så vet åtminstone älgarna att : Hu? nått är i görningen bäst jag skärper till mitt älgsinne.
Sen har jag förstått att det bara är sexuella trakasserier om det är från fula män. Snygga män som ger en uppmärksamhet är helt okej och smickrande.
Det kan man till och med spruta in apfett i läpparna och nervgifter i pannan för att få.
Citera
2016-06-08, 15:45
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardstart
http://inteensam.story.aftonbladet.se/chapter/cassandra/

Hon levde då inte som hon lär eftersom det framgick i texten att hon skröt om alla killar hon fick.

Dessutom lägger killar sitt värde i ännu större utsträckning i huruvida de attraherar tjejer. Därför upplever inte män det som creepy med kåta närgångna kvinnor, eftersom det är smickrande.

Äldre artikel om samma tjej:

http://touch.metro.se/metro-debatt/jag-minns-hur-han-drog-mig-i-haret-och-tvingade-mig-att-suga-av-honom/EVHpat!ZIV0NYSBs0r3/

Gång på gång på gång lyckas hon bli utsatt för killar som stoppar ner handen mellan hennes ben, tvingar till sig en avsugning, sliter av henne kläderna och knullar henne mot hennes vilja, blottar hennes bröst offentligt och så vidare. Hmmm.
En blattemadrass som klagar på vita svenska män. Tröttsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
När hon knullat runt och sitter singel med barn med flera pappor, på din bekostnad, oförmögen att arbeta heltid kommer hon vilja ha halva ditt kungadöme. Erbjud då inte en hand. Erbjud ett finger. Välj ett långt.
*Tummen upp*
Citera
2016-06-08, 15:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Sen har jag förstått att det bara är sexuella trakasserier om det är från fula män. Snygga män som ger en uppmärksamhet är helt okej och smickrande.
Det kan man till och med spruta in apfett i läpparna och nervgifter i pannan för att få.

För att det nu ska vara en komplimang eller sexuellt ofredande bör mannen innan han yttrar sina ord ta sig en god funderare framför spegeln tänka ut vad på en skala 1-10 man är sedan då få yttrande från kompisar och gärna anonyma på nätet. Sedan ta innan man yttrar sina ord ta en smygbild på kvinnan (gärna undvika detta och typ ta en bild från Facebook istället). Göra om samma procedur och om det är ungefärligt lika dra din komplimang. Alternativt om du har olyckan att vara typ en 2 och vill dejta en typ minst 7 så måste du bli extremt rik först och dölja din fulhet med typ en 70000 klocka, extremt fin kostym och sedan innan du frågar "råka" tappa nycklarna till din Ferrari precis innan du yttrar dina ord.
Citera
2016-06-08, 15:52
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
För att det nu ska vara en komplimang eller sexuellt ofredande bör mannen innan han yttrar sina ord ta sig en god funderare framför spegeln tänka ut vad på en skala 1-10 man är sedan då få yttrande från kompisar och gärna anonyma på nätet. Sedan ta innan man yttrar sina ord ta en smygbild på kvinnan (gärna undvika detta och typ ta en bild från Facebook istället). Göra om samma procedur och om det är ungefärligt lika dra din komplimang. Alternativt om du har olyckan att vara typ en 2 och vill dejta en typ minst 7 så måste du bli extremt rik först och dölja din fulhet med typ en 70000 klocka, extremt fin kostym och sedan innan du frågar "råka" tappa nycklarna till din Ferrari precis innan du yttrar dina ord.
Det är noga med att hålla räkningen för en halv gång över, så är du en creepy stalker. Det är du förresten om hon tröttnar på dig eller hittar en bättre kandidat också.
Du kan belåna allt du äger och har för att göra en investering i din framtid. Nästa dag kommer en ny modell eller annan färg...
Citera
2016-06-08, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Trots att jag tycker undersökning känns som ett lågvattenmärke måste jag ändå hålla med dig Merapi. Män är avsevärt mycket "struligare" och jobbigare att ha att göra med än kvinnor.
Det finns både en biologisk och kulturell förklaring till detta, å ena sidan kommer män alltid begå mer brott än kvinnor, men å andra sidan kan vi förbättra oss avsevärt.
Tycker det är lite synd att så många anti-feminister i denna tråd försöker bortförklara ett problem som många kvinnor upplever i sin vardag. Jag kan väl vara den första erkänna att det är ett hyckleri. Muslimer och kvinnor har vi anti-feminister enklare att kritisera och generalisera. Men när det kommer till gruppen män blir vi mycket mer defensivare, tyvärr.

Nu när jag har försökt vara lite ärlig så hoppas jag att du kan vara det också. Du måste väl erkänna att de muslimska män som nu invaderar Europa kommer att leda till mycket mer våldtäkter, hat och hån mot er kvinnor. Dessa människor kommer från samhällen där folk inte vet vad våldtäkt är för någonting, det är snarare en ritual som de flesta män deltar i med gott samvete.
Så varför skulle vi vilja importera dessa människor till Sverige? Räcker det inte med de svenska vikingarna som i alla fall förstår innebörden av våldtäkt och i de flesta fall respekterar kvinnan?

Varje grupp har x % av idioter, så ökar man mängden i en grupp så ökar självklart denna % av idiotism i samma grad.

Sen är vi homo sapiens fenomenala på anpassning. Är vad vi har vår stora hjärna till, att kunna anpassa oss till nästan vad som helst. Och jepp! även dessa män är utrustade med denna förmåga.
Och som sagt 99,nånting % av invandrare är inte kriminella överhuvudtaget.

Sen vet nog även dessa vad våldtäkt är för något, det de inte fattar är att kvinnor förtjänar respekt och livsutrymme och är mer än bara boytoys och män är mer än bara den rätt negativa bild av manlighet som ideligen cirkulerar runt Och den synen får de tyvärr även med sig i västerländsk kultur, likväl som sin egen.

Så visst fattar även jag att det kommer bli fler våldtäkter ex. totalt sett. Men! som sagt jag ser också alla dessa människor som kommer hit och får en ny chans i livet samt vad de kan göra för Sverige.

Jag är alltså inte lika orolig för detta som många här inne verkar vara.

Svar nog?

( i övrigt eloge för välformulerat och vältänkt inlägg)
Citera
2016-06-08, 16:02
Medlem
Det är vetenskapligt belagt att män mognar senare än kvinnor, och det gäller även sexuellt. Med den måttstock som används så är det säkert en större procentuell del av männen som blivit sexuellt trakaserade, det börjar redan på dagis och fortsätter en bit upp på lågstadiet med allt jävla oombedda kladdande och pussande. Lägg ner skiten eller rikta in er på de skyldiga, de som porträtterar er som horor, jag tänker på Hollywood t.ex. där det är ett flertal filmer på senare år där det enbart är de vita kvinnorna som ska visa brösten även om det finns färgade kvinnor som hamnar i situationer där det skulle vara mer "naturlig" att tuttarna syns. Där har ni, både rasism och sexuell exploatering.

Vita män är de enda som respekterar er, för resten av världen är ni horor.
Citera
2016-06-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Merapi ljuga sig blå är mer din avdelning

(FB) Samkönade äktenskap = knäppt

Så vad tycker du egentligen om kvinnor som ger sig på småpojkar?

Fast det spelar ingen roll (FB) Kvinnlig lärare i USA blev gravid av 13-årig elev verkar ju ändå som majoriteten utav snubbarna i denna tråd tycker det är skit coolt och helt okej att en fullvuxen kvinna håller på med en 13årig pojke.

Och vad stod det i botten?

jepp: "jag skulle inte sätta barn hos dem i alla fall"…Hur klarar du missuppfatta något fast det står rätt framför nosen på dig?

Sen det sista är det citat från mig?
får du vackert även länka det tack.
Citera
2016-06-08, 16:08
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Och vad stod det i botten?

jepp: "jag skulle inte sätta barn hos dem i alla fall"…Hur klarar du missuppfatta något fast det står rätt framför nosen på dig?

Sen det sista är det citat från mig?
får du vackert även länka det tack.

DU ANSER ATT PEDOFILER KAN VARA LÄMPLIGA FÖRÄLDRAR vilket framgår om man läser hela diskussionen ni hade, sen att du garderar dig med att (jag skulle inte sätta barn där) spelar ingen roll för ditt uttalande.

Vadå det sista? Har jag påstått att det är ifrån dig eller hur är det med din läsförståelse?

Du svara inte ens på frågan heller som ställdes vad tycker du egentligen om fullvuxna kvinnor som ger sig på småpojkar... Eller ja om du nu inte var helt seriös i ditt inlägg där du försökte måla över med en flod av ironi förstås
Senast redigerad av nousernameneeded 2016-06-08 kl. 16:13.
Citera
2016-06-08, 16:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Det är vetenskapligt belagt att män mognar senare än kvinnor, och det gäller även sexuellt. Med den måttstock som används så är det säkert en större procentuell del av männen som blivit sexuellt trakaserade, det börjar redan på dagis och fortsätter en bit upp på lågstadiet med allt jävla oombedda kladdande och pussande. Lägg ner skiten eller rikta in er på de skyldiga, de som porträtterar er som horor, jag tänker på Hollywood t.ex. där det är ett flertal filmer på senare år där det enbart är de vita kvinnorna som ska visa brösten även om det finns färgade kvinnor som hamnar i situationer där det skulle vara mer "naturlig" att tuttarna syns. Där har ni, både rasism och sexuell exploatering.

Man kan lägga till där hela Law & Order, Criminal Minds osv då det bara är vita män som är GM. I tom "verklighetstrogna" Law & Order där det bygger på verkliga fall så om nu GM där var svarta så får de spelas av vita skådisar sedan i avsnittet. Inte undra på att vita män blir så illa sedda när nu kvinnor älskar program som Law & Order och hela den genren.
Citera
2016-06-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan

Som jag förstått det hela så ser vita män kvinnor som horor. Det enda som hjälper är nog att bli extremfeminist och förespråka en nollvision gällande kvinnor och mäns umgänge.
Citera
2016-06-08, 16:27
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Som jag förstått det hela så ser vita män kvinnor som horor.
Förklara gärna hur du kom fram till det (utan att dra upp meningslösa inlägg på Flashback). Tycker du det gäller det alla män generellt, eller mest vita män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in