2016-06-08, 13:27
Medlem
Trillan72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Ja det är tråkigt att har hänt och det är magstarkt att säga så, absolut. Men man ska inte komma och tro att man kan tipsa och tassla med kvinnor. Deras natur är en mörk värld.

Du får gärna säga "er" om oss.

På vilket sätt är vår natur en mörk värld??
Citera
2016-06-08, 13:27
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av touchtoes
Fy jävla fan vad mycket vidrigheter det finns i detta.

Obehagligt också att man får känslan av att offret lika gärna hade kunnat vara någon annan. Finns nog inget annat "motiv" än att gärningsmannen är oerhört sjuk.

Aldrig träffat detta missfoster men man har hört vissa historier. Han är tydligen känd i huligankretsen, knarkar som en tok, misshandlar folk grovt till höger och vänster (många tjejer har blivit halvt ihjälslagna, typ)

Hade Sverige varit ett normalt land så hade han suttit inspärrad för länge sedan.
Citera
2016-06-08, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oreganium
Jaha - dom har en stämpel i pannan? Kvinnan gjorde ju slut för övrigt. Han klarade inte det.

Har du sett bilder på denna mördare? Han har definitivt psykfall stämplat i pannan. Det syns lång väg att han är trubbel.
Citera
2016-06-08, 13:29
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Men kom igen nu, hur kan man välja någon som ser ut som han gör? Allvarligt talat. Kan du tänka dig han sitta och käka bulle och dricka saft?

Jag kan det!
Psykopater är mästare på att spela snälla och trevliga och "vanliga"
Rätt vad det är så blixtrar det till och den snälla kakätande killen får ett bryt och hoppar på en annan människa så att hon dör.

Jo, det finns såna människor också även om det bär mig emot att kalla dom för människor.
Citera
2016-06-08, 13:29
Medlem
roppans avatar
Citat:
Vem har skrivit nåt om snygga och fula? Det är styrkan jag syftar på.
Ditt framträdande här i tråden får dig bara att framstå som en avundsjuk bitter ensam kuf. Dina egna ord:

(FB) Vi som är ensamma (sammanfogad tråd /mod)
Citera
2016-06-08, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Känner inte BO men kan det inte vara så enkelt som att allt inte stod rätt till i huvudet hos henne, precis som hos GM?

Så störd och feg som GM var var hon i alla fall inte, hon tog smällarna= döden själv i stället för att fly undan och låta familj och hund och övrig omgivning råka illa ut:
Hon drog tillbaka det hon sagt av rädsla. Hon kände sig så fruktansvärt rädd. Han hotade med att han skulle döda hennes vänner och anhöriga. Till och med hennes hund skulle han döda, säger en anhörig.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22959811.ab
(går inte att unvisa).
Vad hade hon för val? Vad gav han henne för val? Vilka val skulle hon ha gjort här?
När inte ens rättsväsendet jobbar så att en kvinna i hennes situation skall slippa gömma sig och slippa vara skräckslagen och slippa bli ihjälslagen.
Jävla skitsamhälle vi har. Denna kvinnans död får vi skylla på samhället liksom GM: s möjligheter att bli just en GM får vi skylla på samhället.

F. ö verkar denne GM ha samma advokat och som hans bror hade.
Citera
2016-06-08, 13:31
Medlem
Trillan72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Har du sett bilder på denna mördare? Han har definitivt psykfall stämplat i pannan. Det syns lång väg att han är trubbel.

Ja herregud. Blotta vetskapen om vad hans bror dessutom har sysslat med hade fått mig att backa big time...

Sådan bror sådan bror. Äh, så säger man inte va?
Citera
2016-06-08, 13:32
Medlem
Medvallss avatar
Citat:
Ja det är faktiskt det eftersom om kvinnor hade uppskattat genuint snälla män så hade män emellan tävlat om vem som varit starkast.

Läs och förstå vad det hela handlar om. Kvinnor ger upphov till beteendet. Man kan inte komma ifrån att det var ett idiotbeteende men man måste måste förstå varför kvinnor premierar starka män.

Ursäkta men är du helt tappad?
Hur har du mage att sitta och skriva att det är kvinnans fel att hon blir ihjälslagen?!?!?!
Mannen i det här exemplet käkade anabola, är det hennes fel det med?
Jag vet inte varifrån du fått din kvinnosyn men nej, kvinnor premierar inte starka män som slåss, kvinnor föredrar snälla män och psykopater är experter på just det, att få folk att tro att dom är snälla.
Tills det brister och deras rätta jag kommer fram.
Citera
2016-06-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Så störd och feg som GM var var hon i alla fall inte, hon tog smällarna= döden själv i stället för att fly undan och låta familj och hund och övrig omgivning råka illa ut:
Hon drog tillbaka det hon sagt av rädsla. Hon kände sig så fruktansvärt rädd. Han hotade med att han skulle döda hennes vänner och anhöriga. Till och med hennes hund skulle han döda, säger en anhörig.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22959811.ab
(går inte att unvisa).
Vad hade hon för val? Vad gav han henne för val? Vilka val skulle hon ha gjort här?
När inte ens rättsväsendet jobbar så att en kvinna i hennes situation skall slippa gömma sig och slippa vara skräckslagen och slippa bli ihjälslagen.
Jävla skitsamhälle vi har. Denna kvinnans död får vi skylla på samhället liksom GM: s möjligheter att bli just en GM får vi skylla på samhället.

F. ö verkar denne GM ha samma advokat och som hans bror hade.

Hon fick ju skyddat boende när han misshandlade henne, men hon tackade nej, samt valde att flytta hem till sin egen lägenhet när han hållit sig lugn en vecka. Därför kunde han söka upp henne och döda henne. Jag menar inte att det var hennes fel, men samhället hade ju gjort ett försök att skydda henne som hon sa nej till.
Citera
2016-06-08, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Ditt framträdande här i tråden får dig bara att framstå som en avundsjuk bitter ensam kuf. Dina egna ord:

(FB) Vi som är ensamma (sammanfogad tråd /mod)
Mm och det är ju verkligen att likställa med att hoppa på någons ansikte. Jag tror de flesta känner svartsjuka i nån grad men inte gör nåt. Bara att de känner det. Du försöker bara nedvärdera mig på lågt sätt för att uttalandena är kontroversiella.
Citera
2016-06-08, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trillan72
Det är ju här jag menar att ens egna ansvar tar vid. Jag menar inte att hon på något vis är skyldig för vad han har gjort, men det ligger ju i hennes ansvar att se till att han inte får den möjligheten.

Har han redan brutit två revben på henne så är det kört.
Att öppna dörren enbart för att man är rädd att han ska föra liv är ju helt idiotiskt? Ju fler som hör desto bättre! Det innebär ju att fler ringer farbror blå.....

Du kan inte resonera med/mot dumhet.

Jag menar, kolla på aset, stor som ett hus och hon? Typ två skitar hög. Det hade räckt med att han blåst på henne så hade hon åkt in i väggen....
Wt är ju ett populärt vokabulär idag, segregationen i Sverige. Det är inte ett nutida fenomen, det har alltid funnits. Mellan ursvenskar, som lever på soc, kan det uppstå ljuvmusik som sen går över i falskklang. Bråk och elände.

Det som oftast förenar är det socialt utsatta läget. När det kommer till utslagna svenskar så är det så. Tragiskt.
Citera
2016-06-08, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Ursäkta men är du helt tappad?
Hur har du mage att sitta och skriva att det är kvinnans fel att hon blir ihjälslagen?!?!?!
Mannen i det här exemplet käkade anabola, är det hennes fel det med?
Jag vet inte varifrån du fått din kvinnosyn men nej, kvinnor premierar inte starka män som slåss, kvinnor föredrar snälla män och psykopater är experter på just det, att få folk att tro att dom är snälla.
Tills det brister och deras rätta jag kommer fram.
Sluta trolla. Alla med minimalt förstånd kan se att han inte alls är trevlig. En trevlig människa ser trevlig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in