2016-06-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Mm hon är två skitar hög ja men kvinnor tänker aldrig så långt som att våldet eventuellt kan riktas mot henne. Så länge våldet är riktat (styrkan är riktad mot andra män i ett steg att skydda henne) mot andra då är det lugnt men när det riktas mot kvinnan så är det genast synd om henne. Det är här jag menar att man någon gång måste gå in och bestämma vad kvinnan ska attraheras till. Vi kan inte ha våldsamma män som tillåts sprida sina gener vidare.

Det här är inget nytt. Det är hemskt att säga men det är kort sagt rätt åt henne. Hon är dock inte oskyldig på något sätt även om det kan se ut så men jag gissar på att hon har ett och annat fel i huvudet.

Rätt vidrigt att skriva som du gör. Det är alltså kvinnors fel att denna man slår kvinnor gång på gång.
Citera
2016-06-08, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trillan72
Rätt åt henne?? Hur tänkte du nu??
Men kom igen nu, hur kan man välja någon som ser ut som han gör? Allvarligt talat. Kan du tänka dig han sitta och käka bulle och dricka saft?
Citera
2016-06-08, 13:21
Medlem
touchtoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Nja vem som helst hade det väl inte kunnat vara eftersom de hade varit ihop.

Jag tror att det hade kunnat vara vem som helst. Vem som helst som inte följde hans order oavsett situation. Han verkar ju ha misshandlat människor hit och dit sen flera år tillbaka som en robot.
Citera
2016-06-08, 13:22
Medlem
Citat:
Men kom igen nu, hur kan man välja någon som ser ut som han gör? Allvarligt talat. Kan du tänka dig han sitta och käka bulle och dricka saft?

Så om mannen varit snyggare hade det alltså varit hans fel? Hur f-n tänker du?
Både snygga och fula män slår kvinnor. Det kanske kan vara bra för dig att veta.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oreganium
Rätt vidrigt att skriva som du gör. Det är alltså kvinnors fel att denna man slår kvinnor gång på gång.
Ja det är faktiskt det eftersom om kvinnor hade uppskattat genuint snälla män så hade män emellan tävlat om vem som varit starkast.

(FB) Tjejer, är det inte attraktivt med killar som kan slåss?

Läs och förstå vad det hela handlar om. Kvinnor ger upphov till beteendet. Man kan inte komma ifrån att det var ett idiotbeteende men man måste måste förstå varför kvinnor premierar starka män.
Citera
Medlem
Trillan72s avatar
Citat:

Ingen aning. Jag umgås inte med såna typer

Men att säga att det var "rätt åt henne" var väl ändå lite magstarkt, don't you think?
Citera
2016-06-08, 13:23
Bannlyst
Citat:
Både snygga och fula män slår kvinnor. Det kanske kan vara bra för dig att veta.
Vem har skrivit nåt om snygga och fula? Det är styrkan jag syftar på.
Citera
2016-06-08, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trillan72
Ingen aning. Jag umgås inte med såna typer

Men att säga att det var "rätt åt henne" var väl ändå lite magstarkt, don't you think?
Ja det är tråkigt att har hänt och det är magstarkt att säga så, absolut. Men man ska inte komma och tro att man kan tipsa och tassla med kvinnor. Deras natur är en mörk värld.
Citera
2016-06-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ja det är faktiskt det eftersom om kvinnor hade uppskattat genuint snälla män så hade män emellan tävlat om vem som varit starkast.

(FB) Tjejer, är det inte attraktivt med killar som kan slåss?

Läs och förstå vad det hela handlar om. Kvinnor ger upphov till beteendet. Man kan inte komma ifrån att det var ett idiotbeteende men man måste måste förstå varför kvinnor premierar starka män.

Jaha - är den här mannen som slår sönder kvinnan stark eller svag? Du verkar ju inte vettig. Börjar tro att du pucklar på kvinnor också och att det är därför som du skriver sådana dumheter.
Ruggig kvinnosyn ger kvinnomisshandlare.
Citera
2016-06-08, 13:25
Medlem
Citat:

Det handlar inte om snygg eller ful. Det handlar om kriminellt psykoutseende eller inte.
Citera
2016-06-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Det handlar inte om snygg eller ful. Det handlar om kriminellt psykoutseende eller inte.

Jaha - dom har en stämpel i pannan? Kvinnan gjorde ju slut för övrigt. Han klarade inte det.
Citera
2016-06-08, 13:27
Bannlyst
Citat:
Jaha - är den här mannen som slår sönder kvinnan stark eller svag? Du verkar ju inte vettig. Börjar tro att du pucklar på kvinnor också och att det är därför som du skriver sådana dumheter.
Ruggig kvinnosyn ger kvinnomisshandlare.
Jag får inga kvinnor just för att jag inte alls är lika stark som honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in