Citat:
Ursprungligen postat av
Lille.Stockholm
Är du full nu igen?

Identitetspolitik?
Det gäller att vinna valet, och – ändamålet helgar medlen.
Trump lyfte upp konspirationsteorier om Cruz
för att sno "kristna" röster från honom. Är det identitetspolitik?
Ett annat exempel är att Trump verkar stå någonstans i mitten mellan pro-choise och pro-life. Under R primärvalet tonade han ner det och rent av gjorde ett par mycket hårda anti-abort uttalanden
för att vinna "kristna" väljare.
Nu vill jag ha sådan VP som hjälper med att "sno" vita röster, inte tjocka, äckliga pajasar som Newt

Du verkar nöjd med att Trump snor röster, men vet du vad han kommer göra med rösterna? Vem kommer han gynna i slutändan. Tror du Trump är förtjust i WT?
Jag är väldigt intresserad av hans bluff Universitet och vad han är god för i reda pengar och tillgångar. För jag tror han ljuger, och nu vill bluffa bort granskningar som kommer avslöja honom. Det spelar ju ingen roll hur rik han är, men att han ljuger om sin förmögenhet spelar roll!
Visst är det också, kul att han attackerar en domare född i USA, med mexikanskt ursprung. Tyder på att Trump är korkad i skarpt läge, för att kritisera rättsväsendet och domare går inte hem i något land.
Om juristkåren är lika kollegial i USA som den svenska kommer han råka väldigt illa ut. Med den knorren att han inte kommer kunna klaga någonstans. Rätt åt honom!