Gillar hur Trump, som i förbigående, säger om Hillarys fiasko i Bengazi att hon sov "or whatever she was doing". Antyder det alla snuskigas fantasi först går till. Precis som när Sveriges statstjänsteman avlönad ajour inte var tillgänglig under tsunamikatastrofen 2004. Han var upptagen med nånting annat, nånting, vem vet. Alla regeringar sedan dess har hemligstämplat händelsen. Så vad sysslade egentligen Hillary som utrikesminister med när hennes tjänstemän försökte nå henne med informationen att hennes ambassadör i Libyen har mördats?
"Up 04:30 before the enemy"
Om jag får fylla ut med min trumpitude om hur världen är om ett halvår:
- In MY world there are enemies and dependent territories.
- Is Mexico an enemy or a dependent territory?
- No. Mexico is my backyard.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
1. Sluta tänk med känslor så fort jag pratar om Trump
2. Jag sa aldrig att han bör be om ursäkt utan att han endast bör ligga lågt med att kasta ur sig saker om rättsliga fall speciellt de som han själv är inblandade i då det inte hjälper honom att göra fel personer arga och påstå att de absolut inte kan sköta sitt arbete.
3. Jag sa aldrig att han inte får yttra sig, jag har börjat upptäcka en sak med flashback och det är att alla som skriker om rätten att få yttra sig är otroligt kortsynta då de glömmer bort att även om man säger exakt vad man vill så kommer det finnas de som absolut inte tycker om det och om man då slänger ur sig något riktigt dumt som att exempelvis förolämpa någon så får man även vara redo på att det sker en motreaktion. (som kan vara allt från en utskällning till en käftsmäll)
Det har alltid varit så, skillnaden är att idag så gnälls det från både höger och vänster istället för att man gör något åt det.
Men oj vad ni misslyckade förlorande PK-krokodiler skriker, nästan så att era små öron och pyttehjärnor kan uppfatta det själva, när för en gångs skull den vite man vars intelligens och arbetsdisciplin ni parasiterar på, uttalar sig! Trump säger som det är, och din förljugne korrumperade Hitlary skäller som en kissnödig pudel.
Hela presidentvalet handlar ju dessa dagar bara om dessa konsumenters reklamationsärende. Självklart måste Trump förklara för idiotmedia att det hela är politiskt arrangerat av politiska skäl! Att Hitlary fängslas för hennes grova spionage mot USAs folks säkerhet behöver det inte pratas om. Polisbyråkraterna gör sakta sitt jobb. Bara att sätta på handbojorna och i arrestcellen invänta Trumps tillträde och den waterboarding som behövs för att få fram hela sanningen bakom hennes grova kriminalitet. Om hon inte hinner smita till en fiendestat när opinionssiffrorna och tiden till valdagen fallit tillräckligt lågt.