För ett år sen den här dagen har Lisa bara minuter kvar att leva och det datumet kommer nog för många att sitta inristat i minnet för evigt. Jag är en av dom som aldrig glömmer...
Mår väldigt illa när jag ser hur en del fortfarande sitter och skriver en massa skit som inte har någon som helst verklighetsförankring och som smutsar ner Lisas minne.
Lisa blev bestialiskt mördad och hennes minne kränks gång på gång.
Den bestialiska mördaren är dömd och sitter inlåst och jag hoppas han aldrig mer kommer ut igen.
Jag tvivlar inte för ett ögonblick på att det är rätt gärningsman som är fälld för bevisen var mycket starka. Alla som är vettiga förstår att rätt man är dömd!
Dom som tycker annorlunda är bara att beklaga att dom föddes utan förstånd.
Hoppas dom verkligen söker efter flera fall liknande Lisas för det här var inte första gången.
Det finns säkert flera försvunna unga flickor/kvinnor i dom länder där han har bott.
Brinn för alltid i helvetet Nerijus Bilevicius!!!
"Krama era barn ofta och mycket! Man vet aldrig när det är för sent"
I dag, den 7 juni är det ett år sedan Lisa Holm försvann.
Fallet berörde, och har fortsatt beröra, hela Sverige.
Fem dagar efter försvinnandet hittades henne kropp intryckt i ett 24 centimeter brett klädskåp.
Mördad av 35-årige Nerijus Bilevicius.
– Hon hade fått sommarjobb, sin första lön. Hon hade räknat ut precis vad hon skulle köpa för pengarna. Hon var så lycklig, berättade Lisa Holms pappa fem månader senare i Skaraborgs tingsrätt.
http://www.expressen.se/gt/krama-era-barn-ofta-och-mycket-man-vet-aldrig-nar-det-ar-for-sent/
Vila i frid Lisa <3 Mina tankar går till Lisas familj och vänner <3