2016-06-07, 17:54
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Alla som röstade för invandringen får ju skylla sig själva nu när vi blir sextrakasserade. Män bryr sig inte längre.
Jag bryr mig inte. Jag skyddar mina närmaste, för de andra kanske jag kan ödsla lite filmtid och ansluta till alla andra filmer som visar hur godhetsknarkandet slog fel.
Citera
2016-06-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bezmenov
Ja och tänk vad oattraktiva de 50% som inte blivit sextrakasserade känner sig nu.

Mina tankar är hos dem, de äkta offren!
Dagens bästa….ja oavsett vad så mobbar/trakasserar vi någon kvinna verkar det som, aldrig blir det riktigt rätt.
Citera
2016-06-07, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inavladarab
Om du som vit man tittat på en vit kvinna är det våldtäkt.

Om en muslim våldtar en vit kvinna vill hon inte ens anmäla:

http://www.friatider.se/v-ldtagen-kvinna-ville-inte-polisanm-la-det-r-synd-om-honom-f-r-han-r-flykting

Våldtagen kvinna ville inte polisanmäla: "Det är synd om honom för han är flykting"
Ja det är en lustig värld vi lever i.

Om en muslimsk man skall gifta sig med en svensk kvinna kräver han att hon skall konvertera till islam, och de välkomnas av alla i släkten på båda sidor.

Om en muslimsk kvinna vill gifta sig med en svensk man får hon lära sig att flyga från en balkong på 3 våningen.

Men det värsta verkar vara enligt den Svenska feminismen är att svenska vita män glooor på tjejer, eller ger dem en klapp på rumpan.
Citera
2016-06-07, 18:02
Medlem
BewilderedHulders avatar
Sund?

Välkommen till verkligheten i lyckolandet där varannan kvinna blir trakasserad! Det är väl bra att oron tas på litet allvar för en gång skull i det feministiska Sverige. I ett sant feministisk land skulle det grävas djupare för att hitta orsaker och samband mörkade av politikerna som kallar sig feminister på pappret.

Den riktar sig inte till någon speciell men är ett försök till att återvinna ett förlorat förtroende.
Det gick väl sådär ...
Citera
2016-06-07, 18:08
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inavladarab
Vita män bryr sig inte eftersom ni vita kvinnor pissat på och näthatat den vita mannen i 20 års tid. Kallat han både det ena och det andra. Vita män gillar inte längre vita kvinnor pga det.

Så nu är ni vita kvinnor ensamma, med era muslimer.

Lycka till!
Varför tror kvinnor att dom ska få gå klädda hur dom vill utan att bli tafsade på? Eller gå ut vart dom vill?
Citera
2016-06-07, 18:11
Medlem
Vintergrisens avatar
Herre jösses! "En gubbe som glor" är alltså att klassa som sexuella trakasserier?

Allvarligt talat, klarar man inte av att någon tittar på en utan att känna sig trakasserad har man inget i det offentliga att göra från början, då hör man snarare hemma på mentalsjukhus.

Jag undrar även om män kan kassera in på denna nya typ av "lågnivåtrakasserier" och vart man i sådana fall bör vända sig för att få kompensation? Personligen har säkerligen trakasserats si sådär 10 - 15 gånger bara idag!

Bör man för övrigt börja agera proaktivt och vänligt men bestämt förklara för alla tjejer man möter att de ser ut som skit, så att det inte uppstår några tveksamheter?
Citera
2016-06-07, 18:15
Medlem
Undrar om utländska kvinnor också ser svenska män som våldtäktsmän.
Eller råkar det bara vara en grupp Svenska feminister som gapar högt.
Citera
2016-06-07, 18:15
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag bryr mig inte. Jag skyddar mina närmaste, för de andra kanske jag kan ödsla lite filmtid och ansluta till alla andra filmer som visar hur godhetsknarkandet slog fel.
Det vore fel om kvinnor ska vara lika viktiga som män. Kvinnor har inte bidragit lika mycket till samhället. Så kvinnor får allt stå ut med att bli tafsade på det är inte så mycket man kan göra åt mäns biologi.
Citera
2016-06-07, 18:18
Medlem
DaddyD2s avatar
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/somaralnaher/article22959322.ab

"I den allmänna debatten tycks det råda en slags konsensus om att mäns våld och kränkningar mot kvinnor är dåligt. Men ofta när frågan kommer upp på agendan börjar många män skruva på sig och upprepa mantrat "inte alla män". Kanske handlar det om en försvarsmekanism.
Självklart är det inte alla män som tafsar, trakasserar och våldtar men det är tillräckligt många för att det ska klassas som ett strukturellt mansproblem."

Ska vi bolla lite med orden i texten?

"I den allmänna debatten tycks det råda en slags konsensus om att muslimers våld och kränkningar mot kvinnor är dåligt. Men ofta när frågan kommer upp på agendan börjar många muslimer skruva på sig och upprepa mantrat "inte alla muslimer". Kanske handlar det om en försvarsmekanism.
Självklart är det inte alla muslimer som....."

Det här här så typiskt feminister. De har inga som helst problem med att dra alla över en och samma kam så länge det passar dem. Ni är ett lika stort hot mot samhället som högerextremister, om inte värre.

Varannan kvinna? Bullshit! Tidigare i morse kunde jag läsa att 99% av alla kvinnor har blivit sextrakasserade. Hur ska ni ha det? Ni plockar ju bara siffror ur luften. Mest troligt ligger sanningen närmare 10%. Självklart är det ändå 10% för mycket, men sluta smutskasta män för allt som drabbar kvinnor och fokusera ert agg mot snuskhumrar, män som kvinnor, i stället.
Citera
2016-06-07, 18:22
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/somaralnaher/article22959322.ab

"I den allmänna debatten tycks det råda en slags konsensus om att mäns våld och kränkningar mot kvinnor är dåligt. Men ofta när frågan kommer upp på agendan börjar många män skruva på sig och upprepa mantrat "inte alla män". Kanske handlar det om en försvarsmekanism.
Självklart är det inte alla män som tafsar, trakasserar och våldtar men det är tillräckligt många för att det ska klassas som ett strukturellt mansproblem."

Ska vi bolla lite med orden i texten?

"I den allmänna debatten tycks det råda en slags konsensus om att muslimers våld och kränkningar mot kvinnor är dåligt. Men ofta när frågan kommer upp på agendan börjar många muslimer skruva på sig och upprepa mantrat "inte alla muslimer". Kanske handlar det om en försvarsmekanism.
Självklart är det inte alla muslimer som....."

Det här här så typiskt feminister. De har inga som helst problem med att dra alla över en och samma kam så länge det passar dem. Ni är ett lika stort hot mot samhället som högerextremister, om inte värre.

Varannan kvinna? Bullshit! Tidigare i morse kunde jag läsa att 99% av alla kvinnor har blivit sextrakasserade. Hur ska ni ha det? Ni plockar ju bara siffror ur luften. Mest troligt ligger sanningen närmare 10%. Självklart är det ändå 10% för mycket, men sluta smutskasta män för allt som drabbar kvinnor och fokusera ert agg mot snuskhumrar, män som kvinnor, i stället.

Vad grundar du 10 procent på? Empiriska studier?
Citera
2016-06-07, 18:23
Medlem
Stigmata01s avatar
Sjuka i hela diskutionen om tafsande män är att det helt plötsligt är accepterat att dra alla män över en kam. Så fort det handlar om musslor eller annat patrask är det alltid individen och det är förbjudet att generalisera, som det givetvis ska vara. Alla musslor är inte tjuvar, terrorister eller pedofiler men i den här frågan kan man generalisera alla män hej vilt utan att någon moral pk-kärring lyfter fingret.
Citera
2016-06-07, 18:36
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Allvarligt talat, klarar man inte av att någon tittar på en utan att känna sig trakasserad har man inget i det offentliga att göra från början, då hör man snarare hemma på mentalsjukhus.
Fler saker feminister inte klarar av:

En man som har en icke genusgodkänd skjorta på sig: (FB) Hur ställer ni feminister er till feminazi?

Män som sitter bredbent: https://twitter.com/linat/status/486607209309429760

Vita medelålders män som cyklar: https://twitter.com/veronicapalm/status/478796627743084544?lang=sv

Andra exempel är inte tillräckligt många kvinnor i final Melodifestivalen och filmer som inte har intelligenta kvinnor som konverserar.

Riktigt allvarliga världsliga problem, med andra ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in