2016-06-07, 18:42
Medlem
Celenos avatar
Eftersom "en kärring som glor" tydligen räknas som sextrakasseri så påstår jag härmed att 99%+ av alla män har blivit sextrakasserade.

Nästan 100%!

Dubbelt så många som antalet kvinnor som har blivit det!

Vilket fruktansvärt matriarkalt samhälle vi lever i, va? Vad ska vi göra åt beteendet hos kvinnor i grupp? Den kvinnliga hegemonin?
Citera
2016-06-07, 18:44
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Vad grundar du 10 procent på? Empiriska studier?
Nu sa jag aldrig att det var konkreta 10%, utan att siffran var närmare 10%. Kan lika gärna vara 25% som 7%. Detta grundar jag på att ha diskuterat ämnet med många kvinnor. Många känner att de blivit irriterad av män på krogen, men poängterar också att de inte ser sliskiga raggningsförsök som sextrakasserier. De som har sagt att de någon gång har blivit sextrakasserad har alla haft något gemensamt. Vad detta är låter jag förbli osagt då känsliga feminister bara skulle ta illa upp. Det enda jag kan säga är att det inte är en skälig orsak till att bli utsatt, men det är så det är.
Citera
2016-06-07, 18:46
Medlem
jokalishs avatar
Samhället har skenat iväg så långt åt helvete att snart kommer man inte våga öppna truten till en kvinna överhuvudtaget. Både jag själv och två kompisar till mig har blivit kallade för våldtäktsmän/utsatt för ryktesspridning. Helt sjukt. I två av dessa tre fall skedde ingen fysisk kontakt överhuvudtaget. Inte så kul få den stämpeln om man säger så.

Finns förutfattade meningar bland kvinnor tack vare feminismen att män är våldtäktsmän. Det dessa kvinnor gör är inget annat än grovt förtal som i det långa loppet förstör liv.
Citera
2016-06-07, 18:48
Bannlyst
Konstigt att vi inte haft detta problem tidigare (iallafall i samma skala)..
Citera
2016-06-07, 18:49
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inavladarab
Detta kunde ni ju, när det inte fanns några muslimer i Sverige. Men ni ville inte ha denna frihet utan ni röstade in muslimer - the rest is history.
Kvinnorna röstade på att bli våldtagna av muslimer för att de svenska männen blivit för snälla. Och nu ska vi inte göra en snyftartikel och klaga på muslimerna.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2016-06-07 kl. 18:52.
Citera
2016-06-07, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Alla som röstade för invandringen får ju skylla sig själva nu när vi blir sextrakasserade. Män bryr sig inte längre.

När hade vi omröstning om invandring?
Citera
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baa37377
När hade vi omröstning om invandring?
Alla som inte röstade på SD röstade för invandringen.
Citera
Medlem
Jag tror rätt få av kvinnorna som röstat hit fler muslimer faktiskt förstod vad det innebar. Så vi kan väl lägga ner den där "skyll er själva"-retoriken och gemensamt försöka hitta en lösning istället?

Till att börja med kan vi sluta skuldbelägga alla män. Alla män sextrakasserar inte. De allra flesta vita män sewxtrakasserar inte, och de allra flesta bruna och svarta gör det. Sådär, nu var det utrett. Hur löser vi problemet med bruna och svarta män som sextrakasserar kvinnor? Svaret på det är att se till att de finns i Sverige, och inte i Europa heller.
Citera
2016-06-07, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Alla som inte röstade på SD röstade för invandringen.

Nej, det gjorde de inte. Tror många skulle uppskatta SDs invandringspolitik men att gå från det till att rösta på ett pajasparti som SD gör nog inte en begåvad människa.
Citera
2016-06-07, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inavladarab
I artikeln står det "män". Vita män är också män. Hade AB sagt sanningen skulle de pekat ut de muslimska männen som faktiskt är förövarna istället för dra alla män över en kam.

Fakta är inte rasism hur gärna du än vill att det ska vara så.

så? svarta, bruna, gula och gröna män är alltså inte män?
eller vad försöker du säga?

Lite drygt hälften av alla anmälda våldtäktsfall i Sverige idag gäller etniska svenska män, hur siffrorna lyder vid andra sexbrott och sex trakasserier orkar jag inte kolla, men går väl antas att det är ungefär samma, varför ska dessa plötsligt inte räknas med i en artikeln kring sexbrott i aftonbladet? Sen vidare är det även x antal av de övriga som även de gäller vita män…
norrmän, danskar, finnar, amerikaner och tyska män på besök eller invandrade hit ex.
Citera
2016-06-07, 19:20
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Statistiken talar emot dig. Betydligt fler kvinnor råkar illa ut under "mysiga hemmakvällar" än när de går ensamma hem från krogen.

Du har säkert rätt och siffrorna visar tydligt att 50% av kvinnorna umgås med europeiska, civiliserade män och kommer inte i kontakt med invandrare eller onkeljock.

De andra 50% går hem för "mysiga hemmakvällar" med abdullah och hans kompis onkeljock och så går det som det går.

Du vet verkligen vad du skriver om denna gång!
Citera
2016-06-07, 19:20
Medlem
Chris.Hansens avatar
Utmärkt kampanj. När kommer den dagliga artikelserien som behandlar svenska ungdomars skräckmöten med mångkulturen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in