Äntligen valuta för pengarna, huvudstaden levererar. Har ju varit på en del andra inrättningar då bland annat på västra sidan av Sverige och nära min hemstad men där ges bara "dyra HJ", har inte stött på någon FS där än.
Åkte upp i helgen för att titta på ett sport evenemang så hade bokat ett hotell för 2 nätter i norrort, ungefär 1 vecka tidigare hade jag tagit kontakt med en FB-broder som jag tidigare delat tips med och frågade om han hade något att bidra med i norrort.
Fick ett par tips så på fredagen valde jag ett av dom och tipset plus lovorden stämde bra. Kom in på salongen & frågade om dom hade tid för 1 timma olje och svaret blev, "visst har vi det" (skall nämnas att man fick ett mycket trevligt bemötande).
Blev hänvisad till ett rum av en kvinna på runt 30 och hon bad mig att ta av mig kläderna så återkommer hon om några minuter. Tog av mig allt och lade mig ner på mage utan någon handduk, hon kom in & placerade en handduk över hela min kropp och började med en torrmassage. Efter bara ett par minuter innan handduken åkte av frågade hon mig vad jag ville göra, jag sa då att börja med oljemassagen så får jag tänka på detta.
En mycket bra massage tog sin början, inte mycket av tease tyvärr (gillar detta), efter en stund frågade hon mig om jag tänkt klart och sa även att vi har gott om tid för både det ena & det andra. Frågade vad som erbjuds och då sa hon allt (betalade 1000:-), det började med en underbart skön B2B medans jag låg på mage och sedan efter vändning började hon samtidigt slicka & bita mig i bröstvårtorna och gick längre ner med tungan, efter lite sug så blev det fram med kådis & hon besteg mig. Varade tyvärr inte så länge eftersom jag levt i "celibat" ett bra tag, efter avslutat "jobb" fortsatte massagen & den var som sagt mycket bra.
Tack FB-broder för tipset.
Dagen efter bestämde jag för att besöka ett annat ställe jag hittade själv på TMG som så lovande ut (man är ju inte så ofta i huvudstaden så får passa på), detta också i norrort. När jag kom dit sa hon som mötte mig i dörren (tyvärr fanns inte samma tjejer där som på hemsidan men dom har tydligen mer än en salong) att dom bara hade tid för 30 minuter för man skulle på ett party senare. Så bestämde mig då för att ta detta, blev lite olje massage i cirka 10 minuter & sedan kom frågan om vad jag ville ha. Frågade vad som erbjuds och då sa hon att eftersom hon inte kände mig så väl så kunde jag bara får ett naket HJ, alltså ingen FS på grund av att jag var en främling
Bra naket HJ samtidigt som jag pullade henne hårt med fingret, tog lite längre tid denna gång men belöningen kom till slut.
Efter detta besök i huvudstaden så dröjer det nog inte länge till nästa men då blir det nog mer mot söder tror jag, har planer på att åka upp igen om ett par veckor och ser fram emot detta