2016-06-06, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jk2r
Jag är fan inte en JV PEDOFIL,,,
Kom ut i verkligheten och se hur det ser ut eller bli kvar och göm dig där hemma.

Verkligheten som jag upplever den, är att där finns salonger där barn är med sina mammor.
Barnen skulle massera har jag aldrig varit med om. Skulle det erbjudandet kommit hade jag sagt NEJ.
Citera
2016-06-06, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
[/b]

Verkligheten som jag upplever den, är att där finns salonger där barn är med sina mammor.
Barnen skulle massera har jag aldrig varit med om. Skulle det erbjudandet kommit hade jag sagt NEJ.
Vad tror du att massage är? Det är seriös thai massage, inte farang massage som du drömmer om.
Citera
2016-06-06, 10:49
Medlem
thaimans avatar
Jag vet inte om ni minns då jag berättade om ett ställe där det kom in en 18åring, och bara satt och glodde, klädde av sig naken och undrade om jag ville knulla med någonsorts teckenspråk. Jag reste mig, gav henne 500 och gick. Naturligtvis utan att röra henne. Gissa om jag fick PM från en hel hög som undrade vad det var för ställe " så de kunde undvika det" vilka jävla peddomiffon de finns här på FB.
Detta går jag naturligtvis inte med på att tala om, men dom tror tydligen att man inte har " alla knivar i lådan" Aspudden,jag hatar dom.
Citera
2016-06-06, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jk2r
Vad tror du att massage är? Det är seriös thai massage, inte farang massage som du drömmer om.

Seriös massage av en 10-åring!!! Skärp dig!!!
Citera
2016-06-06, 16:02
Medlem
(FB) Den stora recensionstråden om thaimassage i Sverige! (Inga PM-requests!)

säger ju allt
Citera
2016-06-06, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
(FB) Den stora recensionstråden om thaimassage i Sverige! (Inga PM-requests!)

säger ju allt

Säger ju egentligen ingenting. Att det är någons dotter betyder inte att man är ung.

Jag vet en dotter som masserar och är runt 35 exempelvis. Morsan masserar jävligt bra. När jag tackat nej till handjobb och annat har hon sagt att dottern kan fixa det istället. Skruvat. Och det sa jag, men samma sak hände ända nästa gång. Valt bort salongen trots att hon tillhör min topp fem massagemässigt.
Citera
2016-06-06, 17:18
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Säger ju egentligen ingenting. Att det är någons dotter betyder inte att man är ung.

Jag vet en dotter som masserar och är runt 35 exempelvis. Morsan masserar jävligt bra. När jag tackat nej till handjobb och annat har hon sagt att dottern kan fixa det istället. Skruvat. Och det sa jag, men samma sak hände ända nästa gång. Valt bort salongen trots att hon tillhör min topp fem massagemässigt.
Exakt, så länge dottern är över 20 har jag inga problem med att köpa extratjänster av henne och mamman. Det fanns väl ett känt mor- och dotter par som jobbade på samma salong för nåt drygt år sen där båda erbjöd FS? Den gamla goda tiden...
Citera
2016-06-06, 17:36
Medlem
thaimans avatar
Har knullat mor och dotter på minst tre salonger i Stockholm
Kanon, ingen svartsjuka bara raka rör, dottern som yngst 22
Citera
2016-06-07, 13:55
Medlem
Hejsan gott folk, jag har följt denna tråden hyfsat länge nu och tänkte att det är dags att dela med mig lite av mina erfarenheter. Ca 2 år sedan så såg jag denna tråd för första gången och blev helt fascinerad av allas inlägg och bestämde mig för att testa lyckan. Var dock bara 16 vintrar vid tillfället och kåt som bara en tonåring kan vara.Första gången så gick det hela inte som förväntat då jag var alltför nervös och behöll kallingarna på. Andra gången bestämde jag mig för att pröva ett annat ställe där det gick betydligt bättre. Jag har för mig att det var höst och jag hade förberett mig och läst alla tips för att få HE. Jag gick till ett ställe på gröna linjen i Stockholm som låg hyfsat nära tunnelbanan. Jag gick in genom den olåsta dörren och där satt en tjej i kassan som verkade vara runt ca 30 om jag kommer ihåg rätt. Vad jag kommer ihåg så hade hon en helt "standard" Thai-kropp. Jag hade inte bokat tid men bad om 1 timma olja. Jag betalade och fick växel tillbaka och blev sedan visad till ett rum med dörr och lås. Klär av mig allt utom kallingar och hon kommer in ca 1 min senare och skrattar och säger att jag måste ta av kalsongerna så att de inte ska bli oljiga. Jag sa ok och hon höll upp en handduk så att hon inte skulle kunna se medan jag tog av mig. Jag la mig sedan ned och massagen började med handduk över rumpan. Kommer inte ihåg något av massagen men kommer ihåg att hon var extremt flörtig hela tiden och sa flera gånger att jag var väldigt vältränad. (Har sportat och tränat i hela mitt liv) Vid vändning så märkte hon min ribba och såg väldigt förtjust ut och drog direkt av handduken och greppa tag om den. Hon frågade om jag ville ha massage "där" och jag nickade ivrigt. Genast tog hon min hand och förde den mellan hennes ben och det var plaskblött. Utan att börja diskutera pris så började hon suga av mig och bad mig att ta på henne samtidigt. Jag kom efter ca 2 minuter i hennes mun och hon blev lite besviken då hon ville ha mer än bara lite pill. Oruttinerad och ung som jag var så tog jag varken hennes namn eller nummer och gick därifrån 300 kr fattigare men en erfarenhet rikare. Jag mådde extremt bra och hade drabbats av GF grovt. Dock så har man tyvärr inte oändligt med pengar så bestämde mig att jag skulle fortsätta när jag blev äldre och då hade en bredare plånbok. Nu efter två år så har jag börjat läsa tråden igen och kände för att dela med mig av min ganska ovanliga händelse.

Så, där har ni det gott folk. Jag kommer förmodligen att ge mig ut igen på fler ställen och fortsätta att recensera om ni uppskattar det då jag personligen tycker det är ganska roligt att dela med mig.

Mvh WEMSK
Citera
2016-06-07, 13:57
Medlem
Jag kommer inte svara på några PM och om någon undrar så var jag inte en oskuld innan "massagen" om det gör det hela något mindre konstigt.
Citera
2016-06-07, 16:33
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WEMSK
Jag kommer inte svara på några PM och om någon undrar så var jag inte en oskuld innan "massagen" om det gör det hela något mindre konstigt.

Hahahahahaha roooooligt
Citera
2016-06-07, 16:52
Medlem
fozzie6666s avatar
Äntligen valuta för pengarna, huvudstaden levererar. Har ju varit på en del andra inrättningar då bland annat på västra sidan av Sverige och nära min hemstad men där ges bara "dyra HJ", har inte stött på någon FS där än.

Åkte upp i helgen för att titta på ett sport evenemang så hade bokat ett hotell för 2 nätter i norrort, ungefär 1 vecka tidigare hade jag tagit kontakt med en FB-broder som jag tidigare delat tips med och frågade om han hade något att bidra med i norrort.

Fick ett par tips så på fredagen valde jag ett av dom och tipset plus lovorden stämde bra. Kom in på salongen & frågade om dom hade tid för 1 timma olje och svaret blev, "visst har vi det" (skall nämnas att man fick ett mycket trevligt bemötande).
Blev hänvisad till ett rum av en kvinna på runt 30 och hon bad mig att ta av mig kläderna så återkommer hon om några minuter. Tog av mig allt och lade mig ner på mage utan någon handduk, hon kom in & placerade en handduk över hela min kropp och började med en torrmassage. Efter bara ett par minuter innan handduken åkte av frågade hon mig vad jag ville göra, jag sa då att börja med oljemassagen så får jag tänka på detta.
En mycket bra massage tog sin början, inte mycket av tease tyvärr (gillar detta), efter en stund frågade hon mig om jag tänkt klart och sa även att vi har gott om tid för både det ena & det andra. Frågade vad som erbjuds och då sa hon allt (betalade 1000:-), det började med en underbart skön B2B medans jag låg på mage och sedan efter vändning började hon samtidigt slicka & bita mig i bröstvårtorna och gick längre ner med tungan, efter lite sug så blev det fram med kådis & hon besteg mig. Varade tyvärr inte så länge eftersom jag levt i "celibat" ett bra tag, efter avslutat "jobb" fortsatte massagen & den var som sagt mycket bra.
Tack FB-broder för tipset.

Dagen efter bestämde jag för att besöka ett annat ställe jag hittade själv på TMG som så lovande ut (man är ju inte så ofta i huvudstaden så får passa på), detta också i norrort. När jag kom dit sa hon som mötte mig i dörren (tyvärr fanns inte samma tjejer där som på hemsidan men dom har tydligen mer än en salong) att dom bara hade tid för 30 minuter för man skulle på ett party senare. Så bestämde mig då för att ta detta, blev lite olje massage i cirka 10 minuter & sedan kom frågan om vad jag ville ha. Frågade vad som erbjuds och då sa hon att eftersom hon inte kände mig så väl så kunde jag bara får ett naket HJ, alltså ingen FS på grund av att jag var en främling

Bra naket HJ samtidigt som jag pullade henne hårt med fingret, tog lite längre tid denna gång men belöningen kom till slut.

Efter detta besök i huvudstaden så dröjer det nog inte länge till nästa men då blir det nog mer mot söder tror jag, har planer på att åka upp igen om ett par veckor och ser fram emot detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in