2016-06-04, 06:28
Medlem
Jag har sett ett antal polisinsatser och varje gång är det utlänningar som står med händerna över huvudet vid en husvägg eller ligger på marken.Slumpens skördar ? Säkert
Citera
2016-06-04, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Jag har sett ett antal polisinsatser och varje gång är det utlänningar som står med händerna över huvudet vid en husvägg eller ligger på marken.Slumpens skördar ? Säkert

Ascheberg. Du är en sann hjälte och patriot. Sådana som dig är det ont om.
Citera
2016-06-04, 07:36
Medlem
Stökigt under natten i centrala Malmö – en till sjukhus
Under natten till lördagen rånades en man i Folkets Park. När polisen kom till platsen upptäckte man mer.
Läs mer......

http://24malmo.se/2016/06/04/stokigt-natt-i-centrala-malmo-en-till-sjukhus/
Citera
2016-06-04, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEHZADIRAD
Ascheberg. Du är en sann hjälte och patriot. Sådana som dig är det ont om.

Sorry men du har helt fel Mvh
Citera
2016-06-04, 07:44
Medlem
Citat:

Det har inte med ursprung att göra, upprepa Det har inte med ursprung att göra, upprepa Det har inte med ursprung att göra, upprepa 👍🏿😂
Citera
2016-06-04, 08:27
Avslutad
Citat:

Jag råkade faktiskt se en som såg svensk ut som blev gripen häromdagen. Tatuerad mc-gängstyp ungefär.
Citera
2016-06-04, 08:39
Medlem
Jag tror att den här knark/drogmarknaden som tillåts växa fram gör det för att den inte drabbar några svenskar. De allra flesta svenskar som jobbar och har ett stabilt liv, en bra ekonomi m.m håller inte på med droger.

Så följaktligen är det mest invandrare som även är offer för drogerna, de både säljer och köper. En sort parallellvärld, en svart marknad som berikar ett färre antal invandrare. I USA finns det gott om historier om hur arbetslösa svarta extraknäcker som langare för att få ekonomin att gå ihop och det är också droger både som kund/säljare som förklarar varför en så stor del av den svarta befolkningen sitter i fängelse.

Nu har vi två stora invandrargrupper som verkligen är intimt kopplade med droger och det är somalier och afganer. Båda har ypperligt goda förutsättningar att bygga upp stora stabila drogkarteller eftersom de har både kunder och producenter inom sina egna led.
Citera
2016-06-04, 12:42
Medlem
410803s avatar
Malmöpoliser jagade apa

Citat:
Det var två patrullerande poliser som upptäckte apan, och misstänkte att den var på rymmen.
– Den får lov att vara ute på kvällarna. Det var inga konstigheter med det, säger Johanna Persson på polisens ledningscentral, till Sydsvenskan.

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article22943290.ab
Senast redigerad av 410803 2016-06-04 kl. 12:46.
Citera
2016-06-04, 13:53
Medlem
Nu rånas även blomsterbutiker med kniv

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/knivman-ranade-blomsterbutik
Citera
2016-06-04, 13:53
Medlem
Fel
Citera
2016-06-04, 16:51
Medlem
Citat:
Sorry men du har helt fel Mvh

Menar du att du inte är en patriot eller att det är inte ont om sådana som dig? eller både ock?
Citera
2016-06-04, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Jag råkade faktiskt se en som såg svensk ut som blev gripen häromdagen. Tatuerad mc-gängstyp ungefär.

Har du referens på det eller var det du som var den där dygnade pundaren som jag såg som blev haffad för att han stal en sjukhussäng på MAS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in