Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Församling är kopplad till där man är född. Skaffade nytt pass och jag är fortfarande skriven i Jukkasjärvi församling. Inte mig emot

Visst är det så. Tänkte bara så att inte folk hakar upp sig allt för mycket på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Samurajja
Jaha! Då är det väl nästan än mer märkligt att så få vet nått om henne? Hade hon lite vänner, mobbad eller så? Var i piteå har hon bott tidigare? Vilken skola har hon gått på?
Ja, jag kan också tycka att fler borde ha matnyttig information att komma med... Själv har jag nog inte hört något utöver det som redan är skrivet i tråden. Kan tyvärr inte säga så mycket om hennes skolgång heller då jag är äldre och inte hängt med i hennes skolgång. I vilket fall så gick hon då på Furubergsskolan (Finns inte kvar, men var Pitholmsskolans låg-/mellanstadie typ).
Citat:
Ursprungligen postat av
Bacto
Stormhatt. Haha det hade jag aldrig gissat. Ett poetiskt och oberäkneligt gift - det är inte alls säkert att man dör. Hon har nog inte pluggat kemi.
Det finns knarkare av en specifik utbildad typ som käkar spikklubba och stormhatt och röd flugsvamp för att de är ute efter "förgiftningseffekterna" (hallisar)
Är det bekräftat att det var stormhatt?