Citat:
RYKTET säger såhär,
Hon blev våldtagen, vann målet utan några konkreta bevis. Fick skadestånd på 85k, brännde dom. Hon vann stora summor på internetcasino, köpte bilar, resor, fyrhjuling, butiken ect. Pengarna tog slut och butikwn med kosttillskott och träningskläder gick inte såbra i en by med majoriteten penionärer. Huset började brinna, en "olycka", hon ville inte ha firma att renovera utan ville göra det själv för att komma billigare undan. Han har inte fått komma in i huset för hon har inte velat att han ska behöva slita ut sig eftersom att han jobbar borta på veckorna så hon har sagt att hon sköter allt och renoveringen pågår för fullt. Pengarna har hon däremot tagit och inget i huset är gjort. Lägenheten började brinna mystiskt och även där är allt ordentligt försäkrat. Hans familj har tillslut brytit sig in i kåken för att se vad fan hon håller på med. Pang, inget renoverat och blomman som används till att förgifta han med odlade hon på toaletten. Han har varit sjuk ett tag, spytt och haft kramper och när dom såg blomman så förstod dom varför. Lång historia kort, hon gör tydligen vad som helst för lite pengar och han har tydligen någon försäkring. Deras familj var den enda som inte stod utanför när brandkåren kom till lägenheten utan dom hade gått till en släkting, uppenbarligen för att han inte ska få åka till lasarettet och dom ska se att han är förgiftad. Däremot så spekuleras det om hon tänt på för att bränna han inne för att hon tyckt förgiftning tagit för lång tid.
Hon blev våldtagen, vann målet utan några konkreta bevis. Fick skadestånd på 85k, brännde dom. Hon vann stora summor på internetcasino, köpte bilar, resor, fyrhjuling, butiken ect. Pengarna tog slut och butikwn med kosttillskott och träningskläder gick inte såbra i en by med majoriteten penionärer. Huset började brinna, en "olycka", hon ville inte ha firma att renovera utan ville göra det själv för att komma billigare undan. Han har inte fått komma in i huset för hon har inte velat att han ska behöva slita ut sig eftersom att han jobbar borta på veckorna så hon har sagt att hon sköter allt och renoveringen pågår för fullt. Pengarna har hon däremot tagit och inget i huset är gjort. Lägenheten började brinna mystiskt och även där är allt ordentligt försäkrat. Hans familj har tillslut brytit sig in i kåken för att se vad fan hon håller på med. Pang, inget renoverat och blomman som används till att förgifta han med odlade hon på toaletten. Han har varit sjuk ett tag, spytt och haft kramper och när dom såg blomman så förstod dom varför. Lång historia kort, hon gör tydligen vad som helst för lite pengar och han har tydligen någon försäkring. Deras familj var den enda som inte stod utanför när brandkåren kom till lägenheten utan dom hade gått till en släkting, uppenbarligen för att han inte ska få åka till lasarettet och dom ska se att han är förgiftad. Däremot så spekuleras det om hon tänt på för att bränna han inne för att hon tyckt förgiftning tagit för lång tid.
Tack för information om rykten på byn.
Hurdan är hon som människa?
Sannolikheten är mycket låg för att det ska hända för en och samma person - dvs så länge man inte är med i maffian...