Citat:
Ursprungligen postat av
hashglass
Är det inte samma gamle neger som åkt dur för 3-4 rattfyllor sant den senaste skedde förra året.? Kanske jag som tar fel..
Kan iofs ej finnas många mörka med det namnet.
Antonio Lindbäck förekommer i belastningsregistret sedan tidigare och är dömd för tre rattfyllor. I fjol dömdes han till en månads fängelse, ett straff som avtjänades med fotboja efter avslutad säsong.
Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Det säger sig självt. Se bara på utseendet och man förstår direkt att det handlar om droger, troligtvis hasch och/eller marijuana... Rastaflätor, tidigare domar och polisens tillvägagångssätt säger det mesta...
Låter ganska troligt...
Citat:
Ursprungligen postat av
tjenaretjenare
Hur ligger det till med matchfixning i denna sport?
Aldrig hört talats om att det fixas några matcher i denna sport.
Citat:
Ursprungligen postat av
banan74
Har svårt att tänka mig det, han tävlar på absolut högsta nivå och blir testad för doping regelbundet.
Jag tippar på något skatterelaterat.
Ingen dum tanke, han är nog den föraren som testas vid flest tillfällen under en säsong. Kanske t.o.m privat också med tanke på tidigare domar.
Dessa förare har oerhört bra förutsättningar för smuggling. Dom reser över hela europa varje vecka. Deras bussar blir sällan kontrollerade och förarna flyger ibland från a till b när det är tävlingar. Själva bussen körs då av teamet medans föraren kan ta det lugnt på flygplanet.
Jag gissar på droghärva, smugglat i bussen och han kommer inte veta om någonting.
/B