2016-05-30, 18:01
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Vet och vet. Det har påståtts i tråden.

Förvisso. Men hur många som känner henne har har gått in här och försvarat henne? Däremot har några reggat sig enbart för att försvara BO. Det tycker jag säger mycket om MGM.

Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
Mannen hon försökte mörda är alltså denna?

https://www.ratsit.se/sok/person?vem=&var=Rokn%C3%A4sv%C3%A4gen+195&m=1&k=1& r=1&er=1&b=1&eb=1&amin=&amax=

Ja, det är han.
Citera
2016-05-30, 18:08
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackSm1th
Hon hade ju berättat att hon blivit misshandlad av pojkvännen. Kollade man DNA på MGM? Fann man några könshår på henne? På han? Sperma? Hade han kondom?

Våldtäkten skulle alltså ha ägt rum på trottoaren? Mot en garageport till Åhléns. På vintern? I kalla Piteå? 50 meter från en krog som just stängt? 200 meter till stans populäraste nattöppna snabbmatsställe? Och inga vittnen? Hur många minuter hade han på sig? Hittade polisen kondomer? MGM ringde dessutom till polisen och berättade att han tror att det är han med den röda jackan som de söker....
Och offret är nu misstänkt för att ha försökt giftmörda en man?

Hummmmmmmm

Som jag fattade hade polisen funnit avtryck mot garageporten? Hon var väl full och lutade sig mot porten?

Jag tror han dömdes oskyldig. Norrbottenspolisen är inte kända för att ha de skarpaste knivarna i lådan. Vänta bara tills advokat Marko Tuhkanen får läsa detta. Resning direkt.

Mot den här garageporten måste det ha varit?
https://www.google.se/maps/@65.3187965,21.477241,3a,75y,350.66h,65.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssJUM-PpOsutw2s_jc0eLug!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Jag känner en tjej som påstod att hon blivit våldtagen dagtid mitt i centrum på ett ställe där det alltid är folk och bilar. Inga hade hjälpt henne och konstigt nog fanns det inga vittnen. Många trodde henne trots detta för hon är väldigt bra på att berätta saker. Verkar som EÖ tillhör samma kategori. Söta, gulliga tjejer som har lätt för att gråta krokodiltårar och har en borderlinepersonlighet.

Hoppas den dömda killens advokat får veta att hon att hon är häktad för mordförsök.
Citera
2016-05-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag känner en tjej som påstod att hon blivit våldtagen dagtid mitt i centrum på ett ställe där det alltid är folk och bilar. Inga hade hjälpt henne och konstigt nog fanns det inga vittnen. Många trodde henne trots detta för hon är väldigt bra på att berätta saker. Verkar som EÖ tillhör samma kategori. Söta, gulliga tjejer som har lätt för att gråta krokodiltårar och har en borderlinepersonlighet.

Hoppas den dömda killens advokat får veta att hon att hon är häktad för mordförsök.
Jag ber en stilla bön om att denna kille får resning, han hade aldrig blivit dömd om han varit svensk. Tragiskt men ack så sant.
Citera
2016-05-30, 23:33
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Jag ber en stilla bön om att denna kille får resning, han hade aldrig blivit dömd om han varit svensk. Tragiskt men ack så sant.

Jag håller helt med dig. Han var på fel plats vid fel tidpunkt...
Citera
2016-05-31, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Total jäkla BS att hon ska ha vart misshandlad! Hur tänker ni själv? Är man
en spelberoende psyko bitch som försöker förgifta sin sambo så måste man ha nån form av förklaring till varför man gör så eller hur? & de låter inte så vackert att säga - jo men shit, är ju spelberoende och har massor av ekonomiska problem så därför försökte jag döda mina barns farsa.

Givetvis inte!

Då kör man offerkoftan ist och säger att han är en kvinnomisshandlare och hon levt i rädsla".
Den förklaringen låter väl mer skön och rimlig och logisk? Erkänn va ?

Psyko bitch som var så spelberoende, skuldsatt & psykiskt störd att hon var beredd på att offra sina barns farsa för cash

För er som ramlat in senare i tråden. Vill tillägga att hon vunnit stora pengar, någon miljon eller så. Inget kvar för allt gick till hennes spelberoende. 500 000 på skraplott som hon fick av en släktning för något år sen. Drygt 4 mille vann hon på Maria bingo. Helt fuckin SLUT pengar på någon månad

Så spelberoende - JEPP
Citera
2016-05-31, 00:36
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackSm1th
Hon hade ju berättat att hon blivit misshandlad av pojkvännen. Kollade man DNA på MGM? Fann man några könshår på henne? På han? Sperma? Hade han kondom?

Våldtäkten skulle alltså ha ägt rum på trottoaren? Mot en garageport till Åhléns. På vintern? I kalla Piteå? 50 meter från en krog som just stängt? 200 meter till stans populäraste nattöppna snabbmatsställe? Och inga vittnen? Hur många minuter hade han på sig? Hittade polisen kondomer? MGM ringde dessutom till polisen och berättade att han tror att det är han med den röda jackan som de söker....
Och offret är nu misstänkt för att ha försökt giftmörda en man?

Hummmmmmmm

Som jag fattade hade polisen funnit avtryck mot garageporten? Hon var väl full och lutade sig mot porten?

Jag tror han dömdes oskyldig. Norrbottenspolisen är inte kända för att ha de skarpaste knivarna i lådan. Vänta bara tills advokat Marko Tuhkanen får läsa detta. Resning direkt.

Mot den här garageporten måste det ha varit?
https://www.google.se/maps/@65.3187965,21.477241,3a,75y,350.66h,65.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssJUM-PpOsutw2s_jc0eLug!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

I så fall är det ju sjukt centralt. Vem skulle vara så dum att våldta någon vid just den platsen?
Citera
2016-05-31, 01:33
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macdres
I så fall är det ju sjukt centralt. Vem skulle vara så dum att våldta någon vid just den platsen?
Ja, och på trottoaren också, som jag fattar det. Inte bakom en buske, i en portuppgång, på en lastkaj, bakom en container eller på en annan undanskymd plats. Nä, mot en garageport, på en trottoar, mitt i stan, i mitten av april. Inga vittnen. Inga biologiska spår. Inte en chans.
Hur kunde utredande poliserna vara så korkade? Åklagaren? Och domarna/nämndemännen?
Citera
2016-05-31, 07:03
Medlem
macdress avatar
Det här är ju riktigt sjukt, har ni läst FUP eller hur vet du ang. DNA?

Och Hovrätten fastställde det? Låter helt vrickat!
Citera
2016-05-31, 08:18
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macdres
Det här är ju riktigt sjukt, har ni läst FUP eller hur vet du ang. DNA?

Och Hovrätten fastställde det? Låter helt vrickat!

I domen radar de upp saker som talar för att den som är åtalad har begått brottet. Hade det funnits DNA-bevisning hade den nämnts eftersom t ex den gynekologiska undersökningen åberopades.
Citera
2016-05-31, 08:41
Medlem
Ja, det är EÖ som blev våldtagen (om det nu är så det gick till vilket jag tvivlar på).
Citera
2016-05-31, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihohahe
Ja, det är EÖ som blev våldtagen (om det nu är så det gick till vilket jag tvivlar på).

Ja man vet ju inte, hon kan ju ha extrem otur för det har hänt mer än en gång, men hon har som tur var fått skadestånd varje gång.
Hon kanske bara varit på fel plats vid fel tillfälle?!
Hon är ju stark som orkat gå vidare och klarat av att lämna det bakom sig.
Citera
2016-05-31, 09:51
Medlem
Herregud vilken mardrömskvinna denna EÖ verkar vara!
Hon är som klippt och skuren ur dokumentärerna som går sent på kvällen på TV4Fakta.

Hoppas verkligen någon tar tag i att ge upprättelse till hennes offer.
Känslan är ju att det finns mer som inte framgår i tråden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in