2016-05-29, 19:32
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Haha vilka jävla bad det är i Tyskland.. Hector tog sig ett rejält dopp nyss.

Den här matchen kommer inte ge någonting för lagen då det knappt är något spel, hade tagit ut mina nyckelspelare direkt om jag varit en av tränaren när EM är så nära.
Citera
2016-05-29, 19:57
Medlem
Ezzelinos avatar
Joachim Löw kanske startade matchen med tanken att visa "så här ska vi inte ställa upp, så här kan vi inte spela i EM"...Med en totalt vattensjuk plan i andra halvlek fanns ingen möjlighet till upphämtning.

Italien-Skottland:

Citat:
Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Candreva, Florenzi, De Rossi, Giaccherini, Darmian; Pelle', Eder

Sirigu, Marchetti, Astori, Rugani, Ogbonna, De Sciglio, Zappacosta, Parolo, Jorginho, Sturaro, Benassi, El Shaarawy, Bonaventura, Bernardeschi, Zaza, Insigne, Immobile

Marshall; Paterson, Martin, Hanley, Mulgrew; Ritchie, D Fletcher, McArthur, Phillips, McCormack, Anya

Fox, Hamilton, Berra, Greer, Kingsley, Bryson, Burke, McKay, Naismith

Skulle tro att Conte mycket väl kan tänka sig de elva som startande i EM om det fungerar bra för dem i träningsmatcherna.
Citera
2016-05-29, 19:58
Avslutad
Spanien spelade av andra halvlek och då kunde Bosnien höja sig lite trots en man mindre. Stort plus till Duljevic som lär nog lämna den bosniska ligan i sommar.
Citera
2016-05-29, 21:13
Medlem
Ezzelinos avatar
Giaccherini skjuter högt över i utmärkt läge mitt i straffområdet.
Citera
2016-05-29, 21:31
Medlem
bagarn29s avatar
Rumänien - Ukraina 3 - 4. Tränarna lär väl inte vara så nöjda med försvarsspelet. Förvisso byte båda lagen sex spelare i halvtid. 6-8 i skott på mål, alltså gick var annat skott i mål.

Var det någon som såg matchen?
Citera
2016-05-29, 22:11
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Rumänien - Ukraina 3 - 4. Tränarna lär väl inte vara så nöjda med försvarsspelet. Förvisso byte båda lagen sex spelare i halvtid. 6-8 i skott på mål, alltså gick var annat skott i mål.

Var det någon som såg matchen?

Jag såg den inte i alla fall. Rappt avslut av Pellè på assist av De Rossi ger Italien ledningen. Välförtjänt.
Citera
2016-05-29, 22:34
Bannlyst
Vilken stad spelas matchen italien skottland?
Citera
2016-05-29, 23:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aestheticrevoluti
Vilken stad spelas matchen italien skottland?

Spelplats: Ta'Qali National Stadium (Ta' Qali) Malta.
Citera
2016-05-30, 15:39
Medlem
R.O.S.Hs avatar
En stabil 3-0 seger önskas ikväll för att få en uns av hopp inför EM
Citera
2016-05-30, 18:29
Medlem
NoTruces avatar
Vem av Sebla och Durmaz extraknäcker som back?
Citera
2016-05-30, 18:42
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Vem av Sebla och Durmaz extraknäcker som back?

Durmaz kommer vikariera som vänsterback ikväll. Vi hade kunnat ställa upp med Wendt istället men vår fantastiska förbundskapten tycker att detta är en bättre lösning.
Citera
2016-05-30, 18:46
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Durmaz kommer vikariera som vänsterback ikväll. Vi hade kunnat ställa upp med Wendt istället men vår fantastiska förbundskapten tycker att detta är en bättre lösning.

Han verkar ha ett horn i sidan till Wendt. Jag tycker inte någon av Larsson och Durmaz ska spela back. Jävla slöseri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in