Joachim Löw kanske startade matchen med tanken att visa "så här ska vi inte ställa upp, så här kan vi inte spela i EM"...Med en totalt vattensjuk plan i andra halvlek fanns ingen möjlighet till upphämtning.
Italien-Skottland:
Citat:
Buffon; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Candreva, Florenzi, De Rossi, Giaccherini, Darmian; Pelle', Eder
Sirigu, Marchetti, Astori, Rugani, Ogbonna, De Sciglio, Zappacosta, Parolo, Jorginho, Sturaro, Benassi, El Shaarawy, Bonaventura, Bernardeschi, Zaza, Insigne, Immobile
Marshall; Paterson, Martin, Hanley, Mulgrew; Ritchie, D Fletcher, McArthur, Phillips, McCormack, Anya
Fox, Hamilton, Berra, Greer, Kingsley, Bryson, Burke, McKay, Naismith
Skulle tro att Conte mycket väl kan tänka sig de elva som startande i EM om det fungerar bra för dem i träningsmatcherna.