Läste lite om den nu, den verkar inte vara så nyttig att ta om man äter mediciner. Co-administration with antifungal agents such as ketoconazole or itraconazole is not recommended. Nafazodone, fluvoxamine, cimetidine (consider Xanax dose reduction). Fluoxetine, OCs, sertraline, diltiazem, macrolide antibiotics (exercise caution).
Fluoxetine äter jag ju, så det kanske inte är så bra att köpa dessa Adinazolam?
Läste lite om den nu, den verkar inte vara så nyttig att ta om man äter mediciner. Co-administration with antifungal agents such as ketoconazole or itraconazole is not recommended. Nafazodone, fluvoxamine, cimetidine (consider Xanax dose reduction). Fluoxetine, OCs, sertraline, diltiazem, macrolide antibiotics (exercise caution).
Fluoxetine äter jag ju, så det kanske inte är så bra att köpa dessa Adinazolam?
Adinazolam förstärker imovanes (zopliclones) bieffekter. Så ta inte dessa ihop.
Har tagit två knappar 6-EAPB ikväll och tänkte avrunda med lite av aromers batch av adinazolam.
Först och främst vill jag bara påpeka att utseendet på tabletterna (gröna) är minst sagt färgstarka. Vet inte hur mycket färgningsmedel och annat det är bankat med, men detta är ju löjligt. Och totalt värdelösa effektmässigt, vilket jag personligen är mycket trist att man blivit fifflad på en eftersaknad återträff!
Tjusigt att betrakta knapparna på avstånd, men själva konsistensen på dessa känns vaxig och oroväckande mycket färgämne har använts tillsammans med en identisk bindemedelsblandning, precis som det övriga pellets-utbudet, vilket jag ser som amatörmässigt utfört och blir lite äcklad av tanken att i ett sunkigt källarförråd någonstans i . Vinstintresset före kunden är avsikten hos de ansvariga som driver sidan, och det blir jag än mer äcklad utav.
OBS!!! Varning för avreagerande text från och med nu! ville bara skriva av mig. Såhär i efterhand tycker jag att det är smått komiskt hur det kan brista för mig på ett patetiska anledningar ibland.
Förmodligen har samma tablettpress använts för substanser, vilket jag misstänker inte är i en steril miljö och det stavas; vårdslöshet. Kanske jag som överanalyserar lite nu, men när jag glodde på den färgstarka högen jag hade i näven så kändes det helt enkelt inte rätt. Men som så mååånga gånger förut så slängde jag i mig allt (ca 6-7 st som påstås innehålla 20 mg aktivt ämne - yeah, right..) varpå jag minuten efter kände mig lite sådär härligt ångerfull och den där känslan man känner när man dividerat och resonerat klart med sig själv och konstaterat att man allt för ofta tar en fullkomligt hjärndött beslut, och nu efter ca 3 timmar har det inte gett mig någonting alls. Så jävla besviken och känner mig (med viss överdrift) lurad... inte nog med att den fysiska produkten var ett skämt, jag fick även 20 st adina mindre än vad jag från början hade beställt, men där i det förbannat väl inslagna paketet låg det även ett halvt gram TH-PVP (ilskan som spred sig i kroppen vid denna tidpunkt blev totalt ovändbar och hela veckans frustrationer yttrade sig i ett och samma utbrott)..
För de flesta (inklusive mig själv) är det helt enkelt smällar man får ta ibland när man handlar RC's via nätet, researchen har varit bristfällig eller möjligtvis helt och hållet obefintliga och hen har agerat utifrån vad likasinnade har försökt beskriva effekterna efter hens lilla experiment (vilket inte är ett ansvarsfullt tanke- och tillvägagångssätt, men det är en annan diskussion).
SKITSAMMA och hur som helst:
Denna princip som beskrivs härnäst fick mig att fullkomligt go bananas när jag kände att vreden var oundviklig och extra kraftig denna gång (en mix utav för mycket arbete, stress och press, ärenden som skulle tagits itu med för en lång tid tillbaka, på tok för lite sömn, en hektisk och brutal period med andra ord) och jag insåg att när jag för en gångs skull har lyckats både glömt katten hos veterinären och skrapat upp hela sidan på skåpbilen under gårdagen och inte gjort någonting rätt på senaste månaden så kan väl inte en person råka ut för mer, det vänder ju så småningom, eller hur?
I mitt huvud tänkte jag att jag fick de sista adinazolam som fanns i lager.. tror dom på fullaste allvar att en påse verkningslöst skitpulver som plåster på såren? Inte nog att det var låg nivå på kvalitén i helhet, ska dom förnedra mig ytterligare genom att snålkompensera med rent skräp och förvänta sig en tacksam och nöjd kund?? Kanske kontaktat mig för produktbyte istället?? Nä aldrig igen att jag beställer från dessa clowner igen, nu är jag så lack att jag måste sluta skriva innan tangentbordet blir krossat.
Däremot så var 6-eapb i alla fall över förväntan, överraskad blev jag som definitivt ska ses som positivt i denna personligt känsloladdade situation som uppstått då jag känner mig som en euforisk förlorare men trots det blivit en frågeställning rikare:
"Tänk till, granska resonemanget, handla med sunt förnuft
ganska onajs, men blev själv förvånad hur mycket känslor jag bara stängt inne som bara exploderade av en liten bagatellsom senare ledde till en rage-blackout där jag inte mindes hur jag sa eller så, men att jag stod och slog med en rutten gren mot en stubbe och svor åt alla inblandade som förtjänade det, mitt i ett skogsparti strax utanför min bostad. Men å andra sidan så är jag snäll kille resten av månaden tills det är dags för nästa psykbryt.
Haha, jag har beteendeproblem som jag måste jobba på känner jag.
tänkte avrunda med lite av aromers batch av adinazolam.
Yeah jag kunde inte heller hålla mej från o testa deras, men dom var inget vidare bra.
Testar alltid lite försiktigt först så tog bara en första gången, resten av den dagen rännde jag till toaletten som en jojo. Den kan ha vatt nåt annat som var orsak såklart, men det dröjde lite innan jag vågade prova igen.
Så nästa gång tog jag en tablett och efter nån timme tyckte jag att jag kände nåt litet effekt, så jag tog en till men då började jag må illa istället.
Funderar på om det är värt och prova igen eller om jag ska ge upp och slänga resten.
Senast redigerad av skrotlarsson 2016-05-28 kl. 21:24.
Tyckte den var bra. Muskelavslappnande 9/10
Ta bort ångest 7/8 sömn 4/10 fast tror när man väl sover sover man tungt. Jag gillade dom synd ja bara tog 25. Man behöver ju minst 5 för att de ska komma igång.
Kom över en burk med dessa adinazolam 1mg någon månad sedan... Kom fan inte ihåg namnet. Dom var fantastiska... Strået vassare än alprazolam tyckte jag
Återkommer om vad dom hette
"Hyxanol" hette dom. Och när jag läser kommentarerna ovanför, så blir jag förvirrad. För den burken Hyxanol jag hade och letar ännu efter, var som jag skrev strået vassare än alprazolam..
Ja. Precis Hyxanol(adinazolam) kom jag över oxå för ett par månader sedan och gick på dom. Men nu hittar jag inte min kran.
Och ärligt var det absolut ingen skillnad på adinazolam och alprazolam. Förutom att ångesten var mera avlägsen på ad än alp.
Det e ju samma snubbe som kom på alprazolam, som tog fram adinazolam, för att förstärka den grenen som trycker bort ångesten på alpens egenskap.
Så jag undrar om folk som skrivit innan har fått det dom skulle ha fått.