2016-04-27, 19:27
Medlem
Läste lite om den nu, den verkar inte vara så nyttig att ta om man äter mediciner. Co-administration with antifungal agents such as ketoconazole or itraconazole is not recommended. Nafazodone, fluvoxamine, cimetidine (consider Xanax dose reduction). Fluoxetine, OCs, sertraline, diltiazem, macrolide antibiotics (exercise caution).

Fluoxetine äter jag ju, så det kanske inte är så bra att köpa dessa Adinazolam?
Citera
2016-05-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Läste lite om den nu, den verkar inte vara så nyttig att ta om man äter mediciner. Co-administration with antifungal agents such as ketoconazole or itraconazole is not recommended. Nafazodone, fluvoxamine, cimetidine (consider Xanax dose reduction). Fluoxetine, OCs, sertraline, diltiazem, macrolide antibiotics (exercise caution).

Fluoxetine äter jag ju, så det kanske inte är så bra att köpa dessa Adinazolam?

Adinazolam förstärker imovanes (zopliclones) bieffekter. Så ta inte dessa ihop.
Citera
2016-05-28, 02:50
Medlem
MicrograMs avatar
Har tagit två knappar 6-EAPB ikväll och tänkte avrunda med lite av aromers batch av adinazolam.

Först och främst vill jag bara påpeka att utseendet på tabletterna (gröna) är minst sagt färgstarka. Vet inte hur mycket färgningsmedel och annat det är bankat med, men detta är ju löjligt. Och totalt värdelösa effektmässigt, vilket jag personligen är mycket trist att man blivit fifflad på en eftersaknad återträff!

Tjusigt att betrakta knapparna på avstånd, men själva konsistensen på dessa känns vaxig och oroväckande mycket färgämne har använts tillsammans med en identisk bindemedelsblandning, precis som det övriga pellets-utbudet, vilket jag ser som amatörmässigt utfört och blir lite äcklad av tanken att i ett sunkigt källarförråd någonstans i . Vinstintresset före kunden är avsikten hos de ansvariga som driver sidan, och det blir jag än mer äcklad utav.

OBS!!! Varning för avreagerande text från och med nu! ville bara skriva av mig. Såhär i efterhand tycker jag att det är smått komiskt hur det kan brista för mig på ett patetiska anledningar ibland.
Citera
2016-05-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
tänkte avrunda med lite av aromers batch av adinazolam.
Yeah jag kunde inte heller hålla mej från o testa deras, men dom var inget vidare bra.

Testar alltid lite försiktigt först så tog bara en första gången, resten av den dagen rännde jag till toaletten som en jojo. Den kan ha vatt nåt annat som var orsak såklart, men det dröjde lite innan jag vågade prova igen.

Så nästa gång tog jag en tablett och efter nån timme tyckte jag att jag kände nåt litet effekt, så jag tog en till men då började jag må illa istället.

Funderar på om det är värt och prova igen eller om jag ska ge upp och slänga resten.
Senast redigerad av skrotlarsson 2016-05-28 kl. 21:24.
Citera
2016-08-03, 20:16
Bannlyst
Tyckte den var bra. Muskelavslappnande 9/10
Ta bort ångest 7/8 sömn 4/10 fast tror när man väl sover sover man tungt. Jag gillade dom synd ja bara tog 25. Man behöver ju minst 5 för att de ska komma igång.
Citera
2019-06-23, 00:36
Medlem
Kom över en burk med dessa adinazolam 1mg någon månad sedan... Kom fan inte ihåg namnet. Dom var fantastiska... Strået vassare än alprazolam tyckte jag
Återkommer om vad dom hette
Citera
2019-06-23, 10:39
Medlem
"Hyxanol" hette dom. Och när jag läser kommentarerna ovanför, så blir jag förvirrad. För den burken Hyxanol jag hade och letar ännu efter, var som jag skrev strået vassare än alprazolam..
Citera
2019-07-07, 17:47
Medlem
Ja. Precis Hyxanol(adinazolam) kom jag över oxå för ett par månader sedan och gick på dom. Men nu hittar jag inte min kran.
Och ärligt var det absolut ingen skillnad på adinazolam och alprazolam. Förutom att ångesten var mera avlägsen på ad än alp.
Det e ju samma snubbe som kom på alprazolam, som tog fram adinazolam, för att förstärka den grenen som trycker bort ångesten på alpens egenskap.

Så jag undrar om folk som skrivit innan har fått det dom skulle ha fått.

För de var mer än okey
Citera
2022-09-21, 00:03
Bannlyst
Läste på wikipedia att fluadinazolam sålts som rc. Nån som fick chansen att prova det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in